30-åring omkom i krock med bil

Fotograf Zäta

In Love, in a Girl with a Dragon Tatoo
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
XT660Z Tenere, Honda VTR 1000 F, Yamaha Thundercat, Triumph Daytona T595 (SÅLD), Yamaha XVS 650 (SÅLD), Projekt- Cafe racer Yamaha XJ 600, Yamaha XS 500 projekt
TS
En eloge för rådigt ingripande.
Till nära & kära
Beklagar sorgen

VIF

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Enligt uppgifter som jag fått via bekanta så hade han problem med ljuset på den hojen. När han bländade av så slocknade både hel och halvljus ibland.
Uppenbarligen skedde detta vid helt fel tillfälle denna gång.

V.I.F.

MartinP

Sporthojsnörd
Gick med
25 Apr 2007
Hoj
Suzuki GSF 1200
Man blir beklämd när man läser här på forumet och ser hur mycket som inte stämmer angående min brors bortgång. inte mycket fakta.
Det är jobbigt att se, vi har det nog jobbigt i familjen som det är.

Beklagar det som hänt, men din kommentar är helt meningslös om du inte tänker komma med korrigerande fakta utan bara svepande klagomål.

SilverWolf

Medlem
Gick med
1 Sep 2006
Hoj
Ducce M1200
Man blir beklämd när man läser här på forumet och ser hur mycket som inte stämmer angående min brors bortgång. inte mycket fakta.
Det är jobbigt att se, vi har det nog jobbigt i familjen som det är.

Håller med MartinP, inte mycket mening med Ditt inlägg såvida Du inte var med vid olyckan och har annan fakta??? Wiseguy kom ju däremot med lite informativ fakta.

Såg att Du blev medlem igår. Ingen som tvingar någon i familjen att läsa SH vad jag vet?

Eller familjen menar kanske att det var Polisens fel?

Nirre1

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2011
Hoj
s1000rr
Tjejen som körde bilen som var framför mcn är min arbetskamrats dotter. Hon var ganska förstörd efter det :/

Cowbell

Glad Sommar!
Gick med
24 May 2009
Hoj
2010 BMW F800r
Beklagar det som hänt, men din kommentar är helt meningslös om du inte tänker komma med korrigerande fakta utan bara svepande klagomål.

Håller med MartinP, inte mycket mening med Ditt inlägg såvida Du inte var med vid olyckan och har annan fakta??? Wiseguy kom ju däremot med lite informativ fakta.

Såg att Du blev medlem igår. Ingen som tvingar någon i familjen att läsa SH vad jag vet?

Eller familjen menar kanske att det var Polisens fel?

Du lyfte tråden:confused:
som #43, #44 skrev, meningslös.

/J

Varför håller ni på så där? Snubben har mist en familjemedlem, läser massa snickesnack - som förhoppningsvis i en del fall inte är menat så drygt och syrligt som det faktiskt framstår - i stil med att "knäppt att stänga av lyset" (som tydligen gick sönder) och "borde ha haft hjälmen ordentligt på" (vafan.. JA naturligtvis hade det varit bättre!!?!) och tar illa vid sig. Förstår jag helt och hållet. Skriver sen ett kort inlägg som inte är det mest välformulerade någonsin - so what??

Tagga ner lite!:krama

MartinP

Sporthojsnörd
Gick med
25 Apr 2007
Hoj
Suzuki GSF 1200
Varför håller ni på så där? Snubben har mist en familjemedlem, läser massa snickesnack - som förhoppningsvis i en del fall inte är menat så drygt och syrligt som det faktiskt framstår - i stil med att "knäppt att stänga av lyset" (som tydligen gick sönder) och "borde ha haft hjälmen ordentligt på" (vafan.. JA naturligtvis hade det varit bättre!!?!) och tar illa vid sig. Förstår jag helt och hållet. Skriver sen ett kort inlägg som inte är det mest välformulerade någonsin - so what??

Tagga ner lite!:krama

Antar att du inte läste hans inlägg ordentligt? Det han klagar på är felaktiga fakta som presenterats i tråden. Men han specificerar inte vad som är felaktigt, korrigerar ingenting och lämnar inga egna fakta. Vad tror du man uppnår på det sättet?

Nyheter
Video: Bike nr 4 med Yamaha R9

I nästa nummer av Bike, nr ...

Årets MC-stipendiater utnämnda

Mc-stipendiet är Svedeas bi...

Fira motorcykelns dag 3 maj

Den 3 maj firas Motorc...

Motorcykelns dag firas 3 maj

Den 3 maj 2025 fi...

Sex nya mc-stipendiater utnämnda

Mc-stipendiet är Svedeas bi...

Triumph redo för terrängen

Inför 2025 lanserar Triumph...

Dags för hjälmbytarvecka

En mc-hjälm är färskvara oc...

ACEM: Låt inte motorcyklar bli en del av handelskriget

Som svar på USA:s beslut at...

Vi ska provköra Yamaha MT-07 med automatlåda – vad vill du veta?

John är snart på väg till S...

ExploreBike: Offroadkurs för äventyr

I vår lanseras offroadträni...