3e gången gilt!

Relapse

I'm on a lonely road
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R 600
Swedie skrev:
De som kom före var:

1. Per Gustavsson
2. Marcus Wictosson
3. Christer Andersson
4. John Tjelander
5. Mats Törnvall
6. Erik Jorpen

Va?!? Lät du Jorpes komma före dig? Gör om, gör rätt! :D :tungan
 

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
GSXR1100R skrev:
Håller med, här står man för kost och logi samt fixar in snorisen till klubbracet, åsså kör han ifrån en :mad:
Det var väl tämligen omöjligt att misslyckas med.
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Relapse skrev:
Va?!? Lät du Jorpes komma före dig? Gör om, gör rätt! :D :tungan
Han o alla ovan har ju kört Knutstorp tidigare... Jag var ju där för första gången o letade efter rätt spår att köra. Med stabilare spårval kan jag nog kapa en del...
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
valmers skrev:
Det var väl tämligen omöjligt att misslyckas med.
Till skillnad ifrån Swedie så fullföljde jag R-1000, ERF samt klubbracet :fatta!
Allt medans du satt hemma och spelade bingolotto med dom andra samhällsparasiterna :fatta!
 

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
GSXR1100R skrev:
Till skillnad ifrån Swedie så fullföljde jag R-1000, ERF samt klubbracet :fatta!
Allt medans du satt hemma och spelade bingolotto med dom andra samhällsparasiterna :fatta!
Micke The Eagle :hihi
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
valmers skrev:
Micke The Eagle :hihi
Jag slog faktiskt flera yngre förmågor som dessutom körde nyare hojar, min hoj är 11 år gammal och du har ingen respekt för äldre människor :fatta!
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Ä`r det ingen som har resultatlistorna så att vi kan håna Gamlot för hans varvtider?
 

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Swedie skrev:
o ni kan ta o träffas i ett mörkt rum och göra upp, om så om prinskorvens smak.
Nämen grattis Swedie, kul att du fick fullfölja. Bry dig inte om GSXR1100R, gamla måste också få ha roligt någon enstaka gång.
 

Bjölle

Rederöv
Gick med
23 Apr 2003
Ort
Ribersborg
Hoj
Piaggio Sfera 80cc
Swedie skrev:
Gud (eller nån snäll person) var med mig, idag på mitt 3e race. För idag gick jag I MÅL!!! Det är helt otroligt. Fattade inte att det var sant när målflaggan viftades mot mig! Vilken känsla :Bugar

  • 25/4 - Anderstorp - Kvalade 3a (tid 1.43.3xx) - High-side på 8e varvet när jag låg 4a i toppen (bäst tid. 1.42.2(3?)xx)
  • 15/5 - Knutstorp - Kvalade 5a i regnet (första passet regn, andra blött med vissa torra fläckar. 1.14.xx) - El fel efter första flygande varvet - Hojen dog mitt i kurvan varpå jag tappar spåret flyger med raketfart mot gräset. Klarar att hålla mig på hjulen - Felet var att jordkabeln till PowerCommandern gick av vid 'hatten' (troligen av vibrationer)
  • 16/5 Knutstorp Klubbrace - Kvalade 9a (mer konkurans :rolleyes:) med tiden 1.07.2 (tror jag) - Tog 3 förare vid starten, varpå jag senare blir inlåst i innern till andra svängen. Där stack Sörebo (ZoulFly) förbi! Jag fastnar lite, fast efter ett varv så hittar jag ställen att köra om framförvarande. Siktar nu ZoulFly o finner att vid endel ställen så tar jag in på han. Det tog 5 varv tills jag var ifatt han och på 8e varvet så lyckades jag bromsa mig förbi ZoulFly på målrakan. Precis vid detta tillfälle så varvar jag några förare inklusive GSXR1100R. :hihi Klarade iaf att hålla mig på hjulen resterande varv och kom imål som 7a med bästa varvtid på 1.06.11. yay Bättre tid än 3e platsare på gårdagens tävling, vilket innebär att jag kunde tagit en Pokal!!!!!! ARgh! vill ha en sån :D

Iaf! Tack för hjälp från Tom, Jenny, m.fl för meckhjälp o påmaning.

3e gången gilt! :) Nu äntligen kom jag i mål! :fyllisar

//edit - la till nårra bilder som jag fått.. allt jag har just nu. letar efter fler racebilder


Fler bilder...

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=44943
 

Relapse

I'm on a lonely road
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R 600
Goodstuff skrev:
Ä`r det ingen som har resultatlistorna så att vi kan håna Gamlot för hans varvtider?

Jag klockade gamlot under R1000-rejset. Bästa tid som jag tog var en hög 13. 13.9 tror jag det var, på näst sista varvet. Vilket inte var så jäkla illa med tanke att han växlade tidigt på rakan varje gång. Motorn bluddrade högljutt när han försökte dra den över 10k varv. Tydligen så var det p.g.a. dåligt batteri.
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Goodstuff skrev:
Ä`r det ingen som har resultatlistorna så att vi kan håna Gamlot för hans varvtider?
Många som är snabba i depån idag, prova själv att köra och FULLFÖLJA 3 tävlingar på en helg så får ni se, jag körde snabbare på ERF:et och när jag äntligen hittade felet på Missilen (otät luftburk) så va jag svintrött efter alla varv, Swedie som körde hela 2 varv på lördagen fick grillbuffe och sen gick han och la sig efter bollibompa medans MW lekte sönder min elbike på natten.

Tack till Elpepsodente som hyllade mig som en racinghjälte denna helg (jag kom inte sist en enda tävling trots att Alakhai lekte jordfräs under ERF:et.

Prova själv att köra samt FULLFÖLJA 3 tävlingar på en helg så ska ni få se vad mjölksyra innebär...
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
GSXR1100R skrev:
--edit ---
Prova själv att köra samt FULLFÖLJA 3 tävlingar på en helg så ska ni få se vad mjölksyra innebär...

Uppenbarligen blir man väldigt stingslig. ;)
Det verkar varit en riktigt grym helg på flera vis och du vet att jag retas because I lööv U. :tummenupp
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Goodstuff skrev:
Uppenbarligen blir man väldigt stingslig. ;)
Det verkar varit en riktigt grym helg på flera vis och du vet att jag retas because I lööv U. :tummenupp
Ahhh tack det värmde:kär
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Tom skrev:
Bra gjort, måste ha varit skönt att äntligen passerat en målflagga i ett race också.
Nu har du ju testat både avåkning och tekniskt fel, så du behöver inte prova det flera gånger denna säsong :)
Bilder på Relapse Mickes hoj vill vi ha, han bromsade så hårt så att ekrarna brast i framhjulet :va
 

Relapse

I'm on a lonely road
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R 600
GSXR1100R skrev:
Bilder på Relapse Mickes hoj vill vi ha, han bromsade så hårt så att ekrarna brast i framhjulet :va

Int fan bromsade jag. Men jag testade hållfastheten hos ArmCo-räcket vid microbron. Räcket vann. Som tur var så fanns det ett airfence oxo som jag landade mjukt i.
 

Tom

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Sprint ST
GSXR1100R skrev:
Bilder på Relapse Mickes hoj vill vi ha, han bromsade så hårt så att ekrarna brast i framhjulet :va

Ok, en bild kan jag väl bjuda på innan jag kroknar.
 

Bifogat

  • B-race Knutstorp 04-05-15 083 (Medium).jpg
    B-race Knutstorp 04-05-15 083 (Medium).jpg
    92.6 KB · Visningar: 146
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top