Då frågar jag dig nu!tohlzen skrev:Du frågade inte mig
På söndag kör vi!
Då frågar jag dig nu!tohlzen skrev:Du frågade inte mig
Gadden skrev:Då frågar jag dig nu!
På söndag kör vi!
tohlzen skrev:Självklart ,,, nån måste ju börja sen får vi hoppas att resten hänger på.
Gadden skrev:okaj bokat, vad kör du för hoj ?
har inte sett den på bilden där uppe..
tohlzen skrev:Hayabusa-99 och 1100R-89 ... kanske kommer att ta med mig gammelgixxern den behöver ju luftas ibland den med ,,, just nu så står den bara å samlar damm i garaget ,, å dessutom så brötar den mycket mer än hayabusan och det är ju häftigt
Anderson skrev:Ska polera baklampan tills på söndag då så att det enda ni kommer att se åtminstånde är blankt o fint, he,he.
Annars, nån som är med på lite åkning på torsdag eller/och på fredag. Kompisen fick körkort idag så det blir nog en del åkning om bara vädret tillåter, ser ut som att det ska bli bättre till helgen med början på tors.
Gadden skrev:Jag följer med!
var & när?
okaj, slutar inte innan 16:00 så får hoppas det blir efter det!Anderson skrev:Ska bestämma med en polare från götet imorrn förmiddag, skriver här så fort jag vet, skulle tro att det blir nån gång vid 2-3 tiden. Knalleköket är väl ett ställe alla känner till, hör av mig så fort jag vet tid.
Gadden skrev:okaj, slutar inte innan 16:00 så får hoppas det blir efter det!
Anderson skrev:Hakar på en kille till imorrn som inte slutar förran vid den tiden också så det blir nog åka hela kvällen. Låt oss säga runt halv fem, fem imorrn vid knalleköket, är det okej för dig.
Anderson skrev:Tjenare grabbar, torsdag drar vi ut en sväng efter jobb o skola. Kan tänka mig att det blir nån gång vid 5-tiden vid knalleköket. Tar kanske en sväng ut till hoffsnäs och tar en fika. Damma av hojarna och haka på, det åks alldeles för lite iår.
uj! här hade det rört lite på sig över sommaren!Anderson skrev:Tjenare grabbar, torsdag drar vi ut en sväng efter jobb o skola. Kan tänka mig att det blir nån gång vid 5-tiden vid knalleköket. Tar kanske en sväng ut till hoffsnäs och tar en fika. Damma av hojarna och haka på, det åks alldeles för lite iår.
RSV_R skrev:Va! Kör ni olagligt....? Då törs nog inte jag hänga på... men skickar nog med gumman som nu fått kortet istället!
Ewwe skrev:Ja, hallå på er ADHD
Jag kanske följer med er en sväng imorgon om det är ok med en
Anderson skrev:Ska polera baklampan tills på söndag då så att det enda ni kommer att se åtminstånde är blankt o fint, he,he.
Annars, nån som är med på lite åkning på torsdag eller/och på fredag. Kompisen fick körkort idag så det blir nog en del åkning om bara vädret tillåter, ser ut som att det ska bli bättre till helgen med början på tors.
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari