Zinik
Kaizen
Dektektiv som extra knäck hade inte vart nått? Gött jobbat!
Rätt, och i 99,9 fall av hundra är det den som körde på som åker på skulden.Skuldfrågan med den inblandade bilen som körde på bakifrån kommer att bedömmas av försäkringsbolagen oavsett om nån tar på sig hela skulden.
Ja precis, man behöver inte ens hälsa på APAn/orna, utan bara ha några hundra motorcyklar parkerade framför och där alla förare tar med varsin solstol och helt sonika bara sitter och tittar på APAn/orna tills de tappar all färg.Tycker du borde dra ihop en 500st hojåkare från helsingborg med omnejd och åka och hälsa på APA-3 som du visste var han bodde. Borde få dom mer vänligt inställda till dig !!
polisen söker personal nu , 15:e aug-15 sept
Som reklamen säger: Vi ser gärna att du som söker är kvinna och/eller har invandrarbakgrund...Som svensk man är man tydligen inte så värst välkommen....Positiv särbehandling?.....inte för svenska män ialla fall.....Vad ska han göra där? De söker bara kvinnor?
Som reklamen säger: Vi ser gärna att du som söker är kvinna och/eller har invandrarbakgrund...Som svensk man är man tydligen inte så värst välkommen....Positiv särbehandling?.....inte för svenska män ialla fall.....
Som reklamen säger: Vi ser gärna att du som söker är kvinna och/eller har invandrarbakgrund...Som svensk man är man tydligen inte så värst välkommen....Positiv särbehandling?.....inte för svenska män ialla fall.....
Särbehandling.. var du ironisk nu eller?
Hade ditt och alla andras företag till låt oss säga 80-90% utgjorts av invandrare (män) så hade det varit andra tankar kring om det fortfarande hade varit diskriminering eller ej.Menar bara att hade jag sökt folk till mitt företag och skrivit att jag söker Män men inte invandrare så hade jag förmodligen åkt dit på diskriminering.......
Men nu va de ju inte detta tråden handlade om så.................
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|