9 orsaker att börja läsa PB nu! (om du nu inte redan gör det...)

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Gillar ocksa numret innan daer dom oekade vikten lite pa foerarna. "Imagine a parallell low-gravity universe where a fat rider is a good rider and where multiple chins means multiple wins". Dom saag riktigt snuskiga ut en del. ;)
Sen aer Two Wheels Only, Fast Bikes, SuperBike m.fl ocksa mycket bra!
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Jag tycker Bike och TWO är snäppet bättre men PB är också bra. Larvigt med brudarna på bågarna bara. Sedan är ju Motorcycle Racer bäst för där är det inget trams utan bara race.
 

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hägerstensåsen
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Goodstuff skrev:
Jag tycker Bike och TWO är snäppet bättre men PB är också bra. Larvigt med brudarna på bågarna bara. Sedan är ju Motorcycle Racer bäst för där är det inget trams utan bara race.

Det är så typiskt (över-)moget att tycka Bike är bättre, den är gråare, sällsynt humorbrefriad och 134 olika testare som bara skriver brödtext som man lika gärna kan läsa i sv. Bike.
SuperBike var jävligt skoj när de hade den feta jänkaren med, nästan varje bildtext var klockren.

Men angående brudar på hojar, så illa är det inte. Det är nästar bara mittuppslaget och en 1/4 sida till. Men jag kan fatta att de kanske tappar några läsare till förmån för fjortonåringar med svettig överläpp.
 

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Bike e visst bra! :)

Men baest aer nog MCN Racing (eller om den heter RoadRacing eller kanske natt helt annat) som kommer ut 4-5 ggr per aar. Daer aer det mycket rejs!
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
soppatorsken skrev:
Det är så typiskt (över-)moget att tycka Bike är bättre, den är gråare, sällsynt humorbrefriad och 134 olika testare som bara skriver brödtext som man lika gärna kan läsa i sv. Bike.
SuperBike var jävligt skoj när de hade den feta jänkaren med, nästan varje bildtext var klockren.

Men angående brudar på hojar, så illa är det inte. Det är nästar bara mittuppslaget och en 1/4 sida till. Men jag kan fatta att de kanske tappar några läsare till förmån för fjortonåringar med svettig överläpp.

Det kan också vara skönt att läsa en text som inte försöker vara vitsig hela tiden men jag är väl övermogen. Förstår inte poängen med PBs mittupplsag och de pinsamma insändarna där flickvänner tvingas kräla på killarnas hojar. Trams.
 

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jakobstad, Finland
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
Prenumererar 3:e året nu. I går fick man en PB mössa + nyckelring + 16 sidors test av CBR 1000 och zx-10r, efter att man skrivit dit å klagat på att testet saknades när man fick nya numret med posten. PB e absolut en skitbra blaska! :tummenupp
 

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
soppatorsken skrev:
Är det en "bilaga" eller nått i den stilen till vanliga MCN?

Nope, saeljs separat och aer en 'riktig' tidning med glossigt omslagspapper och allt ;)

MCN Sports kanske den heter nu naer jag taenker efter? hmm.. faar kollas upp
 

Felix

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
somewhere
Hoj
XR650R
Goodstuff skrev:
Det kan också vara skönt att läsa en text som inte försöker vara vitsig hela tiden men jag är väl övermogen. Förstår inte poängen med PBs mittupplsag och de pinsamma insändarna där flickvänner tvingas kräla på killarnas hojar. Trams.
Tvingas verkligen flickvännerna posera?? Dom kanske vill??
 

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Umeå
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
Jacke skrev:
var finns PB i lösnr. i jeppis?

PB finns väl på fler ställen...Holländers kiosken (heter den så fortfarande?) hade iaf den när jag var dit nu i julas.
 

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
hursomhelst så e det bra snyggt med fråscha brudar på hojarna......undrar hur många av er glode efter Metzler o Pirelli tjejerna som var på mässan i Gbg förra året??????


