ADHD-åkning

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Hoj
DT 125 R -02*krashad* NSR 125 -96 *krashad*
fan va kul det va o köra idag, gick ju riktigt fort ibland, tack för sällskapet :)

hoppas ni inte tyckte jag körde allt för långsamt, så jag får hänga med nästa gång ;)

davve

I´ll make you famous
Gick med
20 Aug 2004
Hoj
GG EC300
hade hängt på idag om det inte vore för att batteriet va slut och att man ska jobba så dumma tider :huvet

stormiz

Carpe Diem
Gick med
10 Jun 2003
Hoj
gsxr1000 k5 , honda crf450-06
Coolt en r1 kompis 2 exakt likadana

e det du som åker med en röd redbull jacka ?

jag åker med svart jacka å en blå shoie hjälm med drak motiv

//Bolle

jajjamen ! måste vart dig jag hejjade på borta i fristad tidigare idag?

heh =)

jerkybartman

Slit inte på framhjulet i onödan ;)
Gick med
22 Jun 2006
Hoj
GASGAS sm 125
Är det någon som skall till Anderstorp den 1/9 för att åka bana?
Jag åker med dig de vet du, haha Det va rätt kul och va ute och köra ett gäng då blandade hojjar, Vädret var med oss också underbart, hoppas det blir igen ser framemot det Hade bra alla! :)

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
jap och tholzen åker ner till anderstorp den 1/9 om vädret är bra. redan föranmäld å betald sen lång tid tillbaka.:) vore kul om vi var ett gäng som åkte ner.

Retardation

Ny medlem
Gick med
10 May 2007
Hoj
Yamaha R1 2007, Honda VFR VTEC
jap och tholzen åker ner till anderstorp den 1/9 om vädret är bra. redan föranmäld å betald sen lång tid tillbaka.:) vore kul om vi var ett gäng som åkte ner.

Jag är anmäld. Vi kan väl höra när det börjar dra ihop sig så kan vi snacka oss samman innan vi åker till Anderstorp. Det är första gången som jag kör bana så ni får gärna komma med lite tips om vad man bör tänka på. Bensindunk? Tejp? etc. :tummenupp

MoYa

Made In Chile
Gick med
21 Sep 2005
Hoj
CBR 954 -02 :)
Tjaba boys

Detta låter kul i vilken grupp ska ni köra i :confused: , har inte anmält mig än, i vilken grupp ska man köra i tro aldriig kört på Anderstorp kanske skulle köra i lung gat gruppen eller :va ,men hade vart kul om det blir ett gäng som åker tillsammans dit.

Mr_Flax

Syns i Depån
Gick med
23 Sep 2004
Hoj
Honda 900 fighter, sukka k5 banhoj o två st husqvarna 258
tjuppas..

finns ingen möjlighet att efteranmäla sig på plats va?

Ohlzen

Gick med
1 Sep 2004
Hoj
BMW S1000RR
Jodå, det går fint att efteranmäla sig, läs mitt förra inlägg på körningen som var den 1/8 på sidan 42 i denna tråd, det e precis samma denna gång :)

Den 10/8 var det iaf 27 anmälda i lugna gruppen å 40 i snabba och dom tar max 60 pers i varje grupp.
Enligt erfarenhet från förra gången så var det mycket mera körtid i lugna gruppen då det inte var några krasher i den gruppen, samt att det inte är så mycket trafik på banan, hade jag inte kört på bana innan så hade iaf jag tagit lugna gruppen då det inte är så mycket trafik, men man får köra precis så fort man orkar i lugna gruppen med :yoparty

Jag å Freestyle ska fisa runt i snabba gruppen iaf å hoppas man får mera körtid än förra gången :D

Bensindunk kan man ta med sig om man vill, men det går fint att åka iväg å tanka mellan passen med, macken ligger bara 5 minuter från banan så man har tid att tanka där om man vill, man kör en ½ halvtimme å vilar 1 timme hela tiden, tejp kan man ta med sig med om man hade tänkt å vurpa ,,, muhahaha

Jag ska iaf ta med mig mycket att dricka då man har kondition som en kamelont :gnissla

GSX-R-Mikko

Vill mycket, Kan inget...
Gick med
12 Aug 2007
Hoj
Kawasaki ZZR 1400 -07

Bensindunk kan man ta med sig om man vill, men det går fint att åka iväg å tanka mellan passen med, macken ligger bara 5 minuter från banan så man har tid att tanka där om man vill, man kör en ½ halvtimme å vilar 1 timme hela tiden, tejp kan man ta med sig med om man hade tänkt å vurpa

kan köra ner tankbilen och ställa i depån så slipper ni åka iväg för att tanka! :tungan

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati