Skynet
Gudomlig sporthojare
Den har jag inte sett tidigare, eftersom det bara finns 300 tillverkade så är det inte många som har sett en NR i verkligheten. Väldigt lätt att lura folk. Så ja, det kan mycket väl vara en ombyggd VFR.
Den har jag inte sett tidigare, eftersom det bara finns 300 tillverkade så är det inte många som har sett en NR i verkligheten. Väldigt lätt att lura folk. Så ja, det kan mycket väl vara en ombyggd VFR.
Wow. Den där kan jag erkänna att jag blev lurad av. Vilket fantastiskt bygge ? och som någon skrev inte många som sett en äkta och kan se skillnad.
Snyggast vinner!Kollade lite vad som fanns i ladorna, hittade ett par som funkar att åka till Nora på. Nu står valet mellan en snabb och ful eller långsam och snyggastView attachment 471694 View attachment 471695Valet är egentligen ganska enkelt...
Åker du inte Mito är du en klenis...Kollade lite vad som fanns i ladorna, hittade ett par som funkar att åka till Nora på. Nu står valet mellan en snabb och ful eller långsam och snyggastView attachment 471694 View attachment 471695Valet är egentligen ganska enkelt...
Imponerande skick på Miton! Drömhoj från förrKollade lite vad som fanns i ladorna, hittade ett par som funkar att åka till Nora på. Nu står valet mellan en snabb och ful eller långsam och snyggastView attachment 471694 View attachment 471695Valet är egentligen ganska enkelt...
Jag såg också den. Borde man ju köpa ?
Siktar på att komma på lördag. Jag och GixxernGissar att det inte kommer så många från SportHoj men på Suckerbergs hemsida har 56 skrivit att de kommer.
Tyvärr bor jag söder om Mälaren men Hr Eldstorm får hålla utkik efter en gammal Grävling i Nora!Är det någon som är intresserad av att ta sällskap på vägen dit och/eller hem? Jag åker från Avesta via Fagersta, Lindesberg till Nora.
Här finns en på byn...Wow. Den där kan jag erkänna att jag blev lurad av. Vilket fantastiskt bygge ? och som någon skrev inte många som sett en äkta och kan se skillnad.
Jag kommer inte åka på Miton men jag tar med den. Hade tänkt hinna fixa och besikta den men på grund av denna sköning som tog lite längre att få ihop än det var tänkt hinner jag inte.Åker du inte Mito är du en klenis...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|