Tobbecoolio skrev:På Lördag blir det en tur, Med start i Hillared Kl 10:00 vid gamla affären.
Bara att dyka upp om nån e sugen.
buhuuää .... å jag som har ungarna ihelgen å tanten i Budapest
hrrmpf .. hoppas jag har bättre lycka nästa gång
Tobbecoolio skrev:På Lördag blir det en tur, Med start i Hillared Kl 10:00 vid gamla affären.
Bara att dyka upp om nån e sugen.
ring hem tanten förtusan !! vad kan va viktigare än hojåkningtohlzen skrev:buhuuää .... å jag som har ungarna ihelgen å tanten i Budapest
hrrmpf .. hoppas jag har bättre lycka nästa gång
Lucky skrev:Blir det nått åka i veckan lr te helgen hade gärna hängt på tråkigt att alltid åka själver hehe behöver komma igång sen jag krasha i borås för två årsen å blev av med benet. så det hade vart trevligt om man fick hänga på nån dag.
Lucky skrev:jo då jag åker 1000rr med ett ben inte så jobbigt faktiskt har juh protesen vettu =) men slött att växla numera knappar på styret *ler*
sven666 skrev:blev en 8timmars tur iaf.. med lite pitstops här och var, bla inne i centrala borås, snustorrt på sporthojar dock.. vars håler ni hus egentligen? enda som syntes va 2 R1a posörer på allegatan.. stendött uppe på viared en härlig dag som denna med..
sven666 skrev:blev en 8timmars tur iaf.. med lite pitstops här och var, bla inne i centrala borås, snustorrt på sporthojar dock.. vars håler ni hus egentligen? enda som syntes va 2 R1a posörer på allegatan.. stendött uppe på viared en härlig dag som denna med..
Lucky skrev:men du varför hörde du inte av dig då då
så hade jag kunnat komma in te stan å glänst
lite jag mee hehe ha d nice
Man blir uttråkad av att köra en hel dag runt cityringen i Borås, bara för att kanske någon gång stöta på en annan ADHD anhängare så jag har lagt ner det. Men det tar bara 15 min in till stan för min del 10 min kanske om det inte är för många utenon-stop skrev:Sannerligen,det var heldött i borås.Har folk sålt sina bågar pga av allt regn i borås?!
Tobbecoolio skrev:Man blir uttråkad av att köra en hel dag runt cityringen i Borås, bara för att kanske någon gång stöta på en annan ADHD anhängare så jag har lagt ner det. Men det tar bara 15 min in till stan för min del 10 min kanske om det inte är för många ute
Tigerman skrev:JApp ny är ja här !!!
Chille skrev:Du skaffar ett sjukintyg på att du verkligen inte besitter några spärrar.
Sen betalar du in 450 kr på mitt konto, sen är det bara och tuta och köra.
inte jag hellerRSV_R skrev:Glömmer aldrig mitt inträde....
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|