blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
fick ner den till 5500 nu
blom skrev:jag säger 41kw för att alla fbolag får upp det när dom kollar regnr. ringde länförsäkringar oxå.. dom ville bara ha 31 lök om året
ja man börjar ju fundera.. kom ialf ner till 5500 hel/hel. vad bör man ge för en fin 570rr.. med 50-60 mil på mätarenSM 570 RR skrev:
Betalar 4200 helår/helförsäkring....
Undrar om dom vet vilken typ av hoj det handlar om...
Dom står sig rätt bra i pris, men säg runt 65-70 om den gått så där lite.blom skrev:ja man börjar ju fundera.. kom ialf ner till 5500 hel/hel. vad bör man ge för en fin 570rr.. med 50-60 mil på mätaren
Visst får man det, men då är det inte samma grejerblom skrev:fan jag tycker att det är lite mycket.... en jävligt cool hoj faktiskt men man får nyare för 10 lök mindre... ångesten är stor nu
Nej, har inte lyckats komma på några kända fel och inte hört nåt om 570 motorn. Ev vipparmsbrott men det beror oftast på mekanikerfel vid ventiljusteringen.. Men ring Halvards motor (generalagent) o fråga honom. Han har koll.blom skrev:några kända fel på dom då? förstår att du kommer säga nej men om vi ska vara lite seriösa
SM 570 RR skrev:Nej, har inte lyckats komma på några kända fel och inte hört nåt om 570 motorn. Ev vipparmsbrott men det beror oftast på mekanikerfel vid ventiljusteringen.. Men ring Halvards motor (generalagent) o fråga honom. Han har koll.
Honung skrev:Vet du om det är likadana motorer i 570 och nya 610?
märkligt det hade dom idag när jag ringdeJösse skrev:Bilsport o mc har inte längre offroadförsäkringen
Jösse skrev:Det va som fan
Jag gav mina regnummer till tanta för att kolla vanlig trafikförsäkring osv där så såg hon att jag är 18år o när ja frågade om offroadförsäkring så nekade hon säkert bara för dom vill inte ha en massa ynglingar som strular med bedrägeri o skit tydligen så är offroadförsäkringen extra drabbad pga alla supermotarder som försäkrar där.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|