Gustaf skrev:Vart träffas ni och vilken tid?
/g
skit du i det.
Gustaf skrev:Vart träffas ni och vilken tid?
/g
Chille skrev:skit du i det.
sven666 skrev:vi träffas vid knalleköket (vid central station, går inte att missa).. när vetefan dock.. 3-4-5 tiden skulle jag tippa ?![]()
vad säger ni grabbar?
Zzorro skrev:Jag bor i Bollebygd Gustaf så du kan la slå mig en signal i morgon när du åker från GBG så väntar jag på dig i "centrum"om vädret är bra :kocko
Roger 0703-261377![]()
![]()
Gustaf skrev:Vilken tid vill du vara i Borås?
Zzorro skrev:Jag bor i Bollebygd Gustaf så du kan la slå mig en signal i morgon när du åker från GBG så väntar jag på dig i "centrum"om vädret är bra :kocko
Roger 0703-261377![]()
![]()
Japp kl 14:00 blir fint jag står vid Statoil i Bollebygd kl 14:00 och väntar... om det skulle vara något så ring, för jag har inte datorn hemmaGustaf skrev:Zzorro: Då kan väl vi träffas runt kl.14:00 så hinner vi värma upp däcken innan.....![]()
sven666 skrev:nä nu jävlar drar jag på mig stället å drar ner.. nu blir det åka av flickor!![]()
MrGooFy skrev:Jag svängde förbi knalleköket vid 14:40 med lastbilen men då vart det inte en båge där
Tänkte stannat o tjötat lite skit.
GSX-R Micke skrev:då va du för tidig!!![]()
![]()
MrGooFy skrev:Mm gissade på det men jag hade inte tid att stanna o vänta på folk utan tänkte mest stanna lite om det hade hunnit komma några. Inte direkt någon bra plats att ställa lastbilen där heller.
GSX-R Micke skrev:de e bara å dra igång saftblandarna å så börja pilla lite i en låda å så en gå omkring me ett papper som att man ska lasta av där... funkar ALLTID!!!![]()
GSX-R Micke skrev:de e bara å dra igång saftblandarna å så börja pilla lite i en låda å så en gå omkring me ett papper som att man ska lasta av där... funkar ALLTID!!!![]()
Chille skrev:det var en som råklotade idag på turen.. Stackarn.
Jag vet inte hur det är med han, hoppas han repar sig.
vi såg den eventuella ambulanshelikoptern som flög över oss på tullen. olyckan hände i svaneholm. Men han ska ha klarat sig iallafall.
sven666 skrev:mer åka på lördag verkar det som..![]()
![]() |
Nya Ducati XDiavel V4: Sporttouring på italienska
Ny design, ny motor och bät... |
![]() |
MP-Mässan lockade 55.000 besökare!
Hela 55.000 besökte finska ... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Jacob Sjöman Under... |
![]() |
Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |