Log into Facebook
Log into Facebook to start sharing and connecting with your friends, family, and people you know.
www.facebook.com
Ja, det är för 80-talare mä! Jag har bara haft tre 80-talare så jag fokuserar på min glansperiod.Får man komma på en 80-talare om man har en 90-talare hemma?
- Nja, vem klarar mer än 8 mil på en retroracer snarare..Ni är för snåla i Småland
Klarar du bara 8mil är du allt bra klen å kör för sakta -man är inte äldre än man känner sig- Nja, vem klarar mer än 8 mil på en retroracer snarare..
Du får byta till HDJag hade gärna bullrat dit på ZX7:an om det inte vore typ 1000 mil att åka.
Finns det inga liknande event i normala Sverige, dvs. Småland?
- Finns redan tillräckligt av dem : )Du får byta till HD
10 000 motorcyklister: Harley Davidsonfestival till Öland - ”En jättegrej”
Första gången sedan 2004 Super Rallyt är i Sverige.www.olandsbladet.se
WTF???? 40 MIL ÄR VÄLL FAEN INGA Bekymmer, om du äter lite chips o annan god mat så dit beniga vältränade akterkastell blir mjukare så klarar du med köra sportigare hoj längre än till tjejen o korvmojen. Mes?- Nja, vem klarar mer än 8 mil på en retroracer snarare..
- På den Suzukin sitter du som i länsfåtölj jämfört med en ZX7:a.Jag har mer än 8 mil och tänkte ta Suckijuckin.
- En fet röv är ditt recept alltså? Det får jag nog ta mig en funderare på först.WTF???? 40 MIL ÄR VÄLL FAEN INGA Bekymmer, om du äter lite chips o annan god mat så dit beniga vältränade akterkastell blir mjukare så klarar du med köra sportigare hoj längre än till tjejen o korvmojen. Mes?
Ja det eller ett gel inlägg i dynan?- En fet röv är ditt recept alltså? Det får jag nog ta mig en funderare på först.
Eller cykelbyxor med gel inlägg ?Ja det eller ett gel inlägg i dynan?
- Det är inte röfven som är problemet med att åka långt på en sån hoj, utan fällknivs-körställningen för oss som är 184+ cm. Framåtlutning med högt placerade fotpinnar...ja det tar en kvart att veckla ut sig efter en tur.Eller cykelbyxor med gel inlägg ?
Affirmative! Höger sida, höft och knä pga ställningen på zx6r,r6 och r1. Annars hade jag kunnat åka 250mil i ett sträck o raggat på en jävla massa brudar runtom i landet när jag var ung.- Det är inte röfven som är problemet med att åka långt på en sån hoj, utan fällknivs-körställningen för oss som är 184+ cm. Framåtlutning med högt placerade fotpinnar...ja det tar en kvart att veckla ut sig efter en tur.
Äh, jag är knappa decimetern längre än så, och har tourat flitigt på gixxer 750. Å andra sidan så har jag komprimerat kotorna i ryggen så att vissa ser ut som kilar från sidan, det gör det helt klart lättare att vika ihop ryggen- Det är inte röfven som är problemet med att åka långt på en sån hoj, utan fällknivs-körställningen för oss som är 184+ cm. Framåtlutning med högt placerade fotpinnar...ja det tar en kvart att veckla ut sig efter en tur.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|