Två grejjer som jag hakar upp mig på först och främst, men även flera mindre...
Nummer ett, han säger emot sig själv. Han säger att han kommer ta bort specialerbjudandet inom kort och därefter höja priset MEN samtidigt står det längre ner att han kommer ta bort hemsidan inom kort när han har tillräckligt med folk att jobba med
Nnummer två, HAN avslöjar inte vad produkten är vilket är det första att börja fundera över huruvida han efterapar pyramidspel etc.
MEN affärsiden i sig är så jävla bra så länge det finns lättlurade människor där ute, för det är han som är vinnaren och de andra troligtvis förlorarna.
Nej, jag har inte gått på något pyramidspel eller liknande tidigare men har stor erfarenhet av det och jag VET att det är grundaren/arna som är de egentliga vinnarna och därefter följer förlorarna förutom en mindre procent småvinnare. Men när man har räknat ut timpenningen så är det inga vinnare. Personligen jobbar jag inte påfrestande för under 200:-/timme men kan göra skitjobb där jag kan göra annat vid sidan om för 100:-/timme som jag gör i dagsläget. Jag har dålig lön MEN jag har tid till att tjäna pengar vid sidan av och ett jävligt bra och roligt jobb. När jag tjänade mer än det dubbla så var jag aldrig hemma utan jobbade arslet av mig och vad har jag då för användning av pengarna?
Så mitt råd är: Gå inte på såna här enkla grejjer utan gör som Mikael Eriksson själv och lura folk.
Edit/ Och vem betalar i förväg till något som luktar illa redan från första anblicken? Inga vinnare gör det direkt