Fireblejd
Ny medlem
davve skrev:2247584Får väll säga en dag då vi rookies kan dra dit och träna lite
Jag kan närsomhelst! Är tillfälligt sysslolös ...Vore ju kul om vi kunde ta en sväng innan midsommar kanske?
davve skrev:2247584Får väll säga en dag då vi rookies kan dra dit och träna lite
Fireblejd skrev:2248037Jag kan närsomhelst! Är tillfälligt sysslolös ...Vore ju kul om vi kunde ta en sväng innan midsommar kanske?
davve skrev:2248397Yepp .. om det torkar upp så kanske vi kan ta det ikväll..
davve skrev:2249916Vädret är lite halvt, ska vi skjuta på det en dag eller chansa?
Låter trevligt. Ska se om jag kan haka på. Kanske viker av i Gbg nånstans sen i så fall för att åka o jobba sej lite oxå...Anderson skrev:2268303På lördag ser det ut som att det blir en riktig långtur över hela dan. Minst 30 mil och vi tar oss ut mot tjörn/orust för att få njuta av mycket sköna kustvägar. Fyra hojar än så länge och vi sticker nog vid 10:00-11:00. Vore kul om det blev riktigt många. Alla är välkomna
Låter gott, ska ut o fiska o dricka pilsner med grabbarna nu så det blir nog inte jättetidigt imorrn. 0704-030601 Hör av er om ni vill följa med så bestämmer vi en tid.Hård skrev:2272016Låter trevligt. Ska se om jag kan haka på. Kanske viker av i Gbg nånstans sen i så fall för att åka o jobba sej lite oxå...
Ska kika på det.
Japp skivan fick jag, kanon tackar, sticker nu ut till orust. Avresa ca 13:30 tror jag om nån vill medRSV_R skrev:2274204Eventuellt hakar jag och en polare på också. Men vi får se.... öl dricka nu! Slår en signal isåfall. Funderar på att dra en repa och säga hej till David ute på Orust.
@Andersson: Fick du skivan med bilderna i original size? Klaga på Sundell annars!!
//Daniel
Anderson skrev:2274687Japp skivan fick jag, kanon tackar, sticker nu ut till orust. Avresa ca 13:30 tror jag om nån vill med
Ring i så fall sticker hemifrån nu.
RSV_R skrev:2282204Ojojoj.... det va nära ögat det manligaste jag hade gick förlorat! Mitt under pågående tur med Lam-Kaka, Bruzda och Ewwe bestämde sej Nalle för att det fick vara nog! Han kastade sej handlöst över instrumenteringen och kickade mej i axeln, för att sedan försvinna så fort benen bar....
Men skam den som ger sej.... efter att ha hämtat bilen och krypkört en mil så kan nu jag och Nalle äntligen återförenas som vänner!
Han såg lite medtagen ut och ångrade sitt agerande djupt.... Men jag förlät honom!
Han är ju ändå min Nalle....
Som sagt, var ju en något blöt fisketur på fredakvällen.RSV_R skrev:2278039Haha... ni va lite sega att komma fram till Orust! Men vi fick en fin sväng iaf. Goa vägar där ute ju! Var ju som en lång bana.
Lucky skrev:2279642aldrig någon som är ute å kör på kvällar efter 18:00?
är ute varje dag men ser inga
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |