AFTER HOJ - MCK Vilse Skånevårturen -09

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Står gamla ragget och serverar i baren månne? :hihi

nä inte direkt, bara varit där en gång o d räckte. bara massa gubbar som står o dregglar över avdankade ensamstående mammor. är inte ute för att ragga men det är inte fel att ha något intressant/fint att kolla på. ;):tummenupp

Pyret1964

Mctjej
Gick med
23 Mar 2008
Hoj
2009 Triumph Sprint ST 1050
nä inte direkt, bara varit där en gång o d räckte. bara massa gubbar som står o dregglar över avdankade ensamstående mammor. är inte ute för att ragga men det är inte fel att ha något intressant/fint att kolla på. ;):tummenupp

Hade jag varit 20 år yngre hade jag gärna hängt på jag också men jag antar att en annan skulle bara representera Jurassic Park isåfall... :gnissla .. gammal som gatan..:banana ..
Skräcködlor ska hålla sig hemma när mörkret faller...:brinnerup

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Ingen fara. Jag kommer ju att vara där. :)

hahha men kan ju inte sitta o glo på dig hela kvällen, lite varitation e alltid bra. :D :arsele :krama

förrästen så har du redan en dejt med bitchen, o ja pallar inget triangeldrama. ;)

Last edited:

Biker Bitch

This Bitch Bites!
Gick med
15 Feb 2008
Där landsvägen slutar och oändligheten börjar! Mit
Hoj
Bensinvärdinna till en HONDA CBR600 Repsola.
Hade jag varit 20 år yngre hade jag gärna hängt på jag också men jag antar att en annan skulle bara representera Jurassic Park isåfall... :gnissla .. gammal som gatan..:banana ..

Då har du inte sett skräcködlor på krogen, för det har jag gjort!! Man blir aldrig för gammal för att dricka bira, köra hoj och ha skoj!!

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj

ähh man blir aldrig för gammal för att ta sig en öl o umgås med vänner. som sagt, variation e bra! :tummenupp

Wanted

Adrenalin-gosse!
Gick med
12 Jan 2007
Hoj
CBR1000RR

Jasså.. jag har faktiskt aldrig varit där så jag kan inte uttala mig om det. Avdankade ensamstående mammor, nej tack.. Men är det bestämt vart vi ska?

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Hoj
En sån grön.
hahha men kan ju inte sitta o glo på dig hela kvällen, lite varitation e alltid bra. :D :arsele :krama

förrästen så har du redan en dejt med bitchen, o ja pallar inget triangeldrama. ;)

Okej då, jag kan också komma så du har nått mer o spana på.
kruxet blir nog bara att jag o Sideline måste stå tillsammans hela tiden så att du inte går och blir skelögd. :)

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Okej då, jag kan också komma så du har nått mer o spana på.
kruxet blir nog bara att jag o Sideline måste stå tillsammans hela tiden så att du inte går och blir skelögd. :)

hahhaha.....nädå ingen fara. jag är tjej kan göra två saker samtidigt. :arsele men d e bra, ju fler hunkar desto roligare. :hihi :tummenupp

eftersom det finns folk som är lite yngre så röstar jag på möllan, där kommer alla in. OM folk vill gå till harrys tänk på vad ni har på er, inga gympadojjor är ett tips. ;)

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM