Lucky skrev:2288930vart är alla då?
Var det du som drog förbi Shell Göta igår kväll på bakdäcket??
Lucky skrev:2288930vart är alla då?
Micke S skrev:2289062Var det du som drog förbi Shell Göta igår kväll på bakdäcket??
Har du fått igång sugikukin än eller? Åker gjärna en sväng senare i veckan annars.Mackan skrev:2296704körning idag ! vid 18 tiden ungefär utanför knallle kuket
------------------------------------------------------
nää skiter nog i det !
Anderson skrev:2297656Har du fått igång sugikukin än eller? Åker gjärna en sväng senare i veckan annars.
Vad sägs om en tur idag då? Är ett par hojar som ska ut en sväng efter sex.Mackan skrev:2297704ja för fan den har gått några 100 mil nu, ja det gör vi jag o david skulle ut idag men som vädret säger, fuck off
Anderson skrev:2299497Vad sägs om en tur idag då? Är ett par hojar som ska ut en sväng efter sex.
Det är jag och jobbarkompisar på lugnets som ska åka så om ni vill kan ni komma hit vid sex tidenMackan skrev:2299530ja det är möjligt ! vart samlas vi isf ! jag kommer om jag kan
Anderson skrev:2299550Det är jag och jobbarkompisar på lugnets som ska åka så om ni vill kan ni komma hit vid sex tiden
Anderson skrev:2302980Åkning på lördag till varberg kl 10:00, samling på knalle köket.
The Shadow skrev:2304930Vad är det för åkning lugnt lr snabbast dit? Måste välja hoj
Det är nu, idag, alltså? Tur man är så uppdateradWargen skrev:2309047Är det någon som ska dra upp till ramnaslätt/viared och kolla på eller köra streetrace? Jag kommer så fort det blir nått
rAWTAZ skrev:2309109Det är nu, idag, alltså? Tur man är så uppdaterad
Tja, why not. Skulle la gå Sitter o jobbar lite nu så jag kan inte dra på momangen, men om en stund isf. Hur länge håller de på/när bör man åka dit?Wargen skrev:2309127Det är varje helg men det vore ju kul om man vet att nån ska dit. ska du?
Nå, jag ska iaf försöka pricka 19:00 vid ellos, får se om du är där då, eller andra för den delenrAWTAZ skrev:2309161Tja, why not. Skulle la gå Sitter o jobbar lite nu så jag kan inte dra på momangen, men om en stund isf. Hur länge håller de på/när bör man åka dit?
Edit: Nu föll poletten ner. Det är det som samlingen 19:00 är för, i take it
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |