abstruse officiell hårfrisörskeambassadör

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Ankan skrev:
Om det finns en gud så har han något emot mig. :huvet Är nån sorts barndop i Höganäs kl. 15.00 på dagen för ERF:et som jag antas närvara vid. Kanske, kanske, kanske kan jag förhandla till mig ett anstånd med min bejublade entré, och i så fall så.... Peno lär vara nugen så det räcker, så jag hoppas trots allt på en lösning innebärande ett litet Falkenbesök.

Måhända kan det kombineras med en pilton i Götet dagen innan för hugade???

Ajdå, då hoppas vi att det löser sig då.

Vad gäller en bägare och lite krubb i Götet så tar jag nog det hellre en dag då jag kan komma ner med tåget bara för det. Så slipper man tänka på både nattparkering och bilåkande dagen efter...
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Bingo skrev:
Jepp, så är det. Gnällig också. Det man får klaga på är växellådan, för den är inget vidare, men buller? Shame on you :mad: :kocko

Mja, jag tycker nog förvisso att den är bättre än ryktet förtäljer. Men visst, ingen rök utan eld. Den är ju inte som lådan i en BMW 3-serie, helt klart. Solid och distinkt är ju inte ord man skulle använda för att beskriva 206-lådan, tyvärr. Likväl, växlar man mjukt men bestämt så är det nemas problemas.

Vad gäller bullret så är det högt, IMHO. Du bör kolla din hörsel, gubbe! :pannkyss
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Peno skrev:
Vis av tidigare erfarenheter kan vi nog redan nu sluta oss till att varken anka eller struts lär dyka upp. Jag planerar dock att överantvarda begivenheten.

Jaha, och du är rätt man att kalla dig vis? Du hade en kanonläcker ZX-6R som du sedermera byter bort mot ett äldre Kawa-ras och slutligen hamnar med en illaluktande Honda och puttrande Husa på halsen.

Vi har ju haft den här gatåka vs RR-diskussionen så många gånger nu?

Knäppis!

www.alzheimer.nu :va
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Ankan skrev:
Med vetskap om din inställning till vatten vet jag också att din plan om överantvardande inte är värd vattnet som kommer att falla från ovan den aktuella dagen.

Ankan strikes again! :Bugar :D
 

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Malmö
Hoj
Två svarta och en röd
abstruse skrev:
Jaha, och du är rätt man att kalla dig vis? Du hade en kanonläcker ZX-6R som du sedermera byter bort mot ett äldre Kawa-ras och slutligen hamnar med en illaluktande Honda och puttrande Husa på halsen.

Vi har ju haft den här gatåka vs RR-diskussionen så många gånger nu?

Knäppis!

www.alzheimer.nu :va
Hörru din luspudel! Att kalla min gamla hoj ett ras i samma tråd som du pratar om franska skitbilar! Stryk ska du ha. :mad:
Men du har rätt i att 636an är läcker och att Hyndan luktar illa.
 

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Arvika
Hoj
Pippigul SV650
Den här tråden är rätt kul.

Valmers kallar Apstruts för "hårfrisörskeambassadör " pga 206 GTI som fortskaffningsmedel. Från en kille som kör A3? I en stad där varenda kille är stylad som Peter Siepen? Jag trodde alla Karlstadbor var frisörer innan jag träffade killar som Valmers som bevisade att även fönade vaxpojkar kan ha riktiga jobb.

Sen tar Apstrutsen, som köper skitdyra frisörbilar istället för en mellandyr bil OCH en hoj, och läxar upp Peno för att han har för många hojar?

Sen Göteborgarna, som faktiskt har hojjar till skillnad från våra vaxade vänner, hackar på varandra, medan Gubbstuff håller koll på läget.

Ibland känns allt bara som förr på det där goa sättet. Synd bara att Seizure Later och Jalle inte är med och släpper odödligheter som "...min pappa kan inte peta i en hundskit med en pinne utan att den går sönder...." eller "...tror du att du har en överkropp?..."
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Chrille skrev:
Den här tråden är rätt kul.

