Har en 640 LC4 årsmodell 2005, den var ursprungligen enduro men satte på supermotardfälgar.
Har införskaffat en Mikuni TM45 Flatslide & har även ett Acrapovic helsystem på kommande (med dubbla dämpare)
Tänkte också öppna luftburken.
Undrar då liksom alla andra nybörjare angående bestyckning av gasaren.
Sitter ett 162,5 huvudmunstycke och 40 lågfarts i den för tillfället.
Tänkte slänga i större munstycken men sen läste jag en tråd där nån bänkare hade sagt att nästan alla med LC4 kör alldeles för fet bränsleblandning, så man vart ju lite orolig.
Hade tänkt mig 175-180 i huvudmunstycke, men kanske 170 är mer lagom då?
Har införskaffat en Mikuni TM45 Flatslide & har även ett Acrapovic helsystem på kommande (med dubbla dämpare)
Tänkte också öppna luftburken.
Undrar då liksom alla andra nybörjare angående bestyckning av gasaren.
Sitter ett 162,5 huvudmunstycke och 40 lågfarts i den för tillfället.
Tänkte slänga i större munstycken men sen läste jag en tråd där nån bänkare hade sagt att nästan alla med LC4 kör alldeles för fet bränsleblandning, så man vart ju lite orolig.
Hade tänkt mig 175-180 i huvudmunstycke, men kanske 170 är mer lagom då?