Ravetrancer
Now even more badass!!!
Ikväll kör jag för att ära dig och det du gillade mest av allt i livet, köra mc. Efter det så säljer jag den Timmy, för jag vågar inte riskera livet, det har vart riktigt nära ett flertal gånger det vet du. Det har vart kul att ha dig att köra med, men nu känns det inte så¨längre när du inte finns på vägarna här mer
Fan du lovade mig att det inte skulle hända nåt, jag sa att jag visste inte vad jag skulle göra om du gick bort. Kom tillbaka nu innan jag sprängs itu inombords. Sluta skoja med mig för det är inte kul, kom tillbaka......NU!
Jag har så mycket minnen av dig, du är fastetsad i mitt hjärta, saknar....
Måste bara få berätta för dig nåt som jag inte sagt till dig älskade vän.
Du vet att jag älskar dig, det har jag sagt tusen gånger. Men du vet inte att varje gång jag var med dig så försvann tomheten efter min bror så fort du var i min närhet. Kommer ihåg när du brukade komma körandes på vägen till mitt hus, då fylldes ett tomrum i mig som jag haft i många år. Det var kärlek min vän, sann kärlek, trodde aldrig jag skulle hitta den igen, men så kom du in i mitt liv. Hoppas att du kände samma sak, att du kände att jag älskade dig som min egen bror för det var precis det du var Timmy, min bror.
Ha det bra så länge och hälsa min andra bror också.
Jag gråter
Din bror Slisko
Fan du lovade mig att det inte skulle hända nåt, jag sa att jag visste inte vad jag skulle göra om du gick bort. Kom tillbaka nu innan jag sprängs itu inombords. Sluta skoja med mig för det är inte kul, kom tillbaka......NU!
Jag har så mycket minnen av dig, du är fastetsad i mitt hjärta, saknar....
Måste bara få berätta för dig nåt som jag inte sagt till dig älskade vän.
Du vet att jag älskar dig, det har jag sagt tusen gånger. Men du vet inte att varje gång jag var med dig så försvann tomheten efter min bror så fort du var i min närhet. Kommer ihåg när du brukade komma körandes på vägen till mitt hus, då fylldes ett tomrum i mig som jag haft i många år. Det var kärlek min vän, sann kärlek, trodde aldrig jag skulle hitta den igen, men så kom du in i mitt liv. Hoppas att du kände samma sak, att du kände att jag älskade dig som min egen bror för det var precis det du var Timmy, min bror.
Ha det bra så länge och hälsa min andra bror också.
Jag gråter
Din bror Slisko