Begär mer...
Jag fick 18 tusen efter en gatufight mot/med en K1 fighter 2003.. som jag egentligen provocerade fram, visst, åkte på stryk, men jag hade klarat mig hyffsat om inte hans 3 kompisar hakat på när jag gått ner för räkning....
Blåtira, knäckt två revben, knäckt näsben, hjärnskakning, en mindre inre blödning ..skadat knä, utslitet ledband, blåmärken överallt, samt sy två stygn i ena armen som blev "hoppad på av 2 pers".
Smällen som jag gick ner på räkning för hade räckt... Den gav mig blåtira, hjärnskakning, å knäckt näsben.
Orsakade lite skada också, vilket fick glädja mig. Tog till lite fula knep, så ont hade dom säkert också dan efter..
(bilden tagen ca en vecka efter incidenten,.. 3 dagar på akuten samt lite annat crap, sjukgymnast etc)
...ps, kom på, det var 18 tusen första utbetalningen, sen fick jag 12 tusen till ett halvår efter första utbetalningen - för lite "psykiska besvär". Svårt att sova samt svårt å känna sig trygg på offentliga platser - officiellt. Inofficiellt så var psykiska problemen, att försöka få tag i grabbarna grus å utföra hämnd, tiofaldigt mer än dom orsaka.