954-tråden

mikee

living on the red line
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
honda cbr 954rr-02 och audi a4 96 chippad 1,8t me lull lull
The blade skrev:
garvar inte åt dig mannen. önskar jag bodde där uppe om sommrarna oxå.
norrland rockar :yoparty
:hihi nice då e det bara o flytt då.ställt på hojen nu från 1 april o bokat besiktning den 12 maj :fyllisar

DaLorD skrev:
Apapap.... 25000:- e själrisken om du klotar.... 15000 om den blir stulen eller brinner upp... :fakta
:fattartil juss u r absolut rajt :3freak

Teamturbo

Ny medlem
Gick med
27 Jan 2005
Hoj
Letar för fullt
Körde första turen på hojjen i går.. kändes väldigt skönt gick ju en aning bättre än min Cbr600 som ja körde me i somras :) men nu tänkte ja börja rensa bakdeln på den men tänkte höra hur läppen som skylten och allt sitter? hur mycket måste man skruva den för att få bort den? tacksam för lite tips, så man ej förstör något :confused:

M V H Johan

skog

ok nu då?
Gick med
5 Nov 2003
Hoj
Obesiktigad...
Tänkte fortsätta fråga då när vi ändå håller på ska ta o byta bakdelen, men det där jeffla låset sitter ju där, hur tar man smidigats bort det?

Brkn

Ny medlem
Gick med
20 Aug 2004
Hoj
Nada
Teamturbo skrev:
Körde första turen på hojjen i går.. kändes väldigt skönt gick ju en aning bättre än min Cbr600 som ja körde me i somras :) men nu tänkte ja börja rensa bakdeln på den men tänkte höra hur läppen som skylten och allt sitter? hur mycket måste man skruva den för att få bort den? tacksam för lite tips, så man ej förstör något :confused:

M V H Johan

Läppen sitter väl fast med hjälp av blinkersarna och en mutter bakom reflexen.

http://www.ronayers.com/fiche/200_0..._fender_2.cfm?man=ho&groupid=5430&parent=5320

Eller är jag helt fel ute :va

Skog: Denna kanske hjälper.

http://www.ronayers.com/fiche/200_0384/rear_cowl_2/rear_cowl_2.cfm?man=ho&groupid=5430&parent=5320

eller denna för låset:

http://www.ronayers.com/fiche/200_0384/seat_2/seat_2.cfm?man=ho&groupid=5430&parent=5320

/Brkn

skog

ok nu då?
Gick med
5 Nov 2003
Hoj
Obesiktigad...

Intoxicated

Gear jammer
Gick med
6 Jul 2004
Hoj
Skepp
Orginal drevning 954

Kollade i service manualen och hittade ingenting om hur stora dreven är orginal. fick med två framderv till hojen, ett med 16T och ett med 15T. Bak har jag 42T. Vad är orginal storleken på fram resp. bak? :va

Mvh

Sweppe

Medlem
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
KTM 1290 super duke -20
Dazzle skrev:
Kollade i service manualen och hittade ingenting om hur stora dreven är orginal. fick med två framderv till hojen, ett med 16T och ett med 15T. Bak har jag 42T. Vad är orginal storleken på fram resp. bak? :va

Mvh

16/42 e standard....

Teamturbo

Ny medlem
Gick med
27 Jan 2005
Hoj
Letar för fullt
är de någon som vet om man kan köpa ny bakdel till 954 och då menar ja själva plasten? och ifall man kan de får man dom lackade me dekaler då också?

//Johan

nilzz

Det är kul i leran!
Gick med
28 Sep 2005
Hoj
Ktm 690Enduro 08 och en röd skogs maskin.
Teamturbo skrev:
är de någon som vet om man kan köpa ny bakdel till 954 och då menar ja själva plasten? och ifall man kan de får man dom lackade me dekaler då också?

//Johan

På ebay fins det mesta :)

The blade

Lill_E
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
cbr1000RR - 06
Teamturbo skrev:

//Johan

Ska du byta ut det snyggaste på hela hojen??? :confused: :va :3freak

The blade

Lill_E
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
cbr1000RR - 06
Teamturbo skrev:
hehe nedå blir ej att byta va mest nyfiken på om de fanns att köpa ny samt va de kostade..

//Johan

Bra det. :tummenupp Arslet på 954án e det jag föll för när jag såg den första gången. Vill ut å visa upp den för allmänheten men det lär ju dröja. DET SNÖAR UTE IDAG :argpådato :argpådato :argpådato :argpådato :argpådato :3freak

Teamturbo

Ny medlem
Gick med
27 Jan 2005
Hoj
Letar för fullt
The blade skrev:
Bra det. :tummenupp Arslet på 954án e det jag föll för när jag såg den första gången. Vill ut å visa upp den för allmänheten men det lär ju dröja. DET SNÖAR UTE IDAG :argpådato :argpådato :argpådato :argpådato :argpådato :3freak

jo samma här viill köra som fan testkörde dne för första gången förra veckan en sväng.. här regnar de nu och enda gången man är glad för att de regnar hehe

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum