ADHD-åkning

Tobbecoolio

ADHD MC
Gick med
16 Mar 2004
Hoj
ingen just nu
sven666 skrev:
:kär jösses.. vad väntar du på!?!?!

VV - ska masa mig ner i garaget hela dan idag är det tänkt.. har fått alla grejjer.
jävlar grabbar, ni ska se (och HÖRA!) nya sliponen :yoparty

Grattis då förresten, 1 år närmare pensionen :banana
kommer upp i natt efter jobbet och käkar tårta då :D

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
Tobbecoolio skrev:
Grattis då förresten, 1 år närmare pensionen :banana
kommer upp i natt efter jobbet och käkar tårta då :D

tackar tackar :D

yeah motorkåpan påskruvad.. nu ska jag ner och tjacka lite olja för att se om vidundret startar.. håll tummarna nu grappar!!! :tummenupp

ed: ojojoj vad en Vtwin utan avgasrör brötar, nån på tullen som hörde't? :hihi

hon startar gott folks. och går jättefint, men läcker lite kylarvatten :(
efterdrog bultarna lite hårdare och ska låta den stå nåt dygn, får se om det hjälper..

Last edited:

non-stop

Medlem
Gick med
21 Apr 2004
Hoj
zx9r PVC-raket med slappa ostar...
sven666 skrev:
tackar tackar :D

yeah motorkåpan påskruvad.. nu ska jag ner och tjacka lite olja för att se om vidundret startar.. håll tummarna nu grappar!!! :tummenupp

ed: ojojoj vad en Vtwin utan avgasrör brötar, nån på tullen som hörde't? :hihi

hon startar gott folks. och går jättefint, men läcker lite kylarvatten :(
efterdrog bultarna lite hårdare och ska låta den stå nåt dygn, får se om det hjälper..

Då e de dags att göra en runda SNART! Har skruvet ihop min med,dock inte provat den än,...glömde nycklarna i borås :kocko
Det var topplockspackningen som hade gått...Men nu är det fixat! :tungan

GSX-R Micke

ADHD member
Gick med
28 Oct 2003
Hoj
GSX-R 1000 -03 TRE
köra imorgon lördag... vilka e på?? nån tid vet ja inte så ja hoppas Zzzzorro fyller ut me det!!

Zzorro

Ny medlem
Gick med
27 Apr 2004
Hoj
Fighter 929
Körning Lördag 4/9 kl 14:00

Japp :krama vid knalleköket kl 14:00 sedan blir det åkning i :crash tempo som avslutas med lite :ajjabajja filmning uppe i viared eller någon annan :rock plats kanske i Balingsås :rofl ..
Väl mött på plats alla monsterdiggare :yoparty :fyllisar

Last edited:

Vägra vurpa

Ny medlem
Gick med
31 Dec 2003
Hoj
Fireblade 929 -01
Det var ju riktigt kul grabbar, förutom att snuten avbröt hela filmningen... :huvet

En del av er var ju riktigt säkra alltså :yoparty , filmen blev bra med många sköna stunts... :D

Syns imorgon igen!

Anderson

Det är farligt o leva, man kan dö
Gick med
7 Jun 2004
Hoj
CBR 900 Streetfighter
Vägra vurpa skrev:
Det var ju riktigt kul grabbar, förutom att snuten avbröt hela filmningen... :huvet

En del av er var ju riktigt säkra alltså :yoparty , filmen blev bra med många sköna stunts... :D

Syns imorgon igen!

Synd att du inte var med på rossa, du kunde du fått med jordens 12 o´klock. :hihi :hihi
Synd bara att jag gick hela vägen runt :kocko men det var mest hojen som tog stryk, allt helt inget brutet. :yoparty
Syns kanske ikväll.

Vägra vurpa

Ny medlem
Gick med
31 Dec 2003
Hoj
Fireblade 929 -01
Anderson skrev:
Synd att du inte var med på rossa, du kunde du fått med jordens 12 o´klock. :hihi :hihi
Synd bara att jag gick hela vägen runt :kocko men det var mest hojen som tog stryk, allt helt inget brutet. :yoparty
Syns kanske ikväll.

Jisses!! Jäkla tur att du klarade dig.
Du var duktigt grym när du stuntade. Speciellt dina stående burnouts :)

Om jag inte kommer ikväll, vem kan ta mitt DV-band och redigera/bränna på cd?? Isåfall tar vi det i veckan. :tummenupp

GSX-R Micke

ADHD member
Gick med
28 Oct 2003
Hoj
GSX-R 1000 -03 TRE
Anderson skrev:
Syns kanske ikväll.

gött att de gick bra me dig iaf!! de e bara fram med spett å slägga så e du ute på vägarna innan du hinner säga flaska!! :rolleyes:
LITE synd att vi inte fick me de på film bara... :huvet

Zzorro

Ny medlem
Gick med
27 Apr 2004
Hoj
Fighter 929
Japp riktigt synd med bågen Andersson :huvet
Faen vad fiiint det var i Söndags uppe i Viared :banana säkert 25 bågar som var uppe och flertalet körde, stuntade :yoparty bööörnade :tummenupp wiieeelade :tummenupp faaaaaan vad göööt :arsele
Vi var ju 2 eller 3 med video kamera oxo så filmen blir nog riktigt bra, om det är någon som är bra på att redigera filmer så är det bara att säga till.
Vore riktigt kul om vi kunde lägga ut den på nätet kanske och visa lite från Borås :tummenupp

Anderson

Det är farligt o leva, man kan dö
Gick med
7 Jun 2004
Hoj
CBR 900 Streetfighter
Japp, konstaterade att det inte var så farligt, det var bara framgaffel, styrkronor, styre, sving, bakfälg, kedja, tank, kåpor, lampor, bakram,
så det ska nog snart vara ihop igen.
Ingen som vet om nån hel hoj med rasad motor tex. Känns som mindre jobb.

GSX-R Micke

ADHD member
Gick med
28 Oct 2003
Hoj
GSX-R 1000 -03 TRE
Anderson skrev:
Japp, konstaterade att det inte var så farligt, det var bara framgaffel, styrkronor, styre, sving, bakfälg, kedja, tank, kåpor, lampor, bakram,
så det ska nog snart vara ihop igen.
Ingen som vet om nån hel hoj med rasad motor tex. Känns som mindre jobb.

de va ju inte farligt mycke som gick sönder!! :rolleyes:
ring rm i gbg å så kan du ju kolla med greven om han har nått... :tummenupp
behöver du hjälp så e de bara å säga till så tar ja me lite meköl me!! :fyllisar

non-stop

Medlem
Gick med
21 Apr 2004
Hoj
zx9r PVC-raket med slappa ostar...
Då ställer jag av min nu...blev av med lappen igår. Gick lite väl fort med min flickväns föräldrars bil. Satan vad tråkigt det känns...2 månader utan brummbrumm och skojskoj. Ta det lugnt!

peteR1000

In Sorte Diaboli
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
ninjan e såld...så ingen nu
non-stop skrev:
Då ställer jag av min nu...blev av med lappen igår. Gick lite väl fort med min flickväns föräldrars bil. Satan vad tråkigt det känns...2 månader utan brummbrumm och skojskoj. Ta det lugnt!

Ajdå! det var ju inget bra...kommer nog att ställa av min hoj ganska snart nu ändå.

GSX-R Micke

ADHD member
Gick med
28 Oct 2003
Hoj
GSX-R 1000 -03 TRE
non-stop skrev:

de va ju inte så kul!! acce brände slut sina lameller ida!! börna lite sen så kom han ingenstans!! men den rullar nog på fredag igen om de inte e nått annat som pajat!!

Vägra vurpa

Ny medlem
Gick med
31 Dec 2003
Hoj
Fireblade 929 -01
non-stop skrev:

Fan vad trist, verkligen! Lider med dig!

Ja, hoppas Acce får ordning på den, inte roligt att behöva hämta en buss!

Själv rasslade det rejält på hemvägen så jag kommer plocka isär toppen och inspektera kamkedjan.... :huvet

GSX-R Micke

ADHD member
Gick med
28 Oct 2003
Hoj
GSX-R 1000 -03 TRE
Vägra vurpa skrev:

Själv rasslade det rejält på hemvägen så jag kommer plocka isär toppen och inspektera kamkedjan.... :huvet

den ska väl bytas på din vid nästa service har ja för mig?? acces hoj kommer rulla på freda igen som sagt om inget annat pajat!! tur att man har lite kontakter så att man får hem sina sönderkörda hojar!! :D

Chille

Ibland för fort. Ibland en idiot.
Gick med
10 Sep 2003
Hoj
Zeebeeärr600 01
Vägra vurpa skrev:

Nej det ska du inte, Du ska rassla upp skiten till mig först. :D

Vägra vurpa

Ny medlem
Gick med
31 Dec 2003
Hoj
Fireblade 929 -01
GSX-R Micke skrev:
den ska väl bytas på din vid nästa service har ja för mig?? acces hoj kommer rulla på freda igen som sagt om inget annat pajat!! tur att man har lite kontakter så att man får hem sina sönderkörda hojar!! :D

Japp, det stämmer och jag har överskridit servicen med 100 HÅRDA wheelie-mil typ...Hehe

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati