Vägra vurpa
Ny medlem
Jag ska jobba halva lördagen, slutar väl vid 13.00
Försöker att hänga på er.
Försöker att hänga på er.
sven666 skrev:ed:
samling: imorgon SÖNDAG 23e.
plats: knalleköket (where else ) tid: 14:00
aktivitet: åka som inni heeeeeeeeeeeeeelvete!!!!!!
hot: dyk upp annars
sven666 skrev:vem som helst fdåre åka med bara dom hänger med...
dyk upp så får vi väl se om du palllar trycvoet hekr emekrlt-- hoo-haah!
:
buLLit skrev:sven666
Var du och två andra (varav en streetfighter) och buskörde utanför Hyssna i torsdags vid 16-tiden?
Jag hängde på en liten stund men skulle svänga av, killen på fightern såg ut att slita ordentligt i dom hastigheterna.
Håller ni det tempot hela tiden när ni är ute och kör förstår jag dock att det är många ADHD (Boråsare) som inte är så sugna på att hänga med ut och köra!
See you out there!
Var du och två andra (varav en streetfighter) och buskörde utanför Hyssna i torsdags vid 16-tiden?
Jag hängde på en liten stund men skulle svänga av, killen på fightern såg ut att slita ordentligt i dom hastigheterna.
Håller ni det tempot hela tiden när ni är ute och kör förstår jag dock att det är många ADHD (Boråsare) som inte är så sugna på att hänga med ut och köra!
See you out there!
GSX-R Micke skrev:full fart spar tid!! men sen gick de som de gick me för sven666!!
sven666 skrev:de va ett jävla gnäll.. hade 2 val.. diket eller upp i akkes röv.. valde diket. förresten så stod jag nästan stilla nä jag la mig i gräset..
ni överdramatiserar
en trevlig tur idag förresten.. lungt tempo men kul ändå
mååånga wheelies
GSX-R Micke skrev:de e konstigt för du stod ju stilla på viared sist me ju!! du ska helt enkelt inte stanna!!
See you out there!
Mackan skrev:KOM IGEN NU ALLA BORÅSARE med omnejd vi kan väl träffas på lördag 10.00 o dra en repa någonstans + en fika ,,, snacka med alla hoj åkare som ni känner så blir vi ett jävla gäng det vore mäktigt,,,,,
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|