Tigerman
Hårt o Brutalt
JAsså e det så ja..men okej ja får ditt konto nr då.? :kocko HAAA e det hadde vartit sköj o få glida med några ny bågar omkring sig nån dag i sommar om det nu kommer nån snart Ha det gött !!! gbgtommy@hotmail.com
Tigerman skrev:JAsså e det så ja..men okej ja får ditt konto nr då.? :kocko HAAA e det hadde vartit sköj o få glida med några ny bågar omkring sig nån dag i sommar om det nu kommer nån snart Ha det gött !!! gbgtommy@hotmail.com
Tigerman skrev:Hur går man med här i klubben Adhd.? HAA !!!
WildAndCrazy skrev:Ähhh sug balle...
Fan jag kolla upp Motard idag är fan lika dyra o ha en sån som sporthoj =(
Sååå nu när jag är på benen IGEN så kanske man skulle leta på sig en sportis igen ?! Nån i Borås som har "haffsad" försäkring på sig???
frekke skrev:Ne, verkar väldigt lugnt i år?! Jag var uppe på viared en timme, inte en kotte.
frekke skrev:Ne, verkar väldigt lugnt i år?! Jag var uppe på viared en timme, inte en kotte.
sven666 skrev:håller med.. verkar stendött i borås.. är det för att jag flyttat till GBG? (är ändå ute och åker en del)...
med team ADHD som numera bara kör bana och acce på sjukan (igen, nån som vet hur det går för han?) så är väl dom drivande vansinnes-förarna hyffsat uträknade tyvärr....
Anderson skrev:Garanterat färdig i början på nästa vecka, kommer förmodligen att åka varje dag så är det nån som känner för att hänga på så skriv här bara så tar vi en runda.
sven666 skrev:1. ha en hoj (räknar ut vissa stortrutade dönickar redan där )
2. gör nåt tufft (wheela förbi snuten eller burna på torget tex)
3. kör tills du dör (är väl det dom flesta jobbar på)
4. ha fest och bjud på jättemycket sprit och gott...
ed: detta är platsen för mina kommande hyss, ska fixa lite "action" bilder nån fin dag
@lucky - drar till hultsfred imorron, men i nästa vecka e jag fetpå lite gasgas
Anderson skrev:Tjenare grabbar, onsdag och/eller torsdag kväll så sticker jag och ett par polare ut. Är det nån som är sugen så är det bara att höra av sig.
Anderson skrev:Tjenare grabbar, onsdag och/eller torsdag kväll så sticker jag och ett par polare ut. Är det nån som är sugen så är det bara att höra av sig.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|