3 dagar på Gotland Ring

Infamous

GO Kånkelberrys!!!
Gick med
4 Jul 2005
Ort
sthlm
Hoj
2004 Kwakka kryss-tia
fifan tobbe, nu är ju ngn värre än dig! du får skaffa en polo till nästa säsong!

Tack Mattias för mycket och trevlig åkning! och tack alla andra!
 

Infamous

GO Kånkelberrys!!!
Gick med
4 Jul 2005
Ort
sthlm
Hoj
2004 Kwakka kryss-tia
Daniel gav som förslag att du kunde sätta ett skottkärredäck fram så kan du stänga dörren... :D
 

-PLM-

Snabbast i stan!
Gick med
6 Sep 2003
Ort
Tokholm
Hoj
KTM 525 EXC -06, GSXR1000 -07
Tack till arrangören som ordnade så vi fick 3 kanondagar på ringen!
Om nån fick bilder på en blå kawatolva som vinglade runt i oförsäkratgruppen tar jag gärna del av dom :)
 

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Ort
S-holm, men med hjärtat i Hedesunda
Hoj
K1300S
Jag har en bild på polon nånstans,ska leta lite.Förövrigt tycker jag att det va årets händelse så här långt,massa trevliga människor(tror jag pratat med alla)och en kul grej va tjejen från rapido med en gul 600 som sänkte sina tider med typ 30 sec under första dagen,jag är avis kan jag säga.Det blev kanske inte så mycke spårvisning på söndagen men jag ville också åka fritt.
Hadet bra i sommar så gör vi om det i aug-sep nån helg.
Ja, hon hade bra flyt tills hon moddade designen lite på sin gixxer. Jag sänkte bara mina varvtider 15-20 sec :( Å hon ville inte berätta hur hon gjorde :mad:
Stort tack för alla tips å lånet av elverket! :tummenupp Hoppas ni får till en helg framåt hösten, det vore jättekul! :tummenupp
 

Yellow75

Utbildar på mc Risk1 & Risk2
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Tullinge
Hoj
Snart flera stycken
Tack för en trevlig helg

Vill bara tacka alla som va där för en trevlig och rolig helg:)
Det blev mycket åka och få avåkningar:tummenupp så nu har man lite träningsvärk:DMen det va det värt alla gånger.

Hoppas att alla som var med är nöjda med åkningen.Det var jävligt kul att se att alla(såg så ut iaf)fick upp farten dag för dag under helgen.Vilket betyder att alla Vi som va instruktörer måste gjort ett bra jobb:D

Vill rikta några speciella tack till Jimmy Borgh med tillbehör(Karro och Kalle),Tingen,Stefan från Tibble Trafikskola och Camilla som alla hjälpte till med att allt rullade på:bow

Om jag nu har glömt någon så ber jag om ursäkt...sjukt trött..så jag passar på att säga tack till ALLA igen som var med.

Om det finns tid(ska ju få en liten Rossi snart:)) och intresse så blir det med stor säkerhet en resa till:yoparty

Ha nu en fortsatt bra hojsommar och håll Er på benen/hojen så ses vi säkert fler gånger:)

Tack igen.

//Mattias
 
Last edited:

MR.H

Ny medlem
Gick med
25 Dec 2004
Ort
Vallentuna
Hoj
06an hittad å köpt...
Japp jag måste också tacka alla för en grymt bra helg. Kunde inte firat min födelsedag på bättre sätt än så där..:yoparty
 

Rappen

Ny medlem
Gick med
30 Jun 2004
Ort
Stockholm
Hoj
R1, Silvertejp Edition
Stort Tack!

Stort Tack Mattias!!!!

Du genomförde en mycket bra helg på Gotland Ring med otroligt mycket bantid. Mesta körningen vi fått från någon arrangör. :tummenupp

Också uppskattat att du tog dig tiden och åka runt i depån och fråga om allt var bra och vad vi tyckte om körningen.

Vi återkommer gärna

Mvh
Martin & Susanne
samt barnen Karl och Maja
 

Ludde-man

örrnnn öööörrrrrrnnnnn ööööööörrrnnnnnnn
Gick med
15 Nov 2004
Ort
Stockholm
Hoj
/Honda cbr 1000 rr -08/GSXR1000 -03 rosa edition/Yamaha RX1 skoter-06/mini cross 125cc/KTM 640 -05
Efterlyser en bild på mig på min hoj sekunderna innan jag får en highside. du som tog bilden har du lust att lägga upp den ? jag skulle bli tacksam mvh Ludde
 

Razz

The race is on!
Gick med
25 Sep 2005
Ort
Göteborg
Hoj
r6 -03
Efterlyser en bild på mig på min hoj sekunderna innan jag får en highside. du som tog bilden har du lust att lägga upp den ? jag skulle bli tacksam mvh Ludde

Inte ja som tog den, utan skruven här på forumet (PM:a honom för hela bilden i full kvalitet). Här kommer den iaf!

Föresten, släng fram era ösiga laptimes!

high.JPG

Gotland 065 (Large).jpg
 

-string-

Njuter av livet
Gick med
8 Jul 2005
Ort
Västerås
Hoj
848
Mitt lilla bidrag finns här. Klicka på bilden för att få se den i lite större format. Vill ni ladda ner bilden så rekommenderar jag den lilla nedladdningssymbolen nere till höger. Då får ni den högupplösta bilden.
Enjoy!

(Programmet jag gör sidorna med fungerar lite halvkasst med Windows Homeserver så kör ni Internet Explorer får ni en dryg popup varje gång ni byter sida. Gå in på verktyg->Internetalternativ->Säkerhet->Anpassad nivå. Näst längst ner klickar ni för 'Aktivera' för 'Visa blandat innehåll' så slipper ni den.)
 

zeal

102.99dB är inte 103dB
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Huddinge
Hoj
Honda VTR -98 och en Honda Fireblade 954 -02
Mattias, några kommentarer?
det är en kurva efter start o målrakan vet jag bestämt! :)
/Z
 

Bifogat

  • Bilder Gotland 2008 473.jpg
    Bilder Gotland 2008 473.jpg
    158.4 KB · Visningar: 72

Yellow75

Utbildar på mc Risk1 & Risk2
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Tullinge
Hoj
Snart flera stycken
Honda power..haha:D ....Jimmy gjorde ju samma sak lite tidigare så jag tänkte att det där spårvalet måste jag också prova:D :D ..jag ställde upp baken så fint men sen så råkade jag peta i friläge.Så när jag skulle ge gas igen så blev det inte som jag hade tänkt:D ...men men...det blev ju en snygg räddning iaf:)det var ju redan uppkört liksom:D

Körde 1.27.5 som bäst på fredagen med Dunlop däck.Efter däcksbyte till michelin piss slicks så blev det 1.29-1.32 dom andra dagarna.Men det va kul ändå.

Mattias, några kommentarer?
det är en kurva efter start o målrakan vet jag bestämt! :)
/Z
 
Last edited:
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top