håkan
Brumm brumm
björn.e skrev:2089567Nja vinna då ska nog 10 pers åka av, därimot skulle jag gjärna låna dinna däckvärmare då jag inte hinner få minna
björn
och lite kåpor?
björn.e skrev:2089567Nja vinna då ska nog 10 pers åka av, därimot skulle jag gjärna låna dinna däckvärmare då jag inte hinner få minna
björn
Syftar på gårdagen kanskehåkan skrev:2096731och lite kåpor?
Hitecfrollo skrev:2096744Syftar på gårdagen kanske
Inte grus, han har extraknäckat som bonde och plöjt gräsPelle B skrev:2097126Hihi, det här måste jag höra, har du varit så inne på att klå mig att du blivit tvungen att äta grus?
LOTTAK skrev:2097137Inte grus, han har extraknäckat som bonde och plöjt gräs
Min fina rabatt i utgången av esset
Pelle B skrev:2097151tråkigt, tråkigt.......
Min ide om att vilasig iform kanske inte är så dum ändå......Den är i alla fall billigare och mycket trevligare för de stackars små blommorna.....
Nr 3 inga däcksvärmare, annars hade det väl bara blivit lite drifting och applåderbjörn.e skrev:2098466Numeros unos: 60 startande hoppas jag kommer på den över halvan
nummmeroos dase: Packalens-jävla-pissdäck (jag har inte mig själv att skylla, jag gör aldrig fel ) klarar ju inte av min agresiva körteknink
björn
LOTTAK skrev:2058672Som du va på träningsläger i helgen som var måste du ju vara toksnabb , sen har jag hört att du hyrt in en liten en som ska köra in hojen i helgen åt dej så du slipper det själv (A-förarfasoner)
Vem ska få äran av att bara musche fram till sviestadloppet förresten?
Ecce för att han är för toksnabb
Medin för att han monterat oljefiltret ut och in?
Kobbe för att kompensera det lilla han har kvar på huvudet?
jorpes skrev:2098845Vinnaren 2006 tror jag heter Per Björk!!!!! Från ingenstans men otroligt snabb!
En Suverän kille! (på bilden i Robbans Honda 2005)
/Jorpes
björn.e skrev:2098466Numeros unos: 60 startande hoppas jag kommer på den över halvan
björn
fyttifaan, det är ju en fördubbling på två år, eller kanske rent av ett, kommer inte ihåg hur många startande det var i fjol men har för mig att det var 32 st 2004. Låter som man får vara riktigt nöjd om man tar poäng över huvud taget!Arawak skrev:209907864 senast jag hörde
DreeTman skrev:2098886Måste nog hålla med dig. Per tillsammans med M. Wikberger skulle jag sätta som topp 3 i R600 i år.
Själv får man nöja sig med topp fem... från slutet.
Supermotard it is, han kommer bli vass.Magnus skrev:2099221Körde inte Per bra på B-racet på sviestad förra hösten? Tror att jag hörde/läste någon stans att han var en duktig crossåkare och de brukar ju lyckas bra i RR.
Freppa skrev:2099278Är det bara jag som skall köra min första meter på MC denna säsong under kvalet på lördagen? Med en ny hoj som gått 0 meter? Detta kommer bli intressant
Magnus skrev:2099221
Sen tror jag att vi inte får glömma bort Morgan Rejnäs (#19). Han körde tydligen i spanien och tog ju pole på Våler förra året bla.
Freppa skrev:2099278Är det bara jag som skall köra min första meter på MC denna säsong under kvalet på lördagen? Med en ny hoj som gått 0 meter? Detta kommer bli intressant
Magnus skrev:2099221
Sen tror jag att vi inte får glömma bort Morgan Rejnäs (#19). Han körde tydligen i spanien och tog ju pole på Våler förra året bla.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|