Valmers kallar Apstruts för "hårfrisörskeambassadör " pga 206 GTI som fortskaffningsmedel. Från en kille som kör A3? I en stad där varenda kille är stylad som Peter Siepen? Jag trodde alla Karlstadbor var frisörer innan jag träffade killar som Valmers som bevisade att även fönade vaxpojkar kan ha riktiga jobb.

Sen tar Apstrutsen, som köper skitdyra frisörbilar istället för en mellandyr bil OCH en hoj, och läxar upp Peno för att han har för många hojar?

Sen Göteborgarna, som faktiskt har hojjar till skillnad från våra vaxade vänner, hackar på varandra, medan Gubbstuff håller koll på läget.

Ibland känns allt bara som förr på det där goa sättet. Synd bara att Seizure Later och Jalle inte är med och släpper odödligheter som "...min pappa kan inte peta i en hundskit med en pinne utan att den går sönder...." eller "...tror du att du har en överkropp?..."
Ahhh en riktig nostalgitripp, men du ska se att om det regnar på Falken så kommer ingen av dessa posörer att befinna sig på plats.
 

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
yamaha xt660r
Chrille skrev:
Den här tråden är rätt kul.

Valmers kallar Apstruts för "hårfrisörskeambassadör " pga 206 GTI som fortskaffningsmedel. Från en kille som kör A3? I en stad där varenda kille är stylad som Peter Siepen? Jag trodde alla Karlstadbor var frisörer innan jag träffade killar som Valmers som bevisade att även fönade vaxpojkar kan ha riktiga jobb.

Sen tar Apstrutsen, som köper skitdyra frisörbilar istället för en mellandyr bil OCH en hoj, och läxar upp Peno för att han har för många hojar?

Sen Göteborgarna, som faktiskt har hojjar till skillnad från våra vaxade vänner, hackar på varandra, medan Gubbstuff håller koll på läget.

Ibland känns allt bara som förr på det där goa sättet. Synd bara att Seizure Later och Jalle inte är med och släpper odödligheter som "...min pappa kan inte peta i en hundskit med en pinne utan att den går sönder...." eller "...tror du att du har en överkropp?..."


Den blev ännu roligare när du påtalade det :D :rofl
 

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
yamaha xt660r
Chrille skrev:
Visst, men notera min osedvanligt blygsamma attityd.

Förmodligen av din rädsla att bli påhoppad för dina "myspappa-tendenser".
Mer än besviken när du bytte ut din hårdrocks/RR-karriär mot en 240-kombi och familj :mad:
Vet inte vems svek som är störst, mcb's klocka, apstrutsens eller ditt :rofl
 

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Arvika
Hoj
Pippigul SV650
Peno skrev:
.... som beror på att inte heller du har någon hoj längre?


Exakt. Men då kaxar jag mig ju inte heller.

Dock ska uppehållandet i mitt hojåkande avslutas, det är bara lite vagt när....
 

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Arvika
Hoj
Pippigul SV650
oFFkeFF skrev:
Förmodligen av din rädsla att bli påhoppad för dina "myspappa-tendenser".
Mer än besviken när du bytte ut din hårdrocks/RR-karriär mot en 240-kombi och familj :mad:
Vet inte vems svek som är störst, mcb's klocka, apstrutsens eller ditt :rofl


Du kan fan inte jämföra mig med en prylbög och en grabb som inte ens är vattentät??? Nån j-a gräns får det finnas! :3freak
 

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
yamaha xt660r
Chrille skrev:
Exakt. Men då kaxar jag mig ju inte heller.

Dock ska uppehållandet i mitt hojåkande avslutas, det är bara lite vagt när....

Snarast, du kan ju inte lämna alltför mycket försprång till Humlan ;)
 

Peno

Ny medlem
Gick med
28 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
ZX6R
Chrille skrev:
Exakt. Men då kaxar jag mig ju inte heller.

Dock ska uppehållandet i mitt hojåkande avslutas, det är bara lite vagt när....

Såpass. Är det racekarriären som lockar, eller touring pau lannet?
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top