Då var det dags grabbar, kl 13:00 på ramnaslätt på söndag. Mycket åkning på krokiga vägar och mycket lek. Kommer både vara onboard kamera och filmning vid sidan av vägen så kom igen nu och var med på årets kanske sista riktiga åkning.
RSV_R skrev:Blir det något? Kikar nog dit och kollar lite....
RSV_R skrev:Kikar upp en sväng då. Sliten och bakis men det ordnar sig nog...
Du har inte Falco Peters nummer? Vore skoj om han med dök upp!
sven666 skrev:fy fan vilket ös dte va här då, bara jag som åker hoj i den här klubben eller
ska visst va nån cruising i stan ikväll.. göra ett ADHD appereance?
turbobiker44 skrev:Hello boys.
Mogens här,hur är läget i Borås?
Var medlem i Ragnarök mc, då de fanns på Getingevägen.
Har en liten fråga om ADHD-grejorna.
Är det ok om man "bara" har ADD? ;-)
Hälsar Mogens
Wargen skrev:Är det bara stora hojar som får åka med på träffarna eller är det så att en 125a inte hänger med i svängarna? Kan tillägga att hojen kommer att vara "extrautrustad" till våren så att så slö kommer den inte vara. Skulle vart jävligt kul o få hänga med er stora grabbar.
tohlzen skrev:He he ... det e klart du kan hänga med, du kan ju ligga som siste man å plocka upp delarna efter oss andra .. själv åkte jag med en gång förra året å det slutade med en krash å ett kedjehaveri samt att man fick ligga i med blysläden så jag fick håll för att hänga med resten av gänget ..
men ohyggligt kul var det
tohlzen skrev:He he ... det e klart du kan hänga med, du kan ju ligga som siste man å plocka upp delarna efter oss andra .. själv åkte jag med en gång förra året å det slutade med en krash å ett kedjehaveri samt att man fick ligga i med blysläden så jag fick håll för att hänga med resten av gänget ..
sven666 skrev:syftade du på nån speciell med delar som lossnar eller är din hoj oxå spetälsk?
haka på upp och stunta varjen, där bliru inte efter iaf.
Wargen skrev:2004910Lite OT.
BIO-BILJETT SKÄNKES BORT
Jag har vunnit biljett till den här filmen citronträd och motorolja men den går ju inte här i Borås men ja tänkte att någon kanske ville få den gratis och gå på den i gbg.
Jag vann den av bike. Kontakta mig via PM om du vill ha den.
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|