4 Stulna hojar, tjuvar & garageinbrott

Yami

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Jul 2009
Hoj
XJR1300
Ps. vart köper man billiga basebollträn i Aluminium?
Jaja, sen som vanligt är man. PM:a om du behöver låna
ett basebollträ i aluminium eller saknar en peng i självrisken.
Ställer också upp om du vill dra ihop ett gäng som skall samlas utanför garagen.

Softishman

Fixare
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
SP1 Special Edition
Hel otroligt det du gör WW! Kul, tur, bra att det finns personer som du! En medalj ska du ha!!! Bugar!

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
visabild.php

Bra jobbat !!!

En sån kan du få om du vill. Made in Russia, spräcker tjuvskalle som vattenmelon.

Tyvärr spoileras allt av vårt sjuka, kastrerade rätssystem som släpper ut kräken så fort du lyckas sätta dit de. Demokrati är verkligen stinkande oduglig statsskick när det verkligen gäller.

Läste nyligen en Rysk tabloid. En 17 årig biltjuv fick 7 år fängelse 3000 km bort hemifrån för 3 bilstölder. Sitta i Sibir med ett gäng härdade tjuvar och annat avfall i 7 år....han kommer nog att fp ont i tarmen den jäveln. Skicka Svenska domare på studiebesök till herr Putins Ryssland.

Spook

Adrenaline MC
Gick med
3 May 2009
Hoj
Hayabusa 2010
visabild.php

Bra jobbat !!!

En sån kan du få om du vill. Made in Russia, spräcker tjuvskalle som vattenmelon.

Tyvärr spoileras allt av vårt sjuka, kastrerade rätssystem som släpper ut kräken så fort du lyckas sätta dit de. Demokrati är verkligen stinkande oduglig statsskick när det verkligen gäller.

Läste nyligen en Rysk tabloid. En 17 årig biltjuv fick 7 år fängelse 3000 km bort hemifrån för 3 bilstölder. Sitta i Sibir med ett gäng härdade tjuvar och annat avfall i 7 år....han kommer nog att fp ont i tarmen den jäveln. Skicka Svenska domare på studiebesök till herr Putins Ryssland.

Byter den mot ett basebollträ i aluminium. :tummenupp

GubbMisilen

När jag slutar med hoj tänker jag åka...
Gick med
8 Sep 2008
Hoj
...fort-farande...2000, Aprilia RSV Mille R
Har missat denna tråd - tills nu.

Du har personifierat det svenska ordet: CIVILKURAGE
http://sv.wikipedia.org/wiki/Civilkurage

Imponerande hur metodiskt du går till väga i din pricksäkerhet att nagelfara eventuellt stulna motorcyklar.
Jag föreslår att du startar en utbildningstråd för de som vill lära sig denna konst. Det skulle göra det betydligt svårare för tjyvar att tillgodogöra sig sina tillgrepp.

Tack för att du finns bland oss !!!
Glädjande för alla, speciellt hedrande för dig !!!
:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Byter den mot ett basebollträ i aluminium. :tummenupp

Fast bäjsbållträ kan du inte ha i ett litet smidigt hölster...Märk handtaget..poröst, det har jag lärt mig av en dörrvakt på en av Moskvas mer poppis nattklubbar. ;)

überkill

Guest
Jag har inte träffat dig ännu WW men bra jobbat. Min Retta stals i början av säsongen så jag vet vad insatser som dina betyder. Vi få vara mer uppmärksamma i Hbg området.

Sture

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2007
Hoj
SÅLD!
Otroligt bra jobbat, finner fan inga ord! :tummenupp Du är fanimej en sann hjälte, polisen borde anställa dig som samordnare för en topphemlig undercover stulna hojar grupp:) :Bugar

jari69

http://jari.blogg.se/
Gick med
9 Apr 2010
Hoj
Suzuki GSX 750 och DL1000 V-Strom
Mycket bra jobbat ! Jag hoppas bara att du inte råkar illa ut i framtiden om nu buset skulle få för sig att hämnas eller nått.... Även om ägarna blir glada att få tebax sina hojjar är det ju inte värt din hälsa eller hur? Hursomhelst kan jag med få ett pm om du vill...

Det är väl allt för många av oss som inte tillåter en hämnd här... Dessa Apor har ofta själva en överlevnadsinstinkt, även om de inte verkar bry sig om det vi kallar för normer... ;-)

rydlinger

Medlem
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Turbo laddad kärring cykel, 413 bhp, 23 kilo = 17.9hk/kg
Detta är vad jag kallar förebild!!! vart exakt är detta? är de typ göteborgs område eller liknande?

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024