Abstruse lägger handskarna på hyllan

Hahaha!

Jocke du som tjata om att jag måste ta licens å börja köra RR, så ska du sälja bågen!!

Mwuhahahahah! :crash

Don Quixote skrev:
Jocke har fatt Dove-tvaal nan annan stans aen pa haenderna aer jag raedd och fegar daermed ur med besked. Apstruts, kom och dementera nu foer boevlen sa man slipper skaemmas oever din vekhet. ;)

Du, säg inget illa om Dove. Dove är det som skänker livskraft, oavsett hur och var det används.

dove_small.jpg
:bow

Don Quixote skrev:
Vad beror detta Kawa-hat pa?...
1. De är bekväma = ickeracing

2. GSXR1100 kör en = ickeracing

3. De brukar köra om mig = ett jävla ofog

Nu vet du :tummenupp

Närå, det ärgott gry i kawworna. Det är R6 som är lite fjolliga av sig.

McB skrev:
Du, säg inget illa om Dove. Dove är det som skänker livskraft, oavsett hur och var det används.

dove_small.jpg
:bow
Dove + R6 = :D

Acrid skrev:
Hyffsat spännande läsning :D

Han får skylla sig själv. Antingen är han o jobbar så vi kan prata strunt om han eller så är han och friar och det gör saken än mer självförvållad.... Han får ju prioritera!

Moahaahahaaa!!!

Chrille skrev:
Han får skylla sig själv. Antingen är han o jobbar så vi kan prata strunt om han eller så är han och friar och det gör saken än mer självförvållad.... Han får ju prioritera!

Moahaahahaaa!!!

Man blir nog sådan efter "ej-känd-tid" av Dove-användande.

Don Quixote skrev:
Jocke har fatt Dove-tvaal nan annan stans aen pa haenderna aer jag raedd och fegar daermed ur med besked. Apstruts, kom och dementera nu foer boevlen sa man slipper skaemmas oever din vekhet. ;)

Det måste vara den där Dove-tvålen som är boven i dramat. Allt blir lika mjukt som händerna när man använder den. :fakta

Acrid skrev:
Man blir nog sådan efter "ej-känd-tid" av Dove-användande.

Jupp, hade han använt Biltemas grovrengöring med slipmedel regelbundet så hade han minsann inte rännt som den värste staketpissaren i Göteborg utan kallt konstaterat för kjoltyget att -"Häng med till banorna eller så syns vi i mitten på september"

Hårda bud :cool:

Nu ska ni inte vara elaka mot Dove. Se bara på mig. Sedan jag började använda Dove har jag varit singel, åsidosatt alla andra intressen till förmån för motorcykeln samt allvarligt övervägt att ge upp gatåkandet för att istället koncentrera mina ännu ej upptäckta talanger på banåkning.

McB skrev:
Nu ska ni inte vara elaka mot Dove. Se bara på mig. Sedan jag började använda Dove har jag varit singel, åsidosatt alla andra intressen till förmån för motorcykeln samt allvarligt övervägt att ge upp gatåkandet för att istället koncentrera mina ännu ej upptäckta talanger på banåkning.

Det låter precis som Jocke förra hösten, kolla vart han är nu och du vet vart du är om ett år.

McB skrev:

Hade du inte börjat använda Dove för att mjuka upp Frk Höger när du blev singel så hade du troligtvis jagat Cralle och grabbarna i dagsläget. ....

Nyheter
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick