954-tråden

Blondie

BLONDIE ROCKAR FETT!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HD Custom 02
The blade skrev:
Vad jag menade var följande.

Ta min tex uttagen mars 02 garanti till mars 07 11mån kvar inte värt 20k i mina ögon.

Bättre att lägga 20k på soppa o försäkring

Då är jag med mannen. Och måste säga att jag håller nog med dig även fast jag själv köpte en svensksåld 02á i veckan. Lite dubbelmoral men men..... :3freak :hihi[/QUOTE]

Vad gav du o hur långt har den gått om man får fråga?

The blade

Lill_E
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
cbr1000RR - 06
Vad gav du o hur långt har den gått om man får fråga?[/QUOTE]

Jadu. Vad jag gav vill jag nog hålla för mig själv. Men kan väl säga att jag gjorde en bra affär. Den är köpt i butik och har rullat 1 400 mil. Inte ett märke på den och jag har granskat den noga kan jag säga. :hihi
Jag är tokigt nöjd. Fast min polare som kör en storgixxer mobbar mig som fan. "Det saknas ju 50 kubik" :3freak
Skiter jag i. Hondan e ändå bättre i mina ögon och det är väl det som räknas även om han säkert kommer dra mig rakt fram :hihi

Blondie

BLONDIE ROCKAR FETT!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HD Custom 02
The blade skrev:
Vad gav du o hur långt har den gått om man får fråga?

Jadu. Vad jag gav vill jag nog hålla för mig själv. Men kan väl säga att jag gjorde en bra affär. Den är köpt i butik och har rullat 1 400 mil. Inte ett märke på den och jag har granskat den noga kan jag säga. :hihi
Jag är tokigt nöjd. Fast min polare som kör en storgixxer mobbar mig som fan. "Det saknas ju 50 kubik" :3freak
Skiter jag i. Hondan e ändå bättre i mina ögon och det är väl det som räknas även om han säkert kommer dra mig rakt fram :hihi[/QUOTE]

Visst e gixxern stor o stark men alla har sina favoriter...Jag gillar hondan

Kenya

..
Gick med
20 Apr 2005
Hoj
ZX12R
Blondie skrev:
Inte mycket alls har jag för mig lite olja o bromsvätska lite koll va inte så dyrt.

Vad gav du för locket?

Jag gav 2200:- lackat och klart hos Honda center i upplands-väsby. Kollade med den lokala handlaren(mc-kompaniet) och dom skulle ha 2900:- Så jag rekomenderar någon av honda centerna. :tummenupp

Ni har säkert sett 954an på blocket som är sänkt från 75.000:-till 71.000:-
Det står toppskick på den.
Hoppas ingen gör sig beväret att titta på den...
Jag var i sthlm och ringde killen som hade cykeln.
- Tja, jag är på väg nu.
*du det skiter sig nog idag*
- Va? Varför
*jag har tappat bort nyckeln till mitt garage*
-öhh finns det ingen som har nyckeln, vice värd eller så?
*nää bara min kompis och han kommer inte förens söndag (det var torsdag nu)
-nähä ok... jaja vi får höras av då, säger jag och avslutar samtalet.

Hur dum får man va tänker man :va
Dagen efter (fredag) kväll åker jag 40 mil och hämtar en 954a i tärnsjö (5mil norr om sala) och får reda på att folk som varit intresserade av hans ringt och nämt hojen i sthlm. Dom hade tittat på den på lördagen :va Han hade ju ingen nyckel?! jaja dom berättade att den va smälld. Styrkronan var av och ramen va sned!! TOPPSKICK? Nja..

The blade

Lill_E
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
cbr1000RR - 06
Kenya skrev:
Jag gav 2200:- lackat och klart hos Honda center i upplands-väsby. Kollade med den lokala handlaren(mc-kompaniet) och dom skulle ha 2900:- Så jag rekomenderar någon av honda centerna. :tummenupp

Ni har säkert sett 954an på blocket som är sänkt från 75.000:-till 71.000:-
Det står toppskick på den.
Hoppas ingen gör sig beväret att titta på den...
Jag var i sthlm och ringde killen som hade cykeln.
- Tja, jag är på väg nu.
*du det skiter sig nog idag*
- Va? Varför
*jag har tappat bort nyckeln till mitt garage*
-öhh finns det ingen som har nyckeln, vice värd eller så?
*nää bara min kompis och han kommer inte förens söndag (det var torsdag nu)
-nähä ok... jaja vi får höras av då, säger jag och avslutar samtalet.

Hur dum får man va tänker man :va
Dagen efter (fredag) kväll åker jag 40 mil och hämtar en 954a i tärnsjö (5mil norr om sala) och får reda på att folk som varit intresserade av hans ringt och nämt hojen i sthlm. Dom hade tittat på den på lördagen :va Han hade ju ingen nyckel?! jaja dom berättade att den va smälld. Styrkronan var av och ramen va sned!! TOPPSKICK? Nja..

