ADHD-åkning

peteR1000

In Sorte Diaboli
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
ninjan e såld...så ingen nu
GSX-R Micke skrev:
de som e tråkigt e att ja måste stänga willys kl. 19 på lörda å söndag men ja ska kolla om chefen kan åka på de åt mig så löser sig resten... kommer troligen upp ur sängen vid 12 tiden om ja slipper larm!!

Häng på ner till falkenberg nästa helg annars :yoparty

GSX-R Micke

ADHD member
Gick med
28 Oct 2003
Hoj
GSX-R 1000 -03 TRE
för den som e sugen så stuntar dom på viared i skrivande stund så skynda er dit om ni vill komma me på film!!

Chille

Ibland för fort. Ibland en idiot.
Gick med
10 Sep 2003
Hoj
Zeebeeärr600 01
GSX-R Micke skrev:
för den som e sugen så stuntar dom på viared i skrivande stund så skynda er dit om ni vill komma me på film!!

Ja var upp och kikade, vilka var det?

såg en fireblade och en Retta?

GSX-R Micke

ADHD member
Gick med
28 Oct 2003
Hoj
GSX-R 1000 -03 TRE
Chille skrev:
Ja var upp och kikade, vilka var det?

såg en fireblade och en Retta?

acce har har hyndan å den andre killen me rettan e en polare som inte e me i "the aDHd gang" tyvärr orkade ja inte åka in själv för ja har jobbat både natt å dag!! då hade du kunnat få köra lite me om du vågat!! hade du gjort de så hade du nog dragit hem surfat in på dom tyska sidorna å letat efter en ny hoj!! :yoparty

Chille

Gick med
10 Sep 2003
Hoj
Zeebeeärr600 01
sven666 skrev:
sa du inte hej? :fatta!

Nä, kände ju ingen, plus att jag hade lovat la familja att jag skulle vara tillbaka inom en kvart. Skulle bara kika vilka som åkte. Nyfiken med andra ord.

Chille

Gick med
10 Sep 2003
Hoj
Zeebeeärr600 01
GSX-R Micke skrev:
acce har har hyndan å den andre killen me rettan e en polare som inte e me i "the aDHd gang" tyvärr orkade ja inte åka in själv för ja har jobbat både natt å dag!! då hade du kunnat få köra lite me om du vågat!! hade du gjort de så hade du nog dragit hem surfat in på dom tyska sidorna å letat efter en ny hoj!! :yoparty

Antagligen, Kanske en motard till nästa år?

Stonycape

Riding in the wind forever freeee...
Gick med
17 Aug 2004
Hoj
VFR800-02
Höståkning

Ngn kvar som fortf har hojen igång?? Tycker det börjar bli tomt på vägarna häromkring.. Måste man åka till storbyn för att få träffa lite folk eller kan vi dra ihop lite här tro? :confused:

Tobbecoolio

ADHD MC
Gick med
16 Mar 2004
Hoj
ingen just nu
Stonycape skrev:
Ngn kvar som fortf har hojen igång?? Tycker det börjar bli tomt på vägarna häromkring.. Måste man åka till storbyn för att få träffa lite folk eller kan vi dra ihop lite här tro? :confused:

jo det finns några kvar....jag har inte snubblat med hojen än. Men det finns inte obegränsat med tid får hojåkning. Man får boka några dagar i förväg :rolleyes:
Så säg till :7peta

frekke

TWIN ÜBER ALLES!
Gick med
3 May 2004
Hoj
Sålda fifan
jag brukar alltid pysa förbi viared och knalleköket när jag är ute och åker men det verkar som aktiviteten har avtagit, tom. här på forumet? :(

Masterlord

Det man inte vet har man ingen aning om!
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
hojlös
frekke skrev:
jag brukar alltid pysa förbi viared och knalleköket när jag är ute och åker men det verkar som aktiviteten har avtagit, tom. här på forumet? :(
Semestern har väl gjort att aktiviteten sjunkit lite, men nu borde det ju va igång igen. Det e ju åtminstone 1,5 månad innan säsongen är över... :3freak

Gustaf

gkn
Gick med
7 Jul 2003
Hoj
-
Helgen?

Är tillbaka med en fireblade efter att ha varit hojlös typ halva sommaren... så frågan är: blir det någon körning i helgen...?

RSV_R

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2003
Hoj
Aprilia RSVR Factory och Aprilia RSV-R
Gustaf skrev:
Är tillbaka med en fireblade efter att ha varit hojlös typ halva sommaren... så frågan är: blir det någon körning i helgen...?

Troligtvis inte.... Men FET fest blir det!!! Så nu är det dax för dej att dra kosan mot borås på lördag!! :yoparty

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
Gustaf skrev:

totalade du rettan?

här borjar dte regna om 5 sekunder typ så det blir nog ingen åkning... :gnissla

Gustaf

gkn
Gick med
7 Jul 2003
Hoj
-
sven666 skrev:
totalade du rettan?

här borjar dte regna om 5 sekunder typ så det blir nog ingen åkning... :gnissla

En bild säger mer än 1000 ord (med lite fantasi)

Bifogat

• untitled.JPG
    untitled.JPG
    13.7 KB · Visningar: 81

Gustaf

gkn
Gick med
7 Jul 2003
Hoj
-
RSV_R skrev:
Du har ju haft turen med dej i alla klotningar iaf... :tummenupp

Ps: Ös regnar nu!!

Hmmm.... antar att du menar att jag klarat mig från personskador!? men utan att ljuga så hade jag hellre brutit högerfoten för att fått ha R1'an under semestern....

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping