Kortege med Lugnets MC på lördag till förmån för barncanserfonden. Jag o Caroline från lugnets kommer att åka. Samlas på lugnets kl 10:30.
Mer info finns här www.lugnetsmccenter.se/
Mer info finns här www.lugnetsmccenter.se/
Annars så kan man ju alltid kolla på "Scandinavian open /SM MC 22-23 Sept". Jag har funderingar på att åka ner och kolla om det nu mot all förmodan skulle råka bli bra väder... (Med tjejen på bönpallen, lite får dem väl tåla...)
http://www.falkenbergsmotorklubb.nu/kalender_sida.php?id=10
hade du tänkt skjutsa på r1an då? hur fungerar de? jag var lite sugen på en o7a r1a men efter 500 meters provkörning var de ingen ide. damen ville bara rammla av den där minimala bönpallen med fotpinnar som knappt sticker utanför cutsen.... fungerar de bättre för dig elelr är de bara min tjej som är kräsen?
fick bli en k6a istället den var mer skjutsvänligt....
vädret ser ju faktiskt lovande ut på lördag... hur lång blir rundan är de bara lugnets genom stan sen hoffsnäs som gäller? i pensionärstempo dessutom anatar jag? kanske skulle ta med damen bak då. hon gillar ju fika
Ja, det blir R1:an för VFR:n råkade bli överbackad av min granne
Vi är fyra stycken (tre hojar) som tänkte åka ner på lördag om det blir väder. Den ena killen har en Varadero så det blir ingen överljudsåkning men han kör den rätt hyfsat ändå. De två andra skall stanna över natten men vi åker tillbaka samma dag.
Hon saknade VFR:n väldigt mycket i början men nu har hon vant sig och nu går det riktigt bra säger hon. Det enda problemet är att hon blir lite trött i nacken efter en dag på rettan.
Om någon vill åka idag så träffas vi kl. 13.00 vid Mc Donalds knalleland.
See ya.
dessutom e det allmännhetens körning på A-Torp den 22/9 kl:17,00-20,00
jo ,,,, som sagt 25/9 e det ,,, får nog skaffa brillor snart
Finns det ngt intresse för en tur imorgon!Jag känner inget behov av att se moto gp så ja kan tänka mig att åka när som....
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|