Jag ringde och snackade med den killen för ett par månader sen. Han mailadeöver lite bilderoch det syntes på bilderna att den va omkullagd. Dels så hade han en ny sidokåpa utan RR dekalen sen såg den risig och allmänt ovårdad ut. Den gick feeeeeetbort

Last edited:

Kenya

..
Gick med
20 Apr 2005
Hoj
ZX12R
The blade skrev:
Jag ringde och snackade med den killen för ett par månader sen. Han mailadeöver lite bilderoch det syntes på bilderna att den va omkulllagd. Dels så hade han en ny sidokåpa utan RR dekalen sen såg den risig och allmänt ovårdad ut. Den gick feeeeeetbort

hmm idiot som skriver toppskick. Kul o köpa en kraschad för över 70k :kocko

The blade

Lill_E
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
cbr1000RR - 06
Kenya skrev:
hmm idiot som skriver toppskick. Kul o köpa en kraschad för över 70k :kocko

Ja om han ska få den såld så lär han gå ner i pris ordentligt. 45-50 kanske. MAX. Han lät jävligt oseriös och hade väl inte så stor koll på vad han snackade om. Blev osäker redan när jag såg den photoshoppade bilden han hade i annonsen på blocket. En riktigt super idiot. :kocko :kocko

Kenya

..
Gick med
20 Apr 2005
Hoj
ZX12R
The blade skrev:
Ja om han ska få den såld så lär han gå ner i pris ordentligt. 45-50 kanske. MAX. Han lät jävligt oseriös och hade väl inte så stor koll på vad han snackade om. Blev osäker redan när jag såg den photoshoppade bilden han hade i annonsen på blocket. En riktigt super idiot. :kocko :kocko

E du grym på PS elle? Kan du inte ta Blondies bild och modda den med fälgstripes? Vore kul o se hur det skulle se ut :tungan

The blade

Lill_E
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
cbr1000RR - 06
Kenya skrev:
På sida ett i tråden... lägger upp den åt dig

Hehehe har inte ps på denna dator så du får ett fett paintjobb(med risk att bli mobbad) med fälgstripes på bakslangen...enjoy. :D :hihi
Kan fixa en bättre på psnär jag e hemma....

Bifogat

• blondie 1 (Medium)1.JPG
    blondie 1 (Medium)1.JPG
    66 KB · Visningar: 312

Kenya

..
Gick med
20 Apr 2005
Hoj
ZX12R
Tack för hjälpen.
Haha reklambyrån nästa :) Behöver ju inte vara mera.. bara man ser ungefär hur det skulle bli. Va tycks.. bra eler anus?

Teamturbo

Ny medlem
Gick med
27 Jan 2005
Hoj
Letar för fullt
Bakdel

Skulle behöva lite tips och Ideer hur man ska ha de i bakänden på hojjen,menar placering av skylt och blinkers för nu är den ju helt orginal där och så vill ja ej ha de.. så ifall någon har lite bilder på hur ni gjort så vore ja tacksam

M V H Johan

P@trik

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Flera
Teamturbo skrev:
Skulle behöva lite tips och Ideer hur man ska ha de i bakänden på hojjen,menar placering av skylt och blinkers för nu är den ju helt orginal där och så vill ja ej ha de.. så ifall någon har lite bilder på hur ni gjort så vore ja tacksam

M V H Johan

En undertray ifrån JMV kanske.
Hade en sån på min gamla 02:a, skitsnyggt.

www.rhencullen.co.uk

Brkn

Ny medlem
Gick med
20 Aug 2004
Hoj
Nada
Tjena, måste bara säga: bra iniativ av tråd. :tummenupp

Köpte min för ca 1 månad sedan (Helt org och 180 mil på mätaren). Har ju inte provkört den än, så det ska bli vääääldigt spännande att ge sig ut på gatorna i vår. Och saken blir ju inte bättre när man sitter och läser tester om hojen på nätet. :tungan

Det som ska göras nu när snön fortfarande ligger tjock utanför är: GP500 glas, krashisar och styrdämpare.

The blade

Lill_E
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
cbr1000RR - 06
Brkn skrev:
Tjena, måste bara säga: bra iniativ av tråd. :tummenupp

Köpte min för ca 1 månad sedan (Helt org och 180 mil på mätaren). Har ju inte provkört den än, så det ska bli vääääldigt spännande att ge sig ut på gatorna i vår. Och saken blir ju inte bättre när man sitter och läser tester om hojen på nätet. :tungan

Det som ska göras nu när snön fortfarande ligger tjock utanför är: GP500 glas, krashisar och styrdämpare.

Ringde på den hojen , tror jag. :3freak Killen jag pratade med sa att den bara va provkörd. Ringde dagen innan du hämtade den. (om du bor nedåt i landet?) :huvet :huvet
Aja hittade en fräsch 02á istället. Samma hoj men du har fräschare färger. :hihi

Brkn

Ny medlem
Gick med
20 Aug 2004
Hoj
Nada
The blade skrev:
Ringde på den hojen , tror jag. :3freak Killen jag pratade med sa att den bara va provkörd. Ringde dagen innan du hämtade den. (om du bor nedåt i landet?) :huvet :huvet
Aja hittade en fräsch 02á istället. Samma hoj men du har fräschare färger. :hihi

Jupp bor neråt landet, så det var nog samma hoj. Är glad än idag att jag såg annonsen så fort den kom ut och att gubben som sålde den var riktigt bra att ha med göra.

Tur att du hittade ett annant objekt iallafall.. Grattis till en gryyymt snygg hoj. :tummenupp

Blondie

BLONDIE ROCKAR FETT!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HD Custom 02
Styrdämpare rekomenderas varmt till dessa pärlor!

Deadmetal

NU i ett rött hus på landet :)
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
Nu 4 hjul och ett styre..
Teamturbo skrev:

M V H Johan

Det här är väl en riktig snikvariant, men jag är nöjd och Harry har inte haft några synpunkter även att jag saknar skyltbelysning och reflex.

Bifogat

• Blade 31.jpg
    Blade 31.jpg
    70.9 KB · Visningar: 356
Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...