Anderson skrev:2224050Dags att ta en tur på lördag tycker jag, har ett par killar till som är intresserade men inget bestämt. Vore kul å dra ihop ett gäng. Kanonväder utlovat.
tohlzen skrev:2228175OK ok ,,, sorry att jag inte kunde hänga på, har ju familj å hela skiten så helgen blev ju som den blev men på Tisdag, då blir det fantamej åka av för min del, jag hänger på på vad som helst ,,, vad tycker ni e det nån som e på G mer än jag så kan vi ju mötas på knallekoket på efter middan nån gång(15,00) eller därefter ??
nån som e på ?
Instämmer i frågan Nog för att motorn finns men jag är ingen raceputte direktWargen skrev:2228423Hur fort måste man kunna ta kurvorna för att få hänga med? Jag vill ju inte dra ner på tempot och dra ner på det roliga för er.
Wargen skrev:2244038Jag var på streetrace igår kväll. Men det var ju knappt nånting varken på ramnaslätt eller viared. Kom igen nu dra några repor på helgerna!!!
jo dig såg jag, jävligt fet hoj du har , du såg säkert mig race'a? det gick rätt skit i början som du kanske såg men jag vann iafdavve skrev:2244177Jag va ju där en stund
Wargen skrev:2244708jo dig såg jag, jävligt fet hoj du har , du såg säkert mig race'a? det gick rätt skit i början som du kanske såg men jag vann iaf
davve skrev:2244804
jag såg race'en, blev lite sugen på att ställa mig mellan er hehe
bara att öva lite starter så förnedrar du han hela vägen
Wargen skrev:2244826jo det var ju första gången jag racestarta så inte konstigt att jag slanga i början nästa gång får du köra!!!
davve skrev:2244922Mot amazonen kan jag köra
Fireblejd skrev:2245492Någon kunnig behöver instruera mig i bakhjulsåkning så jag kan dö lycklig sedan. Kan även tänka mig att åka en sväng på någon kurvig väg.
Finns tillgänglig nästan jämt.
Wargen skrev:2245634Kolla in den här filmen som visar hur en nybörjare lär sig slanga. http://video.google.com/videoplay?docid=-6656191590638402466&q=how+to+wheelie
hoppas du lär dig nått nu, men tänk på att välja rätt ställa att träna på, typ ramnaslätt. sen måste du göra en film, eller säg till när du är hyffsat bra så kommer jag och filmar garanterat!
Fireblejd skrev:2245734Viared känns mer som ett tillhåll för eliten.
frekke skrev:2246384Viared är väl stendött nuför tiden, bättre en rookie än ingen alls!
Fireblejd skrev:2246837Var uppe där igår en sväng och det var dött ja. Oh well, får väl förlägga sommaren där eller på Ramnaslätt så får vi se om det ger resultat.
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|