Haha ,, jo ni får ta er i kragen, så många banträffar som jag försökt få med er på 2007, hände väl nån gång bara att det var nån som haka på, 2008 kommer jag fortsätta att tjata hål i huvvet på er allt för att få med några av er på banträffar, har man väl kört 1 gång så e man fast, jag lovar er + naturligtvis en massa andra åkningar med för den delen, själv kommer jag ha 2 maskiner att åka på nästa år är det tänkt.
1 maskin för bana + 1 för gata ,, det e lite tungrott med en Hayabusa på bana som jag hade iår men likförbannat hade jag kul, så jag hoppas på en gixxer1000 till nästa år så får busan bara gå gata
Väl mött till våren
hoppas att d blir mö åka 2008 ..för vädret denna sommarn var under all kritik..
blev iaf en 600 mil ! har inte åkt båge me någon av er här från SH om man inte ska räkna me davve o freestyle som e vänner från förr..
ser fram emot sommarn 2008
Haha ,, jo ni får ta er i kragen, så många banträffar som jag försökt få med er på 2007, hände väl nån gång bara att det var nån som haka på, 2008 kommer jag fortsätta att tjata hål i huvvet på er allt för att få med några av er på banträffar, har man väl kört 1 gång så e man fast, jag lovar er + naturligtvis en massa andra åkningar med för den delen, själv kommer jag ha 2 maskiner att åka på nästa år är det tänkt.
1 maskin för bana + 1 för gata ,, det e lite tungrott med en Hayabusa på bana som jag hade iår men likförbannat hade jag kul, så jag hoppas på en gixxer1000 till nästa år så får busan bara gå gata
Väl mött till våren
tohlzen : jag är dåligt uppdaterad.. går busan riktigt nu ? antar att det rör sig om en 300 hk?
haha ja e iaf me på banträffar, e sjukt sugen (är fortfarande ban oskuld). får la se på vilken bana ja lyckas skrota min cbr.. har en tendens att alltid öka lite tills de e försent haha
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|