Gottis
West Coast Xtremes
björn.e skrev:2060254Bästa träning är tävling Bara att komma så ska jag förnedra dig totalt (ne det här är inte någon hållahandentråd )
björn
jag ska torpeda dig när du varvar mig
björn.e skrev:2060254Bästa träning är tävling Bara att komma så ska jag förnedra dig totalt (ne det här är inte någon hållahandentråd )
björn
björn.e skrev:2060221Men va fan om jag körde 47 tider för två år sedan på min första tävling med obefintligt med tid på en ny hoj, så borde man väl sänka sig med mer än 2 sec
Penguin skrev:2060301Så här är det.
Du kör nu en standardhoj vilket innebär sämre acceleration på rakorna = +3 sek.
Du har även blivit två år äldre = +2 sek.
Summa summarum = 1.47 + 5 sek ger 1.52 som du alltså kommer att köra på i år.
Penguin skrev:2060301Så här är det.
Du kör nu en standardhoj vilket innebär sämre acceleration på rakorna = +3 sek.
Du har även blivit två år äldre = +2 sek.
Summa summarum = 1.47 + 5 sek ger 1.52 som du alltså kommer att köra på i år.
björn.e skrev:Jag har hört att man ska införa skyddsjakt på pingviner, denna jakt ska visst börja i A-torp i slutat av månaden bäst att du basar dig
björn
R1Lillen skrev:2060370i rookie 600 så kommer morgan rejnäs ta hem det och rookie 1000 av patrik caravall lr va han nu heter iefter namn de kör riktigt fort
Anneli skrev:2060384Med tanke på att antalet Björnar har visat sig större så tror jag mer på en jakt av dom
björn.e skrev:2060356Jag har hört att man ska införa skyddsjakt på pingviner, denna jakt ska visst börja i A-torp i slutat av månaden bäst att du basar dig
björn.e skrev:Nop vi är stora, söta och snälla. Mata oss gjärna
björn
Penguin skrev:2060417Är det denna som kallas Supermotard?
Äsch, pingviner är fridlysta i Sverige och alla som hotar deras tillvaro svartflaggas, eller får tidstillägg. Precis som när man tjyvstartar du vet.
björn.e skrev:2060221Eller har jag en gång till överskattat min obefinliga talang
björn
R1Lillen skrev:2060370i rookie 600 så kommer morgan rejnäs ta hem det och rookie 1000 av patrik caravall lr va han nu heter iefter namn de kör riktigt fort
Pelle B skrev:2060469Eller har jag underskattat den?? NÄÄÄÄ!!!!!!
Jag var i Tyskland förra veckan så kvalpilsnern är redan inköpt och ligger på kylning, det är bara att komma förbi vårt tält efter kvalen och inkassera!
björn.e skrev:2060483Tur för dig att jag kör med bolagets skattade då, sväng gärna förbi när min lillatalang visat sig vara större än din
Jag har monterat stödhjul på moppen nu under vintern så lite mer än 3 varv ska det bli denna gång...Magnus skrev:2058682Om WIMA kan hålla sig på hjulen mer än 3 varv så kommer han att landa på pallen (och inte i leca havet)...
Åt inte du tillräckigt igårbjörn.e skrev:2060405
Nop vi är stora, söta och snälla. Mata oss gjärna
björn
LOTTAK skrev:2060704Åt inte du tillräckigt igår
Först en mjuk pepparkaka och sen en flötig Maccemuffkvällsmat
wima skrev:2060537Jag har monterat stödhjul på moppen nu under vintern så lite mer än 3 varv ska det bli denna gång...
LOTTAK skrev:.....I andra klasser kan nämnas att Håkan och Peppe i R1000 och Torkel i 250 SP oxå har gått in för att äta sej i form som dom oxå va med och gluffsade.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|