adnan_gangster

Status
Ej öppen för fler svar.

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Hoj
SV650S K3 "SE"
Mögel skrev:
Fan när man läster sånt här tjänst det nästan som man ska skita i nummer plåten.... :huvet
Yep min rök föra nga veckor sedan.... efter att ett solklart fall av "VV info som gav tjuven hojen" här på SH.. tänkte jag, that's it! och så rök den.. har inga problem med att betala de böter man får för att inte ha regskylten. För precis som man läser här händer det i princip inte ett jävla skit för de som snor våra hojar :mad:

/Cel

tuppjuck

Lagom är för lite!
Gick med
25 Jul 2005
Hoj
Radfyror o V-twin.
R1 Jonaz skrev:
ok rätta mig om jag har fel men visst fan poserar pungråttshjärnorna runt en bmw m3???eller??

den här lilla ponken skulle behöva en ride i skuffen på min bmw runt sverige o visas upp för alla hojåkare...givetvis får han ligga i skuffe invirad i plastsäck så det inte blir så mkt skit i min baklucka.....sedan ut med han i skogen o låta han få sina knän avskjutna...sedan bakluckan igen o hem till landskrona med aset som kan få visa polarna hur tuff han e......
Bara att åka o hämta...vart finns han??? :)

Eller ett hästhuvud i hans säng när man väl hittar honom? :cdevil

JayZin

If I Only Had Wings On My Gixxer.......
Gick med
5 Aug 2006
Hoj
GSX-R 1000
Who Tha Fuck Is Adnan...

What´s The Big Problem... Vet ni vem d e så´e d väl bara å åka ner ett par stycken, binda han vid bakhjulet å dra iväg en burnout. Låt han andas in lite härliga gummirester från bakhjulet så får vi se om han tycker motorcyklar e lika roliga. Behövs inga HD lirare för d.... Dem kan ju inte ens göra Burnouts hehehe..... good luck

Homo

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
80talet 80talet va kunde gå snett va kunde gå galet
han kan få suga min balle, jag tvivlar på att han har nåt val om jag skulle stå där ensam med honom

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...