535 storlekar större!

jacke25

Ny medlem
Gick med
23 Oct 2006
Hoj
KTM 660 SMC & Gixxer 1000 K4
jösses, de låter ju inte alls som de gör på videon:confused: ajja, behövcer iaf inget slipon för ljudets skull, däremot för det är grymt mycke finare.

Ang kicka igång, det är bara skitsnack att det är jobbigt, tungt etc
Blev helt chockad hur lätt det va:) Bara man hittar "rätt" läge på kolven så är det som vilken moppe som helst, och om man hittar "fel" läge kan man få kicken genom foten:yoparty :gnissla

EDIT: 660 har 654cc och 625 har 625cc, sen har ja hört att det ska vara en annan kam i 660 men det är ja inte säker på...

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
Beror ju på om du har autodekomp eller inte. :rolleyes: Har man manuell dekomp och inte använder den är det hyffsat motstånd. Speciellt med vänsterkick! :gnissla

Hulster

Oh Reeeaally?
Gick med
23 Mar 2006
Hoj
Crescent
Beror ju på om du har autodekomp eller inte. :rolleyes: Har man manuell dekomp och inte använder den är det hyffsat motstånd. Speciellt med vänsterkick! :gnissla

Jag tror faktiskt inte att det spelar någon roll vilken sida kicken sitter på:tungan Hondan är ganska tungkickad utan dekomp:näsblod

MikaelG89

SveaMoto crew
Gick med
26 Jun 2007
Hoj
KTM 690SMC-R -12, Suzuki VZ800 -00, GasGas 280TXT -01, Gocart med Husaberg 650motor.
Jo,min ktm sparka oxå tillbaka på mej första gången ja skulle startan:huvet

snygg hoj(Y)

tog mig typ en månad innan jag lyckades kicka igång min 625 -05 första ggn:tungan dock så använde man ju elstart hela tin:tuttar
nu funkar det utmärkt:)

ngn film där du kör?:)

Kiel

Sporthojsnörd
Gick med
11 Jan 2006
Hoj
GSXR 1000, Husky TC610
När du kickar, sitter du på hojen då eller har sett att vissa smo har på vänster ställer sig bredvid hojen och kickar. Vet inte om det är lättare då jag inte prövat det.

När jag har kickat igång Husaberg så har jag stått brevid hojen och kickat med högern, fy fan vad skillnad på tröghet mot min yamma... Men faktiskt så fick jag igång husan på 2 försöket ;) :tummenupp

jacke25

Ny medlem
Gick med
23 Oct 2006
Hoj
KTM 660 SMC & Gixxer 1000 K4
När du kickar, sitter du på hojen då eller har sett att vissa smo har på vänster ställer sig bredvid hojen och kickar. Vet inte om det är lättare då jag inte prövat det.

Dom första 2 gångerna stog ja på vänstersidan o kicka med högerfoten, nu är det bus lätt o sitta o kicka me vänstern:tummenupp

snygg hoj(Y)

tog mig typ en månad innan jag lyckades kicka igång min 625 -05 första ggn:tungan dock så använde man ju elstart hela tin:tuttar
nu funkar det utmärkt:)

ngn film där du kör?:)

Nej tyvärr, har inte kortet än:rolleyes:

Last edited:
Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand