Inte omöjligt att vi tittar förbi imorrn och ser hur det går för er. Vart håller ni hus nånstans då?rockagill skrev:2498931Hade hängt på men som sagt.. stunt i Bollebygd som gäller på lördag så tyvärr....
Inte omöjligt att vi tittar förbi imorrn och ser hur det går för er. Vart håller ni hus nånstans då?rockagill skrev:2498931Hade hängt på men som sagt.. stunt i Bollebygd som gäller på lördag så tyvärr....
Anderson skrev:2498976Inte omöjligt att vi tittar förbi imorrn och ser hur det går för er. Vart håller ni hus nånstans då?
Ha ha, den brukar ju inte komma förrrän jag har anlänt. Vi sticker ialla fall ut kl 12 och tar en sväng, kollar tråden innan jag sticker om det är nån som ska med.rockagill skrev:2499454Vet inte riktigt vad vi ska vara men någonstans i Bollebygd blir det
Ni får väl crusa runt lite... eller kör efter ambulansen
tohlzen skrev:2615285Jahapp ,,, 10 grader varmt å bara lite fukt på vägbanan,, ä fan tänkte jag sticker ut på en tur med Hayabusan å när jag kommer in till Borås så döm om min förfåning, där kom en röd VFR som man fick "morsa" på ,,, det e inte ofta sånt händer i mitten av november ,, å jag som trodde att alla hade slutat åka.
Får se om man kan åka på Julafton iår iförd i tomteluva
Mackan skrev:2618002ska vi ta en julaftons runda bara i stan då !? vore ballt med tomtedräkt o allt om vädret tillåter
Räkna med migksgixxer skrev:2621013jag e oxå på...ska börja leta efter en tomteluva som e stor nog att få på hjälmen....
Anderson skrev:2621047Räkna med mig
Se bara till att luvan sitter ordentligtrobb skrev:2622439jag åker bak på din då..
för min är i deler ta mej fan överallt...
Anderson skrev:2622673Se bara till att luvan sitter ordentligt
Du kan få en sån där barnsele som man fäster på ryggenrobb skrev:2623576japp.. lovar.. du har inte bilbälte som du kan specialmontera för min skull eller? kan tänka mig att det är helt jävla livsfarligt att åka med dej.. haha
Anderson skrev:2624752Du kan få en sån där barnsele som man fäster på ryggen
Mackan skrev:2633076va i paris vid denna tidpunkten förra året o jobba, o en kväll kom det förmodligen mer än 50 sporthojar o rullade på Champs Elyssé eller hur fan det stavas (den stora gatan från Triumf bågen o ner) tutandet o varvandes som om dom demonstrerade mot nåt det va jävligt mäktigt o se.
endel hade tomtedräkter o skit på sig !
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |