ADHD-åkning

ksgixxer

Ny medlem
Gick med
2 May 2006
Hoj
1100 GSXRatbike och en minimoto..
de verkar som om de e några fler som vill ut o åka men inte förrän efter 13..

ksgixxer

Ny medlem
Gick med
2 May 2006
Hoj
shellmacken viared?

de här forumet funkar inget bra om man ska planera körningar...starta en msnlista kanske?jag kan börja....ksgixxer(at)hotmail.com...bara att adda mig ni som e åksugna,jag e på för de mesta..

Last edited:

Anpe

Gsx 1400 till salu!!
Gick med
11 Nov 2004
Hoj
Ktm 640 sm -04
he he man förstår juh varför sidan blir seg iaf:D funkar bra ses vid shell

Marti

Ny medlem
Gick med
6 Oct 2007
Hoj
2011, Honda CBR1000
Hej på er!
Vid en slump fick jag träffa några av er vid Viared idag:) Kunde dock inte hänga på denna gång då jag håller övningsköra:) men ser framemot att åka med er SNART!

Ha det.

ksgixxer

Ny medlem
Gick med
2 May 2006
Hoj
ÅKNING IMORRN!!!samling vid "donken" knalleland kl 12.15...iaf om de blir lika gött väder som idag...

Anpe

Gsx 1400 till salu!!
Gick med
11 Nov 2004
Hoj
Ktm 640 sm -04
Attans att man inte kan imorrn:mad: hatar kalas...om det inte är mitt eget:D
Trevlig tur idag...men det känns att det börjar bli vinter...!

Hoppas ni får en rolig tur imorrn! ha d!

ksgixxer

Ny medlem
Gick med
2 May 2006
Hoj
PGA typiskt boråsväder så blir de nog ingen åkning idag...iaf inte 12.15...kanske om de blir bättre i eftermiddag...

rockagill

Våren är här!
Gick med
24 Apr 2004
Hoj
GSXR 750, 2 minimotosar och jetski =)
Vi får skjuta upp åkandet idag då det nu tyvärr duggregnar. Ny tid kommer i eftermiddag om det blir bättre väder.

ksgixxer

Ny medlem
Gick med
2 May 2006
Hoj
nix,de sket sig med åkning idag...får hoppas de blir bra väder i veckan istället...

stormiz

Carpe Diem
Gick med
10 Jun 2003
Hoj
gsxr1000 k5 , honda crf450-06
hoppas att d blir mö åka 2008 ..för vädret denna sommarn var under all kritik..
blev iaf en 600 mil ! har inte åkt båge me någon av er här från SH om man inte ska räkna me davve o freestyle som e vänner från förr..

ser fram emot sommarn 2008 :)

ksgixxer

Ny medlem
Gick med
2 May 2006
Hoj
15 mil idag...lite kallt om fingrarna men en go tur va de iaf....

Ohlzen

Gick med
1 Sep 2004
Hoj
BMW S1000RR
Haha ,, jo ni får ta er i kragen, så många banträffar som jag försökt få med er på 2007, hände väl nån gång bara att det var nån som haka på, 2008 kommer jag fortsätta att tjata hål i huvvet på er :D allt för att få med några av er på banträffar, har man väl kört 1 gång så e man fast, jag lovar er + naturligtvis en massa andra åkningar med för den delen, själv kommer jag ha 2 maskiner att åka på nästa år är det tänkt.
1 maskin för bana + 1 för gata ,, det e lite tungrott med en Hayabusa på bana som jag hade iår men likförbannat hade jag kul, så jag hoppas på en gixxer1000 till nästa år så får busan bara gå gata :)

Väl mött till våren :tummenupp

stormiz

Carpe Diem
Gick med
10 Jun 2003
Hoj
gsxr1000 k5 , honda crf450-06
tohlzen : jag är dåligt uppdaterad.. går busan riktigt nu ? antar att det rör sig om en 300 hk?

LillSnorring

Haschodlare på heltid
Gick med
22 Nov 2007
Hoj
1991 Honda CBR 600,YZF 600r Streetfighter
Haha ,, jo ni får ta er i kragen, så många banträffar som jag försökt få med er på 2007, hände väl nån gång bara att det var nån som haka på, 2008 kommer jag fortsätta att tjata hål i huvvet på er :D allt för att få med några av er på banträffar, har man väl kört 1 gång så e man fast, jag lovar er + naturligtvis en massa andra åkningar med för den delen, själv kommer jag ha 2 maskiner att åka på nästa år är det tänkt.
1 maskin för bana + 1 för gata ,, det e lite tungrott med en Hayabusa på bana som jag hade iår men likförbannat hade jag kul, så jag hoppas på en gixxer1000 till nästa år så får busan bara gå gata :)

haha ja e iaf me på banträffar, e sjukt sugen (är fortfarande ban oskuld). får la se på vilken bana ja lyckas skrota min cbr.. har en tendens att alltid öka lite tills de e försent haha

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
hoppas att d blir mö åka 2008 ..för vädret denna sommarn var under all kritik..
blev iaf en 600 mil ! har inte åkt båge me någon av er här från SH om man inte ska räkna me davve o freestyle som e vänner från förr..

ser fram emot sommarn 2008 :)

Ja 08 får de bli mer åkning... och en bandag får du palla dig ut på!!!

Även jag fastande för banåkning i sommar, 80 mil på bana varav 7 banträffar. Samt lyckades med 3 krasher:) Nu står ny racehoj och 30 Slicks och väntar på år 08 bara en licens att ta. Vore skoj om mer folk från sporthoj hängde me ner. Ni kör ju som tokar på gatan många av er. gör de säkert å kör ännu fortare på banan, utan träd, bilar eller grus.:tummenupp

tohlzen : jag är dåligt uppdaterad.. går busan riktigt nu ? antar att det rör sig om en 300 hk?

Den går la tillräckligt för att ganska lätt smiska ifrån en gsxr 1000 06a med 172 hk på slangen. Allt mellan 100-300 blås... tror inte tholzen ligge rpå latsidan i vinter så nästa sommar blir de ännu tuffare.

haha ja e iaf me på banträffar, e sjukt sugen (är fortfarande ban oskuld). får la se på vilken bana ja lyckas skrota min cbr.. har en tendens att alltid öka lite tills de e försent haha

Kör du med den inställningen på gatan så förstår jag itne varfrö du är rädd för banan.. där har du leka kulor å leka i å de krävs rätt bra vurpa för å SKROTA hojjen. Men åk ner till falkenberg eller anderstorp på en kvällsträning. du komme rinte ångra dig:tummenupp

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept