ADHD-åkning

Ohlzen

Gick med
1 Sep 2004
Hoj
BMW S1000RR
Gadden skrev:
okaj bokat, vad kör du för hoj ?
har inte sett den på bilden där uppe..

Hayabusa-99 och 1100R-89 ... kanske kommer att ta med mig gammelgixxern den behöver ju luftas ibland den med ,,, just nu så står den bara å samlar damm i garaget ,, å dessutom så brötar den mycket mer än hayabusan och det är ju häftigt :tuttar :tuttar

Gadden

Ny medlem
Gick med
2 Aug 2005
Hoj
HONDA CBR 900 RR -97
tohlzen skrev:
Hayabusa-99 och 1100R-89 ... kanske kommer att ta med mig gammelgixxern den behöver ju luftas ibland den med ,,, just nu så står den bara å samlar damm i garaget ,, å dessutom så brötar den mycket mer än hayabusan och det är ju häftigt :tuttar :tuttar

Okaj, men se till att allt är helt på den

Anderson

Det är farligt o leva, man kan dö
Gick med
7 Jun 2004
Hoj
CBR 900 Streetfighter
Ska polera baklampan tills på söndag då så att det enda ni kommer att se åtminstånde är blankt o fint, he,he. :rofl
Annars, nån som är med på lite åkning på torsdag eller/och på fredag. Kompisen fick körkort idag så det blir nog en del åkning om bara vädret tillåter, ser ut som att det ska bli bättre till helgen med början på tors.

Gadden

Ny medlem
Gick med
2 Aug 2005
Hoj
HONDA CBR 900 RR -97
Anderson skrev:
Ska polera baklampan tills på söndag då så att det enda ni kommer att se åtminstånde är blankt o fint, he,he. :rofl
Annars, nån som är med på lite åkning på torsdag eller/och på fredag. Kompisen fick körkort idag så det blir nog en del åkning om bara vädret tillåter, ser ut som att det ska bli bättre till helgen med början på tors.

Jag följer med!
var & när?

Anderson

Gick med
7 Jun 2004
Hoj
CBR 900 Streetfighter
Gadden skrev:
Jag följer med!
var & när?

Ska bestämma med en polare från götet imorrn förmiddag, skriver här så fort jag vet, skulle tro att det blir nån gång vid 2-3 tiden. Knalleköket är väl ett ställe alla känner till, hör av mig så fort jag vet tid.

Gadden

Ny medlem
Gick med
2 Aug 2005
Hoj
HONDA CBR 900 RR -97
Anderson skrev:
Ska bestämma med en polare från götet imorrn förmiddag, skriver här så fort jag vet, skulle tro att det blir nån gång vid 2-3 tiden. Knalleköket är väl ett ställe alla känner till, hör av mig så fort jag vet tid.
okaj, slutar inte innan 16:00 så får hoppas det blir efter det!

Anderson

Gick med
7 Jun 2004
Hoj
CBR 900 Streetfighter
Gadden skrev:
okaj, slutar inte innan 16:00 så får hoppas det blir efter det!

Hakar på en kille till imorrn som inte slutar förran vid den tiden också så det blir nog åka hela kvällen. Låt oss säga runt halv fem, fem imorrn vid knalleköket, är det okej för dig.

Gadden

Ny medlem
Gick med
2 Aug 2005
Hoj
HONDA CBR 900 RR -97
Anderson skrev:
Hakar på en kille till imorrn som inte slutar förran vid den tiden också så det blir nog åka hela kvällen. Låt oss säga runt halv fem, fem imorrn vid knalleköket, är det okej för dig.

17:00 låter kanon, bara det kan vara bra väder!

så jag är där innan 17.00!

Anderson

Gick med
7 Jun 2004
Hoj
CBR 900 Streetfighter
Tjenare grabbar, torsdag drar vi ut en sväng efter jobb o skola. Kan tänka mig att det blir nån gång vid 5-tiden vid knalleköket. Tar kanske en sväng ut till hoffsnäs och tar en fika. Damma av hojarna och haka på, det åks alldeles för lite iår.

Peppo

Medlem i M.I.L.F. Riders
Gick med
25 May 2004
Hoj
Aprila SL 1000 Falco
Anderson skrev:
Tjenare grabbar, torsdag drar vi ut en sväng efter jobb o skola. Kan tänka mig att det blir nån gång vid 5-tiden vid knalleköket. Tar kanske en sväng ut till hoffsnäs och tar en fika. Damma av hojarna och haka på, det åks alldeles för lite iår.

har fått lön nu så jag har råd att tanka å inhandla kaffe o bulle..
= jag kommer..

frekke

TWIN ÜBER ALLES!
Gick med
3 May 2004
Hoj
Sålda fifan
Anderson skrev:
uj! här hade det rört lite på sig över sommaren! :)
låter gött med en åkning, ska ju bli bra väder hela veckan och som bäst på torsdag efter vad jag hört.
kanske får man haka på en runda?

/fredrik

Peppo

Medlem i M.I.L.F. Riders
Gick med
25 May 2004
Hoj
Aprila SL 1000 Falco
vart ska vi åka ?

Trafikövervakning i Boråsområdet
Här finns trafikpolisen i Boråsområdet vecka 34-35, 2005

Torsdag den 1 sept.

Samverkan med annan trafikenhet, utanför ansvarsområdet

ska vi åka cityringen x 35 i morgon eller :tungan

RSV_R

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2003
Hoj
Aprilia RSVR Factory och Aprilia RSV-R
Va! Kör ni olagligt....? Då törs nog inte jag hänga på... men skickar nog med gumman som nu fått kortet istället!

Peppo

Medlem i M.I.L.F. Riders
Gick med
25 May 2004
Hoj
Aprila SL 1000 Falco
RSV_R skrev:
Va! Kör ni olagligt....? Då törs nog inte jag hänga på... men skickar nog med gumman som nu fått kortet istället!

nej inte jag...e ju familjefar nu så man e ju rätt så mycke mer mognare nu va....

Ewwe

Brrrrruuummmm
Gick med
25 Aug 2005
Hoj
Aprilia mille R
Ja, hallå på er ADHD :hej
Jag kanske följer med er en sväng imorgon om det är ok med en :tuttar

Anderson

Gick med
7 Jun 2004
Hoj
CBR 900 Streetfighter
Ewwe skrev:
Ja, hallå på er ADHD :hej
Jag kanske följer med er en sväng imorgon om det är ok med en :tuttar

Alltid välkommet med brudar som åker hoj, har varit lite defust med tiden men ska vi säga 5 på knalleköket, hinner alla dit då?

Gadden

Ny medlem
Gick med
2 Aug 2005
Hoj
HONDA CBR 900 RR -97
Anderson skrev:

Kul att köra hoj, kan tyvärr inte på torsdag!
Men det kanske kan bli nått nästa vecka, om inte snön har kommit då :död

Nyheter
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping