4 Stulna hojar, tjuvar & garageinbrott

slangarn

DP ;)
Gick med
28 Mar 2005
Hoj
Flera :P
Skuldfrågan med den inblandade bilen som körde på bakifrån kommer att bedömmas av försäkringsbolagen oavsett om nån tar på sig hela skulden.

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati
Historien låter nästan för bra för att vara sann! Jag hoppas att de berörda personerna från och med nu får ögonen på sig om de inte redan finns i brottsregistret.

Det värsta med hela den här historien tycker jag är ifall du i fortsättningen ska tvingas leva under hot att någon av dem eller i deras omgivning ger sig på dig personligen. Materiella ting går att ersätta.

Hur som helst tycker jag att din insats är värd att lovorda.

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Skuldfrågan med den inblandade bilen som körde på bakifrån kommer att bedömmas av försäkringsbolagen oavsett om nån tar på sig hela skulden.
Rätt, och i 99,9 fall av hundra är det den som körde på som åker på skulden.
Det är därför wonderwizard vill hjälpa killen som körde på honom. ww anser ju att det var han som var vållande oavsett vad FB säger. Kudos till ww för den inställningen! :tummenupp

janos

There can only be three
Gick med
22 Aug 2003
Hoj
> Honda crf250rx 2011 > Honda crf450r 2012 supermoto > Honda crf250rx enduro
Tycker du borde dra ihop en 500st hojåkare från helsingborg med omnejd och åka och hälsa på APA-3 som du visste var han bodde. Borde få dom mer vänligt inställda till dig !!

Dr. H

Sporthojsnörd
Gick med
5 Aug 2008
Hoj
GSXR 1000 K8
Tycker du borde dra ihop en 500st hojåkare från helsingborg med omnejd och åka och hälsa på APA-3 som du visste var han bodde. Borde få dom mer vänligt inställda till dig !!
Ja precis, man behöver inte ens hälsa på APAn/orna, utan bara ha några hundra motorcyklar parkerade framför och där alla förare tar med varsin solstol och helt sonika bara sitter och tittar på APAn/orna tills de tappar all färg.

Om inte det sänder en signal så vette fan och det bästa är att man inte gjort något olagligt på något vis, jag brukar sitta i solstol och kolla på min granne hela tiden.
Hon är förvisso 17 och yppig men det har inget med saken att göra.:D:yoparty

Rekondarn

Ny medlem
Gick med
31 Oct 2007
Hoj
Letar...
Underbart!! Har/haft liknande problem här i hålan fast då me bilar... Av egen erfarenhet kan ja säg att blåbären inte ser me blida ögon på alu-bollträ... :D Däremot säljer vi en "rattkrycka" på jobbet som ser precis likadant ut fast kan då även användas som just en rattkrycka.. Ses inte som ett "vapen/tillhygge" i en tilltrasslad situation................. :tummenupp:hihi:rock

955i

[Reklamplats uthyres]
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En röd
Finns inget att sägas som inte redan är sagt men keep up the good work!
All heder åt dig och ditt jobb.

Hellmoppers_1

Träsktrollet
Gick med
30 Aug 2007
Hoj
Ärrsäcksa från 5
Stulen motard

All heder åt inspektour Clousseau :tummenupp Jefvlans strongt jobbat...

Själv blev jag av med en XR motard i början av sommaren så jag vet hur det känns för de som blivit bestulna! :mad:

TFK

Ny medlem
Gick med
15 Aug 2003
Hoj
KTM 990 SMR, KTM 450 SXF Motard, GasGas EC300
Mycket bra jobbat! Jag har själv blivit av med både en hoj och en bil så jag vet hur surt det är när tjyvarna är framme. Hundra bagisar är på väg till ditt konto!

bordsvatten

GubbaHoj..
Gick med
16 Jul 2007
Hoj
såld och/eller kraschad.. BMW 1250 GS Adventure
Vad ska han göra där? De söker bara kvinnor? :va
Som reklamen säger: Vi ser gärna att du som söker är kvinna och/eller har invandrarbakgrund...Som svensk man är man tydligen inte så värst välkommen....Positiv särbehandling?.....inte för svenska män ialla fall.....

Last edited:

sofiiiii

Rödtotten
Gick med
30 Mar 2009
Hoj
R6
nu har jag hittat tråden, bättre sent än aldrig, right?

kan bara hålla med resterande :klappar skitbra jobbat ww! Känns tryggt att ha dig här i stan :Bugar skänker en liten slant. Nästa gång kanske det e min hoj som blir snodd!

• Gilla
Reaktioner: VBK

Wanted

Adrenalin-gosse!
Gick med
12 Jan 2007
Hoj
CBR1000RR
Som reklamen säger: Vi ser gärna att du som söker är kvinna och/eller har invandrarbakgrund...Som svensk man är man tydligen inte så värst välkommen....Positiv särbehandling?.....inte för svenska män ialla fall.....

(OT)
Var med i senaste sökomgången själv. Genomförde alla tester med goda resultat och fick bra omdömen av både psykolog och av poliserna som gjorde intervjun.
Under de sista testdagarna sa de till oss att vi skulle ringa rekryteringen och fråga vad vi kunde göra bättre till nästa gång om man inte kom med. Vilket jag gjorde, fick svaret att jag mer eller mindre inte kunde göra några förbättringar.
Kollade statistiken sedan på deras hemsida och såg att ca 5000 män samt 2000 kvinnor hade sökt. Och med stora fina bokstäver kunde man läsa; För första gången är det 50% män och 50% kvinnor som kommit in (vilket måste betyda att kvinnorna varit mer än dubbelt så bra som männen procentuellt:va, jämställdhet i Sverige 2009:tummenupp).
Pissad i ansiktet?

bordsvatten

GubbaHoj..
Gick med
16 Jul 2007
Hoj
såld och/eller kraschad.. BMW 1250 GS Adventure
Särbehandling.. var du ironisk nu eller?

Menar bara att hade jag sökt folk till mitt företag och skrivit att jag söker Män men inte invandrare så hade jag förmodligen åkt dit på diskriminering.......

Men nu va de ju inte detta tråden handlade om så.................

Last edited:

Dr. H

Sporthojsnörd
Gick med
5 Aug 2008
Hoj
GSXR 1000 K8
Menar bara att hade jag sökt folk till mitt företag och skrivit att jag söker Män men inte invandrare så hade jag förmodligen åkt dit på diskriminering.......

Men nu va de ju inte detta tråden handlade om så.................
Hade ditt och alla andras företag till låt oss säga 80-90% utgjorts av invandrare (män) så hade det varit andra tankar kring om det fortfarande hade varit diskriminering eller ej.

Själv är jag kluven till kvoteringar, finns både för och nackdelar med det.

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka