9k hem i brevlådan!

Bucho

Ny medlem
Gick med
24 Oct 2005
Hoj
KTM 525
ah17 skrev:
När det gäller människor skall man inte värdera det i pengar. Till det monetära värdet om 9000kr skall man inte glömma det ovärderliga i kulturberikningens yttringar. Eller hur KGB? (KorvGuBbe)

Blir nerslagen och sparkad i huvudet av kulturberikare = priceless.

Vafan, är du nazist eller?! :huvet

ah17

Bannad
Gick med
21 May 2005
Hoj
trampcykel
juha01 skrev:
Alltså du är så fruktansvärt tröttsam så att man längre inte kan ignorera din dumhet.

Om du nu måste vara så extremt fixerad vid dina uttryck som kulturberikning och normupplösning, kan du inte ens hacka på folk med lite finess? Det finns hundratals inlägg från dig, men dom flesta är så korkade så att dom inte ens förtjänar ett svar.

Tacka vet jag en rejäl munhuggning med markus som kan åtminstånde formulera sig på ett kreativt sätt och ha referenser som är vettiga.

Om du tycker detta är jobbigt så är du dåligt förberedd på vad som komma skall.

ah17

Bannad
Gick med
21 May 2005
Hoj
trampcykel
korvgubbe skrev:
Ja, fast de är nog i rätt bra form efter helgens träningsläger:
http://www.expressen.se/index.jsp?a=543925

:rolleyes:

Ja just de, några förvirrade nazister hotar hela samhället.

"Klubben för korkade jämförelser och relativistiskt överslätande" har studsat på jordatmosfärens yttersta lager, i sin färd bort mot allt avlägsnare galaxer.

HanneZ skrev:
Vad är det som komma skall? Berätta gärna!

Mer av exempel likt ovan. Kommer väl som en nyhet för dig....naivitetens fanbärare.

juha01

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Africa Twin
HanneZ skrev:
Nja jag tycker inte Markus passar in där riktigt, han har nästan varit lite vettig imellanåt på senaste tiden. Dessutom är han ganska komisk. Dom andra är ju bara högerradikala samt humorbefriade.

Nej, markus passar definitivt inte in där för han kör fortfarande med finess och inte bara med hat/rädsla. Referenser finns alltid, och inte från någon nassesida heller... Dessutom är åsikterna mer motiverade än "öööhhh.. diRect."

ah17 skrev:
Om du tycker detta är jobbigt så är du dåligt förberedd på vad som komma skall.

Japp. Extremt rädda människor föds upp hela tiden.

Normupplösning. Allvarligt, hur gick det med den där misshandelsanmälningen? Klart att du tog ditt samhällsansvar och anmälde, eller hur blev det?

ah17

Bannad
Gick med
21 May 2005
Hoj
trampcykel
juha01 skrev:
Nej, markus passar definitivt inte in där för han kör fortfarande med finess och inte bara med hat/rädsla. Referenser finns alltid, och inte från någon nassesida heller... Dessutom är åsikterna mer motiverade än "öööhhh.. diRect."

Japp. Extremt rädda människor föds upp hela tiden.

Normupplösning. Allvarligt, hur gick det med den där misshandelsanmälningen? Klart att du tog ditt samhällsansvar och anmälde, eller hur blev det?

Jag svär mig fri från multi-kulti-konsekvenserna. Har inte lust att gå under jorden för att jag inkränktat på någons familjeheder. Det gäller att omfamna den nya spännande kulturen och inte vara en trist bakåtsträvare som du....

ettan

Ny medlem
Gick med
3 Nov 2004
Hoj
yamaha r6 2000
Alltid ska alla jävlar bråka på krogen.

De borde skaffa ett liv...

Det går nästan aldrig göra något åt saken heller. Alltid det finns inga bevis, man blir jävligt förbannad.

Kul att du fick lite pengar för det iaf. Det är det inte alla som får.

Fetsko

fättskou
Gick med
14 Jun 2005
Hoj
625 -06
-Rosen- skrev:
bara för att jag är jobbig så svarar jag så här: antagligen inte så våldsamma eftersom att de bara får 4 öl var.

trådskaparen: grattis till din seger. måste kännas skönt att veta att det i alla fall händer något. dock kan man tycka att det är lite lite pengar

Jag är gladast över att killen får skaka galler och att hela processen äntligen är klar! 9000 är inte så jävla mycket pengar!
speciellt då han samma kväll snodde en plånbok av en tjej, som hon sen fick tillbaka... detta fick hon 5000 för... känner att det inte är helt rättvist men jag orkar inte dalta mer med det här!

invaliditets pengarna kommer! skadan uppstod under en rugbymatch för ungefär 2år sedan, då jag ''trampade snett''
det här gjorde ju inte saken bättre(misshandeln), men det blev nog inte så jävla mycket sämre heller!

FreddaGädda

Guest
Instämmer om att 9k var lite pengar. Polarn fick samma summa för en dansk skalle. En annan polare fick 12k för att en kille på moped drog kniv och blängde surt på han och gänget som spelade fotboll

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
Z1 Yoshimura ed
Jag klev imellan i ett bråk, vart jagad 20 meter och inträngd i en gränd fick en smäll och besvarade slaget. Nu är jag anmäld och han kräver 13000 spänn för att jag enligt honom hoppade på honom och han ser det som ett rent överfall. Bara att hoppas att rätten tror på mig då.

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
-Rosen- skrev:
bara för att jag är jobbig så svarar jag så här: antagligen inte så våldsamma eftersom att de bara får 4 öl var.
Nu har du tyvär fel. Politiska extremister är alltid jobbiga, oavsett om de druckit alkohol eller inte.

AFA och liknande tycker jag inte är särskilt mycket att hänga i julgranen. Men ollonskallarna lirar ju liksom i en helt egen liga, och de är ganska lätta att provocera.

IronMike

Guest
Begär mer...

Jag fick 18 tusen efter en gatufight mot/med en K1 fighter 2003.. som jag egentligen provocerade fram, visst, åkte på stryk, men jag hade klarat mig hyffsat om inte hans 3 kompisar hakat på när jag gått ner för räkning....

:3freak

Blåtira, knäckt två revben, knäckt näsben, hjärnskakning, en mindre inre blödning ..skadat knä, utslitet ledband, blåmärken överallt, samt sy två stygn i ena armen som blev "hoppad på av 2 pers".

Smällen som jag gick ner på räkning för hade räckt... Den gav mig blåtira, hjärnskakning, å knäckt näsben.

:huvet

Orsakade lite skada också, vilket fick glädja mig. Tog till lite fula knep, så ont hade dom säkert också dan efter.. :tummenupp

(bilden tagen ca en vecka efter incidenten,.. 3 dagar på akuten samt lite annat crap, sjukgymnast etc)

...ps, kom på, det var 18 tusen första utbetalningen, sen fick jag 12 tusen till ett halvår efter första utbetalningen - för lite "psykiska besvär". Svårt att sova samt svårt å känna sig trygg på offentliga platser - officiellt. Inofficiellt så var psykiska problemen, att försöka få tag i grabbarna grus å utföra hämnd, tiofaldigt mer än dom orsaka.

Bifogat

• Bild 52.jpg
    Bild 52.jpg
    124 KB · Visningar: 82
Last edited:

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Hoj
En gul Triple 06
IronMike skrev:
Begär mer...

Jag fick 18 tusen efter en gatufight mot/med en K1 fighter 2003.. som jag egentligen provocerade fram, visst, åkte på stryk bla bla bla.
Är du så jävla dum att du själv ser till att du åker på spö ska ska fan inte ha ett öre. Helt vansinnigt att idioti premieras på det sättet i mitt tycke.

juha01

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Africa Twin
IronMike skrev:
Begär mer...

Jag fick 18 tusen efter en gatufight mot/med en K1 fighter 2003.. som jag egentligen provocerade fram, visst, åkte på stryk, men jag hade klarat mig hyffsat om inte hans 3 kompisar hakat på när jag gått ner för räkning....

Blåtira, knäckt två revben, knäckt näsben, hjärnskakning, en mindre inre blödning ..skadat knä, utslitet ledband, blåmärken överallt, samt sy två stygn i ena armen som blev "hoppad på av 2 pers".

Smällen som jag gick ner på räkning för hade räckt... Den gav mig blåtira, hjärnskakning, å knäckt näsben.

Orsakade lite skada också, vilket fick glädja mig. Tog till lite fula knep, så ont hade dom säkert också dan efter.. :tummenupp

(bilden tagen ca en vecka efter incidenten,.. 3 dagar på akuten samt lite annat crap, sjukgymnast etc)

...ps, kom på, det var 18 tusen första utbetalningen, sen fick jag 12 tusen till ett halvår efter första utbetalningen - för lite "psykiska besvär". Svårt att sova samt svårt å känna sig trygg på offentliga platser - officiellt. Inofficiellt så var psykiska problemen, att försöka få tag i grabbarna grus å utföra hämnd, tiofaldigt mer än dom orsaka.

Årets inlägg eller? :3freak

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
IronMike skrev:
Begär mer...

Fläjma med lite finess istället, det där är så uppenbart korkat att ingen ens tror på det.

Ankan

Perfektare.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 -05
Aleksander skrev:
LÅNAR TRÅDEN LITE - Jag blev skallad för ett par månader sedan, näsan är nu sne o.s.v.

Men jag har inte anmält det, är det försent nu eller? :va

Polisanmäl snarast. När polisen lagt ned utredningen (sannolikt får man väl inte fast nån förövare) så har du två år på dig att framställa skadeståndskrav till brottsoffermyndigheten.

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy