Hade gärna åkt o hojen funkade, krånglar igen som vanligt
då börjar du få bråttom att fixa maskinerit för falkenberg är på onsdag!"!! jag ser fram emot att få jaga runt dig lite...!
davve det regnar fast det är klart har ju inte hindrat förr men får no visa sig hemma ikväll så ungarna kommer ihåg vem man är
andersson va tror du om o beställa en sån här du kan ju dra av tre hyr timmar till mig på investeringskostnaden då saknas nog inte såååå mycket
Satte i mindre munstycken idag och det hjälpte föga, imorr´n ska den få nya spolar o kablar så ska vi se vad de gör. Har tillgång till delar från en -98 och det mesta är samma på dom så tids nog ska jag nog få ihop de. Har ialla fall en ny koppling med bra bett i så nu kan man inte skylla på det heller när man blir ifrån åkt.
vad ligger en sån där på egentligen nyfiket frågat, kanske kunde gå ihop sig tids nog.
låter bra.... då håller vi tummarna för vädret me...... anderstorp är tyvärr fullbokat.. så du får sätta ut köpes annons i köpesforumet om du skall me dit..
min egen banträff blir inget av. blir avrostningskörning på vårkanten istället
Du får tjoa till om du vill ha hjälp om det blir motorbyte ,,, ska väl inte ta mer än ett par timmar om man e 2
För det e väl förgasare på bägge va
Jag har nog även en verkstadshandbok i pdf till din maskin tror jag
Verkar som min e-post klient inte accepterar att jag skickar filer över 20mb, kan ju alltid bränna ut dom på skiva eller använda nåt annat progg för att skicka dom
Provade med ny pulsgivare idag och det hjälpte inte heller, fick ordning på kopplingskorgen ialla fall så nått framsteg gjorde man ju. Ska kolla med snus imorr´n om han har några ideér o tips vad det kan vara. Börjar se mörkt ut för mig vad gäller falkenberg, får se vad morgondagen har att erbjuda.
Inga problem Janne, du bara bokar upp dig på 490 tim bänkkörning á 300:- så åker jag å köper en imorgon.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|