fifan tobbe, nu är ju ngn värre än dig! du får skaffa en polo till nästa säsong!
japp jag va inne hos bilhandlarn o mätte på en en sån "smart" car kanske kan gå om man e duktig med vinkel slip
Ja, hon hade bra flyt tills hon moddade designen lite på sin gixxer. Jag sänkte bara mina varvtider 15-20 sec Å hon ville inte berätta hur hon gjordeJag har en bild på polon nånstans,ska leta lite.Förövrigt tycker jag att det va årets händelse så här långt,massa trevliga människor(tror jag pratat med alla)och en kul grej va tjejen från rapido med en gul 600 som sänkte sina tider med typ 30 sec under första dagen,jag är avis kan jag säga.Det blev kanske inte så mycke spårvisning på söndagen men jag ville också åka fritt.
Hadet bra i sommar så gör vi om det i aug-sep nån helg.
Efterlyser en bild på mig på min hoj sekunderna innan jag får en highside. du som tog bilden har du lust att lägga upp den ? jag skulle bli tacksam mvh Ludde
Inte ja som tog den, utan skruven här på forumet (PM:a honom för hela bilden i full kvalitet). Här kommer den iaf!
Föresten, släng fram era ösiga laptimes!
View attachment 241618
View attachment 241619
Mattias, några kommentarer?
det är en kurva efter start o målrakan vet jag bestämt!
/Z
Inte ja som tog den, utan skruven här på forumet (PM:a honom för hela bilden i full kvalitet). Här kommer den iaf!
Föresten, släng fram era ösiga laptimes!
View attachment 241618
View attachment 241619
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024