Lägg till och köp svensksålt så har du garanti oxå. Jag skulle aldrig köpa impoterat som dessutom är omlackad. Jag skulle nojja ihjäl mig. Men man kan ju ha tur oxå. Bra val av hoj annars
Trams att vara orolig för importerat, det är det ju iaf så att Honda görs i Japan, sen vilket land i Europa det är kört i tidigare, vem bryr sig om det? Är det fin välservad hoj för det priset 47K löjligt billigt för en sådan så slå till, är den inte välservad el dålig dokumentation så kan du ändå köpa på känsla, så är den fin har du guldläge att börja dokumentera och spara kvitton! Så kan du ha kul i några år och få tillbaka pengarna!
Jag har en Fireblade 02:a med Yoshimura bolton + powercommander. Enligt mätningen skall den ge 137 hkr på hjulen. Vad motsvarar det i motorn ? Vad är orignal effekt på 02
rna ?
Tacksam för svar.
/Niklas
Det är ca 10-14% tapp från veven till bakhjulet Beroende på omständigheter(kedja, drev, däck). så 151-156 hk ca då, hoj med några år på nacken, så detta skall du nog vara nöjd med då den har effekt som en ny. T om nya hojar med uppgiven effekt på 180 hk, har visat sig haft effekt på 160+ hästar vid mätiningar..