A-torp, vem gör vad och vem vinner???

LOTTAK

LEV LIVET, BÖRJA IDAG
Gick med
5 May 2004
Hoj
-
Värmarna får du låna men duccens kåpor passar nog inte så åk nu till pryltema och köp ett par liter gelecoat och ett par kilometer glasfiberremsor :fatta!

LOTTAK

LEV LIVET, BÖRJA IDAG
Gick med
5 May 2004
Hoj
-
Pelle B skrev:
2097126 Hihi, det här måste jag höra, har du varit så inne på att klå mig att du blivit tvungen att äta grus? :arsele
Inte grus, han har extraknäckat som bonde och plöjt gräs :3freak
Min fina rabatt i utgången av esset :huvet

Pelle B

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2003
Hoj
Numer enbart blåröksmekaniker....
:rofl tråkigt, tråkigt....... :rofl
Min ide om att vilasig iform kanske inte är så dum ändå......Den är i alla fall billigare och mycket trevligare för de stackars små blommorna..... :gnissla
LOTTAK skrev:
2097137 Inte grus, han har extraknäckat som bonde och plöjt gräs :3freak
Min fina rabatt i utgången av esset :huvet

LOTTAK

LEV LIVET, BÖRJA IDAG
Gick med
5 May 2004
Hoj
-
:gråta :4skrika :6surkart mina blommor :(
Pelle B skrev:
2097151 :rofl tråkigt, tråkigt....... :rofl
Min ide om att vilasig iform kanske inte är så dum ändå......Den är i alla fall billigare och mycket trevligare för de stackars små blommorna..... :gnissla

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Numeros unos: 60 startande :4skrika hoppas jag kommer på den över halvan :(

nummmeroos dase: Packalens-jävla-pissdäck :mad: (jag har inte mig själv att skylla, jag gör aldrig fel :mattias ) klarar ju inte av min agresiva körteknink :huvet

björn

Martin S

Team Motorhuset
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
Yamaha * X
björn.e skrev:
2098466 Numeros unos: 60 startande :4skrika hoppas jag kommer på den över halvan :(

nummmeroos dase: Packalens-jävla-pissdäck :mad: (jag har inte mig själv att skylla, jag gör aldrig fel :mattias ) klarar ju inte av min agresiva körteknink :huvet

björn
Nr 3 inga däcksvärmare, annars hade det väl bara blivit lite drifting och applåder :)

jorpes

Soppatorsk sen Punka. Lökmekmiss?
Gick med
11 May 2003
Hoj
R1 -08
LOTTAK skrev:
2058672 Som du va på träningsläger i helgen som var måste du ju vara toksnabb :D , sen har jag hört att du hyrt in en liten en som ska köra in hojen i helgen åt dej så du slipper det själv (A-förarfasoner) :hihi
Vem ska få äran av att bara musche fram till sviestadloppet förresten?
Ecce för att han är för toksnabb
Medin för att han monterat oljefiltret ut och in?
Kobbe för att kompensera det lilla han har kvar på huvudet?

Vinnaren 2006 tror jag heter Per Björk!!!!! Från ingenstans men otroligt snabb!

En Suverän kille! (på bilden i Robbans Honda 2005)

/Jorpes

Bifogat

• jorpes_bjork.jpg
    jorpes_bjork.jpg
    86 KB · Visningar: 82

DreeTman

Långsam
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Posörhoj 08 -RR edition
jorpes skrev:
2098845 Vinnaren 2006 tror jag heter Per Björk!!!!! Från ingenstans men otroligt snabb!

En Suverän kille! (på bilden i Robbans Honda 2005)

/Jorpes

Måste nog hålla med dig. Per tillsammans med M. Wikberger skulle jag sätta som topp 3 i R600 i år. :tummenupp

Själv får man nöja sig med topp fem... från slutet.

Pelle B

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2003
Hoj
björn.e skrev:
2098466 Numeros unos: 60 startande :4skrika hoppas jag kommer på den över halvan :(

björn

Var har du hört detta, gräsätare! :rolleyes: Menar du att det skall dyka upp 60 rookies till A-torp? :va

Pelle B

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2003
Hoj
Arawak skrev:
2099078 64 senast jag hörde :tomten
fyttifaan, det är ju en fördubbling på två år, eller kanske rent av ett, kommer inte ihåg hur många startande det var i fjol men har för mig att det var 32 st 2004. Låter som man får vara riktigt nöjd om man tar poäng över huvud taget!

Edit: Såg precis att det var 34 startande förra året, och en hel hel som klassat upp sig. Det måste ju vara ca 40 helt nya förare i så fall! Hoppas de inte är för snabba bara........

Last edited:

Magnus

MG355
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
YZF250, GSXR750
DreeTman skrev:
2098886 Måste nog hålla med dig. Per tillsammans med M. Wikberger skulle jag sätta som topp 3 i R600 i år. :tummenupp

Själv får man nöja sig med topp fem... från slutet.

Körde inte Per bra på B-racet på sviestad förra hösten? Tror att jag hörde/läste någon stans att han var en duktig crossåkare och de brukar ju lyckas bra i RR.

Sen tror jag att vi inte får glömma bort Morgan Rejnäs (#19). Han körde tydligen i spanien och tog ju pole på Våler förra året bla.

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Är det bara jag som skall köra min första meter på MC denna säsong under kvalet på lördagen? Med en ny hoj som gått 0 meter? Detta kommer bli intressant :D

Martin

Don't call it a comeback
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Honda RS125R
Magnus skrev:
2099221 Körde inte Per bra på B-racet på sviestad förra hösten? Tror att jag hörde/läste någon stans att han var en duktig crossåkare och de brukar ju lyckas bra i RR.
Supermotard it is, han kommer bli vass.

Flatslide

Ny medlem
Gick med
22 May 2004
Hoj
R1, Crf å CB 750
Freppa skrev:
2099278 Är det bara jag som skall köra min första meter på MC denna säsong under kvalet på lördagen? Med en ny hoj som gått 0 meter? Detta kommer bli intressant :D

Nej då jag ska göra samma sak. Dessutom är det första gången man ska tävla. :3freak
Man börjar ju fundera på vad man har gett sig in på. Men för att se det positivt så är ju Anderstorp en bred och fin bana så jag ska hålla mig i ena kanten och släppa fram alla fart fantomer som hetsat varandra här på Sporthoj.

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S
Magnus skrev:
2099221
Sen tror jag att vi inte får glömma bort Morgan Rejnäs (#19). Han körde tydligen i spanien och tog ju pole på Våler förra året bla.

Pole och inte uppklassad? Är han som Björn.e eller?

Har heller inte kört något i år.

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Freppa skrev:
2099278 Är det bara jag som skall köra min första meter på MC denna säsong under kvalet på lördagen? Med en ny hoj som gått 0 meter? Detta kommer bli intressant :D

du är inte ensam jag har visseligen hunnit sitta på hojen iår men knappast hittat farten lr inställningarna och hinner inte träna ett skit innan kanske med lite tur kommer jag ner till falken på måndag.... blir att köra skiten ur hondan och mej själv för att ens kvala in tror jag..nu när man har skrapat fram stålar till almänings avgiften iaf...beg däck ruls :rolleyes:

Magnus skrev:
2099221

Morgan ska inte va B-förare en sek ens...en sec långsammare än Zuber i spanien och kommer ut med knä skarp på rakan i spöregn på falken i onsdags tydligen :eek:

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024