adnan_gangster

Status
Ej öppen för fler svar.

RedBaron

Kör lätt modifierad och aptrimmad GSX1100
Gick med
3 Sep 2004
Hoj
Lätt modifierad GSX1100
Nitrogen skrev:
Jag försökte övertala min farsa, som kör HD, att åka ner dit med sina polare på semestern och jävlas lite med dom.
Och ett tag hade jag planer på att gå över till HA's högkvarter, då jag jobbade i lokalerna bredvid i sommras hähä. Men dom såg så läskiga ut så jag drog mig för att gå in där :p
Jag håller hursomhelst tummarna för att skitungen snor fel hoj.
Jo de hade säkert blivit impade och direkt dragit upp till Landskrona för att ta hand om honom :lol

Busafreak

Sportforever-customnever
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Hayabusa, CBX 1000, REX 98cc -39
Nitrogen skrev:
Jag försökte övertala min farsa, som kör HD, att åka ner dit med sina polare på semestern och jävlas lite med dom.
Och ett tag hade jag planer på att gå över till HA's högkvarter, då jag jobbade i lokalerna bredvid i sommras hähä. Men dom såg så läskiga ut så jag drog mig för att gå in där :p
Jag håller hursomhelst tummarna för att skitungen snor fel hoj.

Jag har också jobbat granne med HA, i hus nummer 14, snett emot. Lugnaste gatan i stan.

[- sNaIjK -]

Sporthojsnörd
Gick med
7 Sep 2004
Hoj
Stulen
Busafreak skrev:
Jag har också jobbat granne med HA, i hus nummer 14, snett emot. Lugnaste gatan i stan.

Well heard of that too. Förvisso bandidos, när dom övergav sitt ställe blev det en j-vla massa inbrott etc men när dom "opererade" där var det hur lugnt och fridfullt som helst i kvarteret.

Lurch

Partiellt rupturerad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 750
Han heter _AdNaN numera på lunar. Hälsa på och skriv nåt trevligt i gästboken vetja!

loser

Född förlorare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 950 SM
Nitrogen skrev:
Förmodligen inte, men tanken på det är ju rätt upphetsande! :rolleyes:

Tanken på att det skall drabba Adnan, är ungefär lika upphetsande som att tänka att cancer kan drabba vem som helst i din vänskapskrets. För det är precis vad det handlar om. En "sjukdom" som slår till där vi minst anar det. :mattias

Last edited:

Bollox

Hell 'n gore
Gick med
5 May 2003
Hoj
Scott
Vad glad killen blir när han ser hur mycket uppmärksamhet han får. Eller det är kanske inte det han är ute efter?

Hur var det nu med personangrepp på SH? :va

Sluta tjafsa om killen är ni snälla. Han har säkert inte valt att vara. Pungt!

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
loser skrev:
Btw, så här kan det gå i Landskrona:
http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=22620&a=451340

Sist jag passerade förbi den hålan, sade mina Malmö vänner åt mig att låsa dörrarna på bilen och hålla stumt igenom byn. Kan det ge en hint om läget där? :rolleyes:

Var nere i stan då strax efter. Jag noterade att det finns två polisbilar, varav en med hund. De får gärna ge mig böter, bara de tar lite folk i stan och sätter dem där de hör hemma..! Det borde de kunna göra, om inte annat med hunden... :hihi

Kan också meddela er som inte bor här att man märker i princip ingenting av brottsligheten i stan - förutom då stulna hojar - i princip. Trots att den är liten och har Sveriges 4:e högsta brottslighet så håller de sig rätt så väl gömda när de bråkar och står i. Det var bra mycket värre för ett par år sen..!
Jaja, kanske börjar man bli immun... :rolleyes:

Ducster900

Ducster900
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
Ducati Monster 900Sie -00 (numera såld...)
loser skrev:
Btw, så här kan det gå i Landskrona:
http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=22620&a=451340

Sist jag passerade förbi den hålan, sade mina Malmö vänner åt mig att låsa dörrarna på bilen och hålla stumt igenom byn. Kan det ge en hint om läget där? :rolleyes:

Dina vänner har nog inte sett särskilt mycket av LA, bara hört rykten, va?

Jag är 45, har bott här sedan 1967 med undantag för 10 år då jag bodde 6 km utanför innan jag flyttade in igen, gick alla åren i skolan här, även dom åren.
Bor sedan 18 år i en fristående villa två km från centrum och har aldrig varit utsatt för något liknande.
Ett inbrott i lägenheten runt 1986 och ett i kåken 1993 är det enda vi inom familjen varit utsatta för.

Visst, det förekommer mycket skit här, och i förhållande till stadens storlek är det säkert förhållandevis mycket men att inbilla sig att det är en laglös stad där man inte är ute efter mörkters inbrott är direkt löjligt.
Att man inte bör gå i dom mörka kvarteren på småtimmarna är givet, det gör inte jag heller.

Under dom 18 åren har jag haft motorcyklar i garaget, kid´sen har haft mopeder i förrådet utan att de försvunnit, inte ens olåsta cyklar rörs i våra kvarter.
Några hundra meter bort finns det kvarter som är dominerade av "dom där", där försvinner cyklar på löpande band men inte ens det känns särskilt farligt, bara irriterande...

Ni som har skräck för Landskrona borde kanske se er omkring i stan istället för att dömma ut den utan att ha avrit här.
Dom som skjuter på varandra tar, förhoppningsvis ut varandra, om inte direkt så genom kommande utvisningar...

VolvoT5

Ny medlem
Gick med
3 Sep 2005
Hoj
Letar
Hade den killen snott nåt från mig å jag "viste" de va han skulle jag skära K-ken av honom direkt. Ni som blivit av med bågar de e ju bara å åka ner till dom streetRacen å skicka ut nåt framför dom typ en Gris (på en kärra) sen finns ingen långfingrig adan längre. Nåt iallafall så de blir slut på hans stöldturne.
Party today :fyllisar å lite :tuttar hehe ha de

gthyni

Está demasiado frío!
Gick med
24 Jul 2003
Hoj
Hojlös f n. fd KTM, Moto Guzzi, Yamaha, GasGas, BSA
HA är ingenting mot internet,
här är folk tuffa som f-n -
fingrarna fullständigt löper amok över tangentbordet
BEWARE!!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...