Jag e dyslektiker men det finns tydligen flera som har svårt för att räkna
Med en Husqvarna 701 på Gelleråsen letade jag massor efter 7:e växeln. Särskilt när man gått ner i antalet kuggar på framdrevet.
Det var inte så snabbt. Drygt 160.
Precis när jag klickat på posta knappen slog det mig att jag skaffat ny hoj till denna säsongen. En liten 390, så nu kommer antagligen jag också att sitta och leta efter fler växlar
Tills bensinen är slutDet är bara på 120-väg man kan spetta max på ettan utan att riskera körkortet och istället bara få böter. 17/43 drevning ger 139 km/h på ettan mot varvstoppet. Hur långt tar man sig på det sättet?
Det är bara på 120-väg man kan spetta max på ettan utan att riskera körkortet och istället bara få böter. 17/43 drevning ger 139 km/h på ettan mot varvstoppet. Hur långt tar man sig på det sättet?
Varför har du sådan utväxling?
Det är bara på 120-väg man kan spetta max på ettan utan att riskera körkortet och istället bara få böter. 17/43 drevning ger 139 km/h på ettan mot varvstoppet.
Jag tror att jag skulle använda ett annat ord än "trevligt".Ganska trevligt med en audiell växelindikator faktiskt.
Nänä, det är växlarna som inte hittar mej..hittar ni inte växlarna köp en honda med automatlåda
En tagg från 16 till 15 fram. kan väl inte ge så extremt mycket högre varv.
En tagg från 16 till 15 fram. kan väl inte ge så extremt mycket högre varv.
1/16-del. 6.25%
Och det är ungefär vad skillnaden brukar vara mellan högsta och näst högsta växeln på en sporthoj.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|