9 månader efter krashen

morsan

Grinig gråhårig käring
Gick med
6 Sep 2006
Ort
Älvdalen
Hoj
Honda FT 500

Har skrivit ett långt inlägg i din gästbok/blogg där jag beskriver vad jag upplevde. Det står dig fritt att använda hela/delar om du så önskar!

Jag tycker att det vore bra om det inlägget läggs in här också! Visserligen är vi många som läser Torsteins blogg, men ditt inlägg har mycket att tillföra här på SH :tummenupp
 

savvyswede

Ny medlem
Gick med
1 May 2006
Ort
Kalmar
Hoj
GSX-R 1000 K6, EXC 450 -07, CRF 250X -05, XRV 750 Africa Twin -99
Läste precis bloggen. Mycket stark och tankeväckande läsning. Tack för att du delar med dig och hoppas att du snart blir "körbar" igen. /Lasse
 

Kungen

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
R1-05,Suzuki GSX550ES-82 MED Växelindikator
Hej folkens..
Tack för alla PM,Mail, inlägg i bloggen, telefonsamtal jag fått det värmer mkt att se ni tar del av mina små memoarer.

Som jag skriver så vill jag inte ni skall sluta köra hoj. (Det tänker inte jag göra). utan fundera en liten extra gång nästa gång du skall göra något du inte känner dig helt 100 på. och tänk inte.. "Det gick ju igår".

Keep the rubber side down folks. :yoparty
 

4cY

Ny medlem
Gick med
7 Sep 2005
Ort
Nyköping
Hoj
Honda CBR900RR -97
Vilken resa du gjort kungen! Skönt att du fortfarande brinner för hojåkningen!

Vet inte hur många gånger jag under tiden jag läste din berättelse tänkte på om jag skulle sälja eller fortsätta åka ;)

Jag kom o tänka på de idiotiska jag själv va "tvungen" att göra i lördags, bara för jag hade köpt nytt bakdäck så var jag förståss tvungen att provköra!! I 5 grader plus och en helvetisk massa grus överallt :D Smart va? njaaee kanske inte så genomtänkt :p

Hoppas du får en kanonvår och sommar med hojåkning :D
 

Kungen

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
R1-05,Suzuki GSX550ES-82 MED Växelindikator
Vilken resa du gjort kungen! Skönt att du fortfarande brinner för hojåkningen!

Vet inte hur många gånger jag under tiden jag läste din berättelse tänkte på om jag skulle sälja eller fortsätta åka ;)

Jag kom o tänka på de idiotiska jag själv va "tvungen" att göra i lördags, bara för jag hade köpt nytt bakdäck så var jag förståss tvungen att provköra!! I 5 grader plus och en helvetisk massa grus överallt :D Smart va? njaaee kanske inte så genomtänkt :p

Hoppas du får en kanonvår och sommar med hojåkning :D

Preics.. kan vi alla försöka undvika dessa små sakerna tror jag vi räddar en del av oss iaf.

Och Joo du kan lita på jag skall köra hoj i sommar.. om så det blir en Sukka 550 MED Växelindikator så skall det köras.
 

Mr_SoaP

Äntligen säsong!
Gick med
15 Mar 2004
Ort
Ytterby
Hoj
Såld
Hur går det för dig i återhämtningen o träningen Kungen? varit tyst ett tag nu hoppas allt är bra!
 

Kungen

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
R1-05,Suzuki GSX550ES-82 MED Växelindikator
Det går upp och ner här i livet.. min nya höft funkar kalasbra.. är den senaste modellen med ADSL och USB Anslutning.

Träningen går mkt långsamt framöver. sliter med att få benet över 90grader. samt inåt och utåt rotation.
annars har jag fått andra bekymmer på halsen. eller huvudet. utbrändhet, beslutsångest, depresion, m.m så nu knaprar jag happy happy joy joy piller. fast dem tar ett tag innan dem funkar..

Sömnen har vi hittat en lösning på. Insomnings piller. jippiieee funkar asbra.. nu sover jag typ 6-8 timmar om natten känna skönt att äntligen få sova efter 11 månaders vakande.

Uppdaterar min blogg lite nu och då på www.speedpix.se

/Torstein

Hur går det för dig i återhämtningen o träningen Kungen? varit tyst ett tag nu hoppas allt är bra!

tyvärr blir det ingen hojkörning på mig i år. och kanske aldrig. fast vi skall aldrig säga aldrig.



Preics.. kan vi alla försöka undvika dessa små sakerna tror jag vi räddar en del av oss iaf.

Och Joo du kan lita på jag skall köra hoj i sommar.. om så det blir en Sukka 550 MED Växelindikator så skall det köras.
 
Last edited:

Lx3

Hojtjuvs hatare
Gick med
27 Oct 2005
Ort
Skogen...
Hoj
RMZ 250-13, TDM 850-98
Fy fan vilket helvete du måste ha gått igenom..

Har läst bloggen nu, stark läsning måste jag säga..Fast du verkar ju ha humorn i behåll iallafall, måste erkänna att ja garvade lite åt det där med att välja liter-mått, även om det säkert inte var särskillt kul för dig..

Hursomhelst så verkar du ju va en seg jävel, så kämpa på nu allt va du orkar så ska du se att det löser sig så småningom!
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top