//R
 

Gix

Produktionsutvecklare
Gick med
19 Mar 2003
Ort
Finland, Jakobstad
Hoj
Prövar båtlivet för tillfället...
Lokke skrev:
Prenumererar 3:e året nu. I går fick man en PB mössa + nyckelring + 16 sidors test av CBR 1000 och zx-10r, efter att man skrivit dit å klagat på att testet saknades när man fick nya numret med posten. PB e absolut en skitbra blaska! :tummenupp

Fan va orättvist! :mad: Jag måste nämligen köpa lösnummer eftersom jag flyttar ca 3ggr/år... :yoparty

Jävla studieliv, ta slut nu redan så jag får dra mig tillbaka å börja prenumerera på PB :huvet :D

Föresten: Lökke: Beställt från Dealer: Tupla Kupla, Hugger, Crash-kuddar å 1st. Haynes reperationsbok... *väntar* :rolleyes:
 

Gix

Produktionsutvecklare
Gick med
19 Mar 2003
Ort
Finland, Jakobstad
Hoj
Prövar båtlivet för tillfället...
cbjorkman skrev:
PB finns väl på fler ställen...Holländers kiosken (heter den så fortfarande?) hade iaf den när jag var dit nu i julas.

Höh? Vad gjorde du hit? (Bennäs 1mil från jeppis...) :va
 

Gix

Produktionsutvecklare
Gick med
19 Mar 2003
Ort
Finland, Jakobstad
Hoj
Prövar båtlivet för tillfället...
Don Quixote skrev:
Gillar ocksa numret innan daer dom oekade vikten lite pa foerarna. "Imagine a parallell low-gravity universe where a fat rider is a good rider and where multiple chins means multiple wins". Dom saag riktigt snuskiga ut en del. ;)
Sen aer Two Wheels Only, Fast Bikes, SuperBike m.fl ocksa mycket bra!

Såg du numret när dom gjort resan till Franska rivierean (tror jag de va), där dom hittade dendära getabocken med stora "gonads" :D

Enda dom kunde konstatera var att det inte var kul, å uttrycka respekt för smärtan getabocken måste känna för varenda steg han tar å knäar sig själv på kulorna :rofl
 

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Umeå
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
Gix skrev:
Höh? Vad gjorde du hit? (Bennäs 1mil från jeppis...) :va

Är utflyttad Nyykabibo :tummenupp

Var å firade jul med släkten. Brukar bli några dar i Finland varje jul och så några dar på semestern...sen brukar jag vara över och åka bana ibland också.
 

Gix

Produktionsutvecklare
Gick med
19 Mar 2003
Ort
Finland, Jakobstad
Hoj
Prövar båtlivet för tillfället...
cbjorkman skrev:
Är utflyttad Nyykabibo :tummenupp

Var å firade jul med släkten. Brukar bli några dar i Finland varje jul och så några dar på semestern...sen brukar jag vara över och åka bana ibland också.

Ok, trevligt! Synd bara att du inte har din Retta kvar å att du flyttade... inte så gott om Turbohojar här direkt, så de skulle va trevlit de oxå... :fyllisar

But, don´t mind me, hije e nou sekert braa tiid i Umeå o :7peta :lol
 

Blip

Dum spiro, spero
Gick med
14 Apr 2003
Ort
Norrköping
Hoj
Blårykande crossmoppe
Ptja jag skulle säga att det är valfritt :tummenupp

Kapten Stofil skrev:
*mogen-mode på*
snygga bågar, men jag tycker det känns lite sleezigt att köpa tidningar där flickorna åmar sig över tanken på bågarna , har lixom aldrig hajat grejen med de där bilderna, ska man kolla på bågen eller runka till bruden?
*mogen-mode av*
 

Mattiaz

Värmlandspöjk
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bergen, Norge
Hoj
2017 KTM Super Adventure S
Gix skrev:
Först å främst: jag är inte anställd av Performance Bikes, utan vill bara dela med mig lite av det som ni går misste om, som inte läser PB! :tummenupp

(släng Bike redan nu...)

Satt å lekte lite med scannern en kväll, så jag skannade in en del intressanta bilder från de senaste numrorna... håll till godo! :banana

edit: fan...glömde sätta in pollen... tänkte kolla hur många som läser PB å inte... men men...


Gix: Lätt den bästa mctidningen just nu, bara lite FÖR mycket porrannonser längst bak, de kunde väl lagt in nått mcrelaterat där istället :gnissla

Va gillade du inslaget på sidan 14-15 då ? Jag gillade det iallafall :tuttar
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top