Nä, körde med en som har 660 idag. Han satt ner och kicka.. Alltså inte vidare jobbigt.3214178Äre jobbigt att kicka igång 660 ?
Beror ju på om du har autodekomp eller inte.Har man manuell dekomp och inte använder den är det hyffsat motstånd. Speciellt med vänsterkick!
![]()
Ja har väll iaf manuell dekomp?
borde du väl veta![]()
Lundgren: Du pratar av egen erfarenhet va?![]()
bara man kan. gör man fel blir det lätt som för min kompis. han skulle kicka husan men fegade och tog inte i, då baktände den och han fick gå op kryckor i 3 dagar3214178Äre jobbigt att kicka igång 660 ?
bara man kan. gör man fel blir det lätt som för min kompis. han skulle kicka husan men fegade och tog inte i, då baktände den och han fick gå op kryckor i 3 dagar![]()
bara man kan. gör man fel blir det lätt som för min kompis. han skulle kicka husan men fegade och tog inte i, då baktände den och han fick gå op kryckor i 3 dagar![]()
Kanske....3214914borde du väl veta![]()
Lundgren: Du pratar av egen erfarenhet va?![]()
Beror ju på om du har autodekomp eller inte.Har man manuell dekomp och inte använder den är det hyffsat motstånd. Speciellt med vänsterkick!
![]()
Jo,min ktm sparka oxå tillbaka på mej första gången ja skulle startan![]()
Nej det är ju samma motstånd men aningens jobbigare när man är van vid höger.3215604Jag tror faktiskt inte att det spelar någon roll vilken sida kicken sitter påHondan är ganska tungkickad utan dekomp
![]()
Nej det är ju samma motstånd men aningens jobbigare när man är van vid höger.![]()
Ja det är den. Får inte snärt i kicken.3215666Lite kanske har aldrig provat. Men är huskyn vänsterkickad?
Ja det är den. Får inte snärt i kicken.
När du kickar, sitter du på hojen då eller har sett att vissa smo har på vänster ställer sig bredvid hojen och kickar. Vet inte om det är lättare då jag inte prövat det.
När du kickar, sitter du på hojen då eller har sett att vissa smo har på vänster ställer sig bredvid hojen och kickar. Vet inte om det är lättare då jag inte prövat det.
snygg hoj(Y)
tog mig typ en månad innan jag lyckades kicka igång min 625 -05 första ggndock så använde man ju elstart hela tin
![]()
nu funkar det utmärkt
ngn film där du kör?![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |