Aftonbladet...

Thomas_34

4 Q
Gick med
28 May 2004
Ort
långtbortistan
Hoj
Ridley!?
Aftonbladet är som bekant en tidning som skapar sina egna rubriker, finns det inga så hittar de på. Att de skriver om det här är inget jag iaf tar på allvar. aftonbladet är och för blir en skittidning liksom de flesta svenska medier. I detta fall blev det sporthojar och nästa gång kan det vara personer som går mot rött.
 

jetson

Guest
Gör världen en tjänst och kopiera artikeln till första inlägget istället för att länka och bjuda aftonbladet på massa hits. Bojkotta AB.
 

Jojye

Perfektaste
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Lund
Hoj
2K1 Triumph TT 600
Det är väll ingen nyhet för oss, men det är nog det för svensson som pissar på sig när man för förbi dem i 200(!!!) på motovägen. Menar morsan skriker på mig om jag håller 90 på 80 väg och anser att jag kör vårdslöst, tur är väll att hon aldrig sett mig köra hoj :p
 

DesmoHellman

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jul 2009
Ort
Falköping
Hoj
Ducati MTS 1200 Enduro -16 och Ducati SportClassic 1000 -06
Herre min skapare! Vilken artikel! Vad hade personen för kompetens som skrev den? T om jag hade förmodligen skivit en bättre artikel.

Sen kan man inte blunda för att det faktiskt stämmer i sak. Sporthojar är överrepresenterade då ungtuppar finner dessa omåttligt attraherande och köper mer maskin än de klarar av. En sak som stämt från den dagen motorcykeln blev en folkgrej...

Tur att jag planerar att byta min SuperSport på 80 kusar till en Multistrada touring-gubb-hoj på 150 kusar. Kan ju dö annars ju... Ducati var ju ett farligt märke med f.ö... :näsblod
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top