535 storlekar större!

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
3215680 När du kickar, sitter du på hojen då eller har sett att vissa smo har på vänster ställer sig bredvid hojen och kickar. Vet inte om det är lättare då jag inte prövat det.
Jo jag gjorde så i början. Men har nu börjat lära mig kicka med vänstern. Har man rätt läge på kolven och hoppar till så är det ganska lätt, men min har en förmåga att ta 3 kickar på sig oavsett så det blir jobbigt i längden. Dock bara när den är kall då.

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
Kan ingen skaffa en hoj så dom kan hänga på mig och köra nästa sommar eller? :4skrika

DanielJ

Ny medlem
Gick med
25 May 2007
Hoj
-
Nää, elr, ja la ut den för o se om nån betalar så mycket. Det finns ju inte så många. Tänkte göra en intressekoll o se hur eftertraktade dom är bara...

och du vill känna att du har gjort en riktigt bra affär? :D lär kännas bra i hjärtat om någon vill ge 7 mer än du gav för den :D

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
Last edited:

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
Om du kör i 230 åker ni på jävligt tråkig väg.

Jag kan visa dig vägen :tummenupp
En av dem bästa hojvägarna som finns häromkring:)

Sen är det alltid kul att brassa helvet på motorväg och sicksacka mellan bilar :yoparty

Serriöst nu: Klart att jag också ville ha en motard från början, tills jag insåg att jag inte skulle kunna ta mig någonstans :( Hur skulle jag då kunna åka till borlänge bara sådär och ner till borås när jag känner för det?
Mitt drömläge skulle vara att äga en motard och en sporthoj, motarden för alla dom där busnätterna inne i Örebro stad som man planerade som liten. Och sporthojen för att brassa helvet til städer 30 mil bort och träffa kul folk.

Last edited:

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
Husaberg FS 650 -07, Aprilia RS 125 -03
Okej vi kan väl brassa, hänger du på i 230?

Att köra rakt fram kan vem som helst kör på en bra väg så får vi se om Örebro vinner någon gång.

Jag kan visa dig vägen :tummenupp
En av dem bästa hojvägarna som finns häromkring:)

Sen är det alltid kul att brassa helvet på motorväg och sicksacka mellan bilar :yoparty

Serriöst nu: Klart att jag också ville ha en motard från början, tills jag insåg att jag inte skulle kunna ta mig någonstans :( Hur skulle jag då kunna åka till borlänge bara sådär och ner till borås när jag känner för det?
Mitt drömläge skulle vara att äga en motard och en sporthoj, motarden för alla dom där busnätterna inne i Örebro stad som man planerade som liten. Och sporthojen för att brassa helvet til städer 30 mil bort och träffa kul folk.

Streetfighter med andra ord?

Last edited:

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
att sitta i 230 på en slapp röv kan inte vara roligt :)

haha, komfort :hihi

Att köra rakt fram kan vem som helst kör på en bra väg så får vi se om Örebro vinner någon gång.

Streetfighter med andra ord?

1. Vem säger rakt fram? Kurviga vägar is the shit.
Om du tänkte på att jag ÄVEN nämnde motorvägen, säg någon gång du vart med om att motorvägen är trafikfri klockan 15-16 en vardag :) Det går i stort sett aldrig att brassa bara rakt fram någonstans i örebro. Men om man ser på det som du gör, så kan ju alla åka som ghostrider, han kör ju bara snabbt rakt fram i sina filmer :)
Vad mena du förresten att se om Örebro vinner någon gång:confused:

2. JA! :yoparty
köper du alla delar så jag kan bygga mig en? :)

Det är ju farligt och mycket olagligt:mattias

näää, ju kortare tid man är på vägen ju kortare tid har man på sig att bli påkörd :tungan

Last edited:

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
Husaberg FS 650 -07, Aprilia RS 125 -03
haha, komfort :hihi

1. Vem säger rakt fram? Kurviga vägar is the shit.
Om du tänkte på att jag ÄVEN nämnde motorvägen, säg någon gång du vart med om att motorvägen är trafikfri klockan 15-16 en vardag :) Det går i stort sett aldrig att brassa bara rakt fram någonstans i örebro. Men om man ser på det som du gör, så kan ju alla åka som ghostrider, han kör ju bara snabbt rakt fram i sina filmer :)
Vad mena du förresten att se om Örebro vinner någon gång:confused:

2. JA! :yoparty
köper du alla delar så jag kan bygga mig en? :)

näää, ju kortare tid man är på vägen ju kortare tid har man på sig att bli påkörd :tungan

Det var ju du som sa 230:tungan
BTW är itne det typ maxfart på din hoj:pannkyss

Jo jag hade gjort det om jag hade haft så mycket pengar att jag skulle kunna torka arslet med tusenlappar. (riktiga lappar inte såna skämt grejer)

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy