The blade skrev:Va bara tvungen att lägga upp den. Firefly har phát min hoj lite. Kawagröööön Asfult men lite coolt.
Klart coool....
The blade skrev:Va bara tvungen att lägga upp den. Firefly har phát min hoj lite. Kawagröööön Asfult men lite coolt.
Firefly skrev:Ha ha, la du ut den...
Jag skulle ju fått fixa blinkersen jag glömde innan juh.
ART är billigt och låter bra. (Det har du ju hört på filmen du fick av mig...)
The blade skrev:Ingen som vill sälja sin prginalskylthållare till mig???
QUOTE]
Jag tog ett litet järn med hål i och borrade fast plåten i, tror det var nått hål där från jätte läppen som jag fäste järnet i. Funkade att besikta så. Vad det gällde skylt belysningen så förklarade jag för besiktnings killen att man behöver inte ha någon extra skyltbelysning på 954 för det räker bra med ljuset från baklyset Han var lite fundersam men sa sen att det kan nog stämma, klart att det stämmer sa jag
Så jag behöver iaf inte till besiktningen i vår. Tur är väl det för nu fins det inte en tjans att den skulle gå igenom
Mikey skrev:Tjena grabbar!
Håller på och moddar min gammel-blade och skulle behöva måtten på CBR-klistermärket på baken. Ska beställa ett i original typsnitt men med den gula färg jag har på stripesen på min Blade...
Vore väldigt tacksam om någon kunde mäta längd och höjd
Tak på förhand!
/Micke
nilzz skrev:Hallå!
Skulle gärna hjälpa dig men jag vet inte riktigt vad du menar. Jag har då inte nått märke på, min bak på tailen. Om det nu är det du menar. Skickar med en bild så ser du att det inte är nått märke där, iaf inte på min.
Hej hopp!
The blade skrev:Undrar om inte din hoj e lagd nån gång. Du saknar ju både RR dekalen och cbr märket på tailen
nilzz skrev:Den ser ju mera stilren ut utan märkerna tycker jag. Konstigt!
-dB skrev:håller med, mina rr dekaler är oxå borta och även cbr märket bak. blir mkt snyggare utan en massa dekaler.
nilzz skrev:Det var ju skönt att man inte var själv
elliott3 skrev:Jag ska besiktiga min best i år. Tycker det verkar jobbigt. Funderar på att sälja den och köpa nyare för att slippa.
Man måste väl byta till original skylthållare antar jag. Sen vet jag inte om mitt bolt-on klarar bullret. Någon som vet? Yoshimura.
Sen måste väl miniblinkers bytas ut mot original också. Man får väl inte åka på slicks heller?
Kommer bli en jobbig vår. Var tvungen att dela med mig av mitt lidande.
-dB skrev:fast jag har lite tejprester kvar på ena sidan efter rr märkena som jag skall försöka få bort på något sätt.
Deadmetal skrev:Hehe, här snackas det om att ta bort dekaler, jag skulle vilja ha ett annat utseende på mina "RR" dekaler och "Fireblade" märke på sidokåpan.
Märken för oljor, kedjor och annat som jag inte får nått betalt för åker fetbort.
Typ kromat som på denna :
Deadmetal skrev:Märken för oljor, kedjor och annat som jag inte får nått betalt för åker fetbort.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|