AFTER HOJ - MCK Vilse Skånevårturen -09

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Hoj
En sån grön.
Vadf är det för fel på 18 åringar???
man kan ju alltid visa dom ett o annat trick man lärt sig genom åren. :)

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Rätt meningslöst att planera något nu och speciellt ställe eller stad. Tror knappast att helsingborgarna kommer palla sig ner till malmö och tror inte malmöiterna kommer palla sig upp till hgb.

Eftersom vi är så himla blandat folk med så bred ålderskillnad så tror jag det är omöjligt att göra alla nöjda, tror inte någon av det äldre vill hänga på 18 års ställen och 18åringarn kommer inte in på de äldres ställen.

Alternativ är att gå på pub och sen se därifrån vem som vill gå var.

Tror knappast att 200 pers kommer följa med ut hur mycket ni än hoppas, tror inte ens hälften kommer göra det.

Har redan erbjudit mig sovplats och erbjudandet står kvar, men verkar inte finnas folk som är intresserade. Som sagt innan så jobbar jag dagen efter så samma gäller där att folk måste pysa på morgonen.

Ett tips, även om det inte är speciellt roligt, så är det motormässa i malmö den helgen och om man inte vill köra hem kl 10 på morronen kan man gå på den. Inte för att den är något att heja för men ändå. :tummenupp

Personligen så kommer jag inte lämna malmö om jag ska ut, mina 10 cent. ;)

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Rätt meningslöst att planera något nu och speciellt ställe eller stad. Tror knappast att helsingborgarna kommer palla sig ner till malmö och tror inte malmöiterna kommer palla sig upp till hgb.

Eftersom vi är så himla blandat folk med så bred ålderskillnad så tror jag det är omöjligt att göra alla nöjda, tror inte någon av det äldre vill hänga på 18 års ställen och 18åringarn kommer inte in på de äldres ställen.

Alternativ är att gå på pub och sen se därifrån vem som vill gå var.

Tror knappast att 200 pers kommer följa med ut hur mycket ni än hoppas, tror inte ens hälften kommer göra det.

Har redan erbjudit mig sovplats och erbjudandet står kvar, men verkar inte finnas folk som är intresserade. Som sagt innan så jobbar jag dagen efter så samma gäller där att folk måste pysa på morgonen.

Ett tips, även om det inte är speciellt roligt, så är det motormässa i malmö den helgen och om man inte vill köra hem kl 10 på morronen kan man gå på den. Inte för att den är något att heja för men ändå. :tummenupp

Personligen så kommer jag inte lämna malmö om jag ska ut, mina 10 cent. ;)

Nämen vad tråkig man kunde vara nu då. :booring

Biker Bitch

This Bitch Bites!
Gick med
15 Feb 2008
Där landsvägen slutar och oändligheten börjar! Mit
Hoj
Bensinvärdinna till en HONDA CBR600 Repsola.
leeeer. i sådana här sammanhang kan man ha en övertalningsförmåga, sant.. får väl gå en mil med hennes vovvar.

Hälsa henne från mig att hon ska vara glad att hon har en man som jämnkar! Ger hon inte sig då, så drar du mitt feminina exempel härifrån och behöver hon ha ytterligare övertalan, så vidarebefordra henne till mig! :tummenupp

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Varför alla ställen som ni drog upp innan? Lika bra ha en gatufest :)

Du e ju inte speciellt smart. Varför tror du inte man kan ha en gatufest? Kan komma på flera alternativ, o kylan är inte bara ett av dom alternativen.

LiNiC

Performens
Gick med
30 Mar 2005
Hoj
Ducati S4 monster, Suzuki Gsxr 1000 K4
Hmmm funderar på att ta ett snack med din gumma mister, så kan du sitta och äta dina muffins den 18e !

Gsx_R_killer

Ny medlem
Gick med
22 Oct 2008
Hoj
Gixser
Du e ju inte speciellt smart. Varför tror du inte man kan ha en gatufest? Kan komma på flera alternativ, o kylan är inte bara ett av dom alternativen.

hallååå lek inte smart nu där borta! Varför så negativ till allt? Tycker du ska ändra på den attityden!:krama

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
hallååå lek inte smart nu där borta! Varför så negativ till allt? Tycker du ska ändra på den attityden!:krama

Negativ? Undra hur positiv du hade varit när snuten hade plockat in dig i fyllecellen för att du står packad på gatan och för bota för förargelseväckande beteende, för d e sånt som händer när man har gatufest.

Gsx_R_killer

Ny medlem
Gick med
22 Oct 2008
Hoj
Gixser
Negativ? Undra hur positiv du hade varit när snuten hade plockat in dig i fyllecellen för att du står packad på gatan och för bota för förargelseväckande beteende, för d e sånt som händer när man har gatufest.

Om du nu e så pass smart kom då på något vettigt!

Biker Bitch

This Bitch Bites!
Gick med
15 Feb 2008
Där landsvägen slutar och oändligheten börjar! Mit
Hoj
Bensinvärdinna till en HONDA CBR600 Repsola.
Ju fler kockar, ju sämre soppa! Skulle bara se hur långt det gick att gå med SH!

Malmö med omnejd: PUB 25
Helsingborg med omnejd: Harrys
Tid: 21.00

Vidaregång bestäms på plats och alla med ålder inne är välkomna på bägge ställen, observera att detta är bara ett forum för kommunikation.

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år