Vaselek
Gudomlig sporthojare
Vadf är det för fel på 18 åringar???
man kan ju alltid visa dom ett o annat trick man lärt sig genom åren.
man kan ju alltid visa dom ett o annat trick man lärt sig genom åren.
"harkel" hmm vet nog att du syftade på mig, ditt lilla negerben, du ska se att du snart står o försöker dekaltrimma en emmaljunga i ditt garage..
The tivoli går ju inte.. Där är ju bara 18 åringar...
Ja på fredagar, inte på lördagar!
"harkel" hmm vet nog att du syftade på mig, ditt lilla negerben, du ska se att du snart står o försöker dekaltrimma en emmaljunga i ditt garage..
Rätt meningslöst att planera något nu och speciellt ställe eller stad. Tror knappast att helsingborgarna kommer palla sig ner till malmö och tror inte malmöiterna kommer palla sig upp till hgb.
Eftersom vi är så himla blandat folk med så bred ålderskillnad så tror jag det är omöjligt att göra alla nöjda, tror inte någon av det äldre vill hänga på 18 års ställen och 18åringarn kommer inte in på de äldres ställen.
Alternativ är att gå på pub och sen se därifrån vem som vill gå var.
Tror knappast att 200 pers kommer följa med ut hur mycket ni än hoppas, tror inte ens hälften kommer göra det.
Har redan erbjudit mig sovplats och erbjudandet står kvar, men verkar inte finnas folk som är intresserade. Som sagt innan så jobbar jag dagen efter så samma gäller där att folk måste pysa på morgonen.
Ett tips, även om det inte är speciellt roligt, så är det motormässa i malmö den helgen och om man inte vill köra hem kl 10 på morronen kan man gå på den. Inte för att den är något att heja för men ändå.
Personligen så kommer jag inte lämna malmö om jag ska ut, mina 10 cent.
leeeer. i sådana här sammanhang kan man ha en övertalningsförmåga, sant.. får väl gå en mil med hennes vovvar.
Varför alla ställen som ni drog upp innan? Lika bra ha en gatufest
Du e ju inte speciellt smart. Varför tror du inte man kan ha en gatufest? Kan komma på flera alternativ, o kylan är inte bara ett av dom alternativen.
hallååå lek inte smart nu där borta! Varför så negativ till allt? Tycker du ska ändra på den attityden!
Negativ? Undra hur positiv du hade varit när snuten hade plockat in dig i fyllecellen för att du står packad på gatan och för bota för förargelseväckande beteende, för d e sånt som händer när man har gatufest.
Negativ? Undra hur positiv du hade varit när snuten hade plockat in dig i fyllecellen för att du står packad på gatan och för bota för förargelseväckande beteende, för d e sånt som händer när man har gatufest.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|