Är det nån som har koll vad som gäller ang ljudnivå?
Mitt slipon låter ju inte i närheten av större hojar, men trots allt mer än orginalsystemet. (och eftersom jag åker hoj dit får jag inte med båda för ev byte)
Woho, idag bär det av!
djdalik, nu hann jag tyvärr köpa en svindyrt josh i mura-insats hos den lokale pronglaren, men tack iaf. =)
Jag har sett den,så den finns i verklighetenNu har vi gått några varv i depån och tittat efter yarisen, så nu till frågan, fastnade du i tullen när du försökte smuggla folk?![]()
Hur är det på gotland denna helg? Har ni kul och inte så många som kör av hoppas jag![]()
Det har varit uppehåll och lagom varmt, förutom igår förmiddag, då regnade tills ca 8.30 men vid 11 tiden så va de tort o fint igen.
Kanonkul när man lär sig banan, tycker jag iaf![]()
Har varit 13 vurpor hittills tror jag.
Nu har vi gått några varv i depån och tittat efter yarisen, så nu till frågan, fastnade du i tullen när du försökte smuggla folk?![]()
hahaha det finns nog bild bevis på att jag var där o at hojen fick plats hehe .. hur kan du missa min vita toyota yaris verso med tonade rutor?? jag har ju vart där alla tre dagarna haha!
hehe vi måste gått förtidigt på morron och för sent på eftermiddagen. Ja idag på slutet såg vi den allt när vi stod o pratade med dej efter sista passet... letade dock efter en annan version av yarisen, visste inte att den fanns i två olika.. Men helt klart imponerande att få in den i den bilen![]()
Kanon helg iaf allihop!![]()
aaa missänkte att du leta efter en annan version haha nä så uppfinnerik e ja inte o ine så meck sugen heller att plocka ner den i små bitar för att få plats i en så liten bil .. men ryktet sa att det fanns nån som fick plats i en polo med sin hoj??
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |