AFTER HOJ - MCK Vilse Skånevårturen -09

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
ja precis, ju fler killar ja kan glo på desto roligare. :arsele :D :tummenupp

Du tror inte att det kommer finnas tillräckligt många killar för dig att titta på eller!? Själv tror jag att det är vi som skulle behöva lite fler tjejer att spana på och umgås med. Med detta inte sagt att det skulle vara något som helst fel på er som ska med.

Sen var det faktiskt så att jag tänkte att... äsch jag tror nog att du förstod vad jag menade med det förra.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Du tror inte att det kommer finnas tillräckligt många killar för dig att titta på eller!? Själv tror jag att det är vi som skulle behöva lite fler tjejer att spana på och umgås med. Med detta inte sagt att det skulle vara något som helst fel på er som ska med.

Sen var det faktiskt så att jag tänkte att... äsch jag tror nog att du förstod vad jag menade med det förra.

hahah ja har varit ute i malmö ett par gånger, här finns verkligen inget att titta på. sen vill ja ju gärna prata med d ja tittar på, så om ja pratar med er här så kan ja ju prata med er ute med. annars tror killar bara att man raggar på dom. :rolleyes:

:hihi :tuttar

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
hahah ja har varit ute i malmö ett par gånger, här finns verkligen inget att titta på. sen vill ja ju gärna prata med d ja tittar på, så om ja pratar med er här så kan ja ju prata med er ute med. annars tror killar bara att man raggar på dom. :rolleyes:

Då var iaf inte du på Moosehead i lördags.

Du måste ju inse att det beror ganska mycket på hur du pratar med killarna. Kroppsspråket är även det otroligt viktigt. Om en tjej trycker sina intimare delar mot mig medan vi pratar tolkar då iaf jag det som att hon vill ha mig. Skulle inte du göra det!?
Men om tjejen håller sig på lite lagom avstånd och inte söker någon direkt närhet tror inte jag iaf att hon vill ha något mer just nu. Kanske lite senare.

^WickeD^

Radical Riders
Gick med
6 Jul 2004
Hoj
Suzuki GSX-R 1000

Vad faan snackar du om???!!
Du kan ju titta på mig och WickeD när vi sprider bananen över hela landet!!!!:banana :banana :banana :banana :banana :banana

Vi laddar inför festen redan nu!!!

SKÅL!!!!:banana :banana :banana :banana :banana

Massa goa kramar från Ocean:krama :krama :krama :krama :krama :banana :banana

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Då var iaf inte du på Moosehead i lördags.

Du måste ju inse att det beror ganska mycket på hur du pratar med killarna. Kroppsspråket är även det otroligt viktigt. Om en tjej trycker sina intimare delar mot mig medan vi pratar tolkar då iaf jag det som att hon vill ha mig. Skulle inte du göra det!?
Men om tjejen håller sig på lite lagom avstånd och inte söker någon direkt närhet tror inte jag iaf att hon vill ha något mer just nu. Kanske lite senare.

brukar d hända ofta att tjejer står o gnider sina nederregioner mot dig?

jag är rätt flörtig av mig till sättet men d betyder inte att jag vill nåt. kanske lite svårt att förstå. hehe

haha nää va inte på älghuvud.

Pyret1964

Mctjej
Gick med
23 Mar 2008
Hoj
2009 Triumph Sprint ST 1050
Det händer. Kanske inte riktigt så ofta som tidigare.

Hmm.. antingen försöker du påstå att det skulle vara ett fenomen som kullor ägnat sig åt :va , eller så är anledningen till att det har minskat för dig inte den att du har flyttat från kullornas land utan snarare att du har antagit en annan proportion i det yttre :confused: .. ja vem vet du kanske har ökat på vissa ställen och minskat på andra väsentliga delar, krympt med andra ord :skrämd :skrämd , så kvinnor finner det inte längre något lustfyllt att gnugga sina nedre partier mot dig...:glömdet

Last edited:

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Hmm.. antingen försöker du påstå att det skulle vara ett fenomen som kullor ägnat sig åt :va , eller så är anledningen till att det har minskat för dig inte den att du har flyttat från kullornas land utan snarare att du har antagit en annan proportion i det yttre :confused: .. ja vem vet du kanske har ökat på vissa ställen och minskat på andra :skrämd , så kvinnor finner det inte längre något lustfyllt att gnugga sina nedre partier mot dig...:glömdet

Svårt att riktigt sätta fingret på't. Inte bara de underbara kullorna som tenderar att göra liknande saker kan jag iaf konstatera.
Du kan mycket väl ha rätt med att jag kanske inte har den bästa fysiken. Näsan kanske är lite för stor. Eller att jag helt enkelt börjat lukta illa och är otrevlig mot alla som försöker vara lite vänliga. :3freak

Pyret1964

Mctjej
Gick med
23 Mar 2008
Hoj
2009 Triumph Sprint ST 1050
Svårt att riktigt sätta fingret på't. Inte bara de underbara kullorna som tenderar att göra liknande saker kan jag iaf konstatera.
Du kan mycket väl ha rätt med att jag kanske inte har den bästa fysiken. Näsan kanske är lite för stor. Eller att jag helt enkelt börjat lukta illa och är otrevlig mot alla som försöker vara lite vänliga. :3freak

:såjaponken

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
NU tycker inte jag att du ska vara så'n. Det är faktiskt synd om mig. Har man en gång vant sig vid något vill man att det ska fortsätta. Inte lätt alltid detta skall du veta. :(

tycker du ska lägga in en bild så vi kan få bedömma om du ser sliten ut el om du fortfarande ser fräsh ut........:arsele :D

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Var du hund i ditt tidigare liv?.. jag bara undrar..:va

Njae, det tror jag nog inte. Tror inte direkt på reinkarnation. Klappade dock en hund tidigare idag.

tycker du ska lägga in en bild så vi kan få bedömma om du ser sliten ut el om du fortfarande ser fräsh ut........:arsele :D

Du får ge dig till tåls ungefär en vecka till. Sen får ni komma med er dom.

Last edited:

powerglide

Glad amatör
Gick med
10 Apr 2009
Hoj
Honda VFR 800F -15
Men inte blir man klokare på vart man ska gå (oavsett hur fräsch/sliten man är ;) ).
Kanske enklast att hänga med resten av gänget i körgruppen efteråt?

/Dennis

powerglide

Glad amatör
Gick med
10 Apr 2009
Hoj
Honda VFR 800F -15
Bara för att göra valet ännu svårare?
Tror jag följer "den stora massan" istället. Bara jag får shysst öl och gott sällskap blir jag gla'
:fyllisar

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...