Firefly
Sporthojsnörd
Ja, jag ska ju ge mig in på tredje säsongen på 954:an, men jag längtar fortfarande lika mycket som första gången. Och som teamturbo sa, det här är faktiskt ett av få tillfällen man är glad att det regnar...
ska göra den o då byts alla filter o oljor,stiftena byter jag varannan service tätare om det behövs.Loco skrev:Vet någon vad kollas/byts på 1800-mila servicen? Dags snart.
Teamturbo skrev:2045193Satte dit miniblinkers fram.. köpte några billiga men blev ju bättre än orginal.. och de ser en aning bättre ut utan orginal läppen bak också :>
Firefly skrev:2039153Ja, jag ska ju ge mig in på tredje säsongen på 954:an, men jag längtar fortfarande lika mycket som första gången. Och som teamturbo sa, det här är faktiskt ett av få tillfällen man är glad att det regnar...
The blade skrev:2045582Blev ju snyggt det där killen
Va det skönt att starta hojen??? Hojen ser ut att vara i mycket bra skick
Teamturbo skrev:2047197idag blev de första längre turen.. körde cbr 600 förra säsongen och den tyckte ja rörde på sig men va som sagt lite skillnad mot denna hehe
och givetvis efter man kört får lill syrran tvätta den hehe
The blade skrev:2048320jäklar vilken gejmatchning med stället till hojen
Feck vad den blåa är heeeet
mikee skrev:2039298ska göra den o då byts alla filter o oljor,stiftena byter jag varannan service tätare om det behövs.
skog skrev:2066704Ska beställa en skyddskåpa, den över kopplingen (?) på vänster (stödsidan). Men det företag jag har hört av mig till hade givetvis problem med leveranserna.. Så tänkte kolla med er om ni visste ngt bra ställe. // Skog
skog skrev:2066704Ska beställa en skyddskåpa, den över kopplingen (?) på vänster (stödsidan). Men det företag jag har hört av mig till hade givetvis problem med leveranserna.. Så tänkte kolla med er om ni visste ngt bra ställe. // Skog
nilzz skrev:2066827Är det en sånhär du menar?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/HOND...ewItemQQcategoryZ35595QQitemZ4626699185QQrdZ1
skog skrev:2066882Nops, det är en kofiber kåpa som man klistrar (tror jag) på denna (fast orginal då).
Edit: Det jag är ute efter är en skyddskåpa över den ordinarie kåpan. Så att när/om jag ramlar så slipar jag inte ned orginal kåpan utan skyddskåpan, och all olja stannar kvar i motorn.
Brkn skrev:2067047Hör med grevensmc. (kkracing)
http://www.kkracing.se/temp/sebimoto/kapor.htm
KOPPLINGS KÅP SKYDD Kolfiber: 800kr Kevlar: 725kr.
/Brkn.
förlåt menar ju oljanBlondie skrev:2060304E du sann byter du stiften varannan service?Dom e ju svindyra!
Varför?
The blade skrev:2069977Är det verkligen så att det är nödvändigt med om mappning när man monterar ny burk på hojen???
The blade skrev:2069977Ni som har bolt eller slip on till era 954ór. Har ni powercommander eller liknande?? Är det verkligen så att det är nödvändigt med om mappning när man monterar ny burk på hojen???